Mä oon niin pettynyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läsä

Vieras
Oon syöny lääkettä painon pudotuksen tukeksi ja nyt se prkl on vedetty markkinoilta siks, et sitä on käytetty väärin ja siksi aiheuttanut sydänongelmia.

12kg tippunu paino 3 kk ja toiset 12 ois viel tavotteena, pelkään etten kykene ilman lääkettä. Mä oon niin masis nyt.

Mitä lääkettä olet syönyt? Voisitko saada lekurilta reseptin johonkin toiseen lääkkeeseen? Itselläni laihduttamisen tukena on Xenical ja ihan tyytyväinen olen ollut. Tsemppiä - älä anna tän vastaiskun romuttaa sun ihan mielettömän mahtavaa keventymistä!

reductiliä olen syönä, ja auttaa ihan älyttömän hyvin, eikä mitään suvivaikutuksia ole tullut. Tää oli kyllä isku vasten kasvoja, juuri kun valoa näkyi tunnelin päässä..

rosmariini: Pitää googlettaa toi sun lääke. Tää mun lääke vie ruokahalun, että tässä opetellaan syömään oikein lääkityksen aikana.

Joo, en halua mitään rasva lääkkeitä. Mut nyt on pakko vaan jatkaa ilman lääkkeen apua. On kyllä ollu mahtava tunne kun ei "syötätä" koko ajan, ei tee mieli karkkia, ei mitään. On helppoa syödä kevyesti ja terveellisesti.

Täytyy vaan opetella se ilman lääkettä. Vielä mulla on 2 vk lääkkeitä jäljellä, Taidan 2vk aikana kutistaa tässä nyt lääkeen avulla mahalaukkua, niin on sit helpomaa taas ilman lääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja läsä:
Joo, en halua mitään rasva lääkkeitä. Mut nyt on pakko vaan jatkaa ilman lääkkeen apua. On kyllä ollu mahtava tunne kun ei "syötätä" koko ajan, ei tee mieli karkkia, ei mitään. On helppoa syödä kevyesti ja terveellisesti.

Täytyy vaan opetella se ilman lääkettä. Vielä mulla on 2 vk lääkkeitä jäljellä, Taidan 2vk aikana kutistaa tässä nyt lääkeen avulla mahalaukkua, niin on sit helpomaa taas ilman lääkettä.

Mut on sun kuitenkin opittava elämään ilman sitä lääkettä jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja läsä:

Mut on sun kuitenkin opittava elämään ilman sitä lääkettä jossain vaiheessa.

Joo niin on. Tavote painoon olen koko ajan katsonut, mutta tää loppuu nyt kuin seinään, mä en viel ollu valmis. Mutta pakkohan se on. Syömishäiriöisen ihmisen elo ei ole aina niin yksinkertaista..

Huoh..lääkäri ehdotti jotain muuta lääkettä tänään. En uskalla alkaa leikkii minkää masis lääkkeiden kanssa. Oon sitte läski jos en pysty ilman lääkettä.

Yhteistyössä