mä oon niiiiiiiiin onnellinen! vihdoinkin mun salarakas jätti vaimonsa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo-o, kyllä mä ymmärrän tuonlaisen tilanteen onnellisuuden ap:n kannalta katsottuna, oonhan mä itsekin ollut vastaavassa. Mutta sitä mä en kyllä ymmärrä, ettei aikuiset ihmiset tajua viettää ensin yhteistä omaa aikaa mahdollisimman paljon jos sellaiseen mahdollisuus on (kuten varmasti olisi siellä thaimaassa) vaan ruvetaan leikkimään heti uusperhettä: millainen pohja se on oikeasti tulevalle perhe-elämälle, ettei ensin olla vain me kaksi, ja sitten vasta meidän perhe? Ja ehkä se thaimaa nyt ei ole sen lapsenkaan kannalta ihan paras vaihtoehto tutustua uuteen äitipuoleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:
Sanottinko muuten jossain että se poika jää isälleen? Vai ottiko äiti lapsensa mukaan ku muutti pois?

Sanottiin ihan aloitusviestissä.

No aika sekavasti. Liekö juttu tottakaan. Mut jos on totta, ni kai sillä äidillä on ollut jotain vaikeuksia. Harvemmin tässä maassa lapsi jää isälle. Vai onko tämä vaimo edes lapsen äiti? Sitäkään ei sanota.

ompas tilanne...
minä en suostuisi ensinkään kenenkään salarakkaaksi vaan ensi ero ja sitten seurustelemaan..toisekseen en suostuisi mistään hinnasta muuttamaan kotiin, josta miehen edellinen kumppani tai siis tässä tapauksessa vaimo on asunut..enkä todellakaan nukkumaan heidän yhteisessäs sängyssä, yöks! :x tai no..jos tämä mies vaihtelee naisia tai salarakkaitaan kovinkin tiheään niin jokaiselle uudelle "oikealle" uuden sängyn ostaminen ja uuden kodin kaikkine uusine kalusteineen käy varmasti kukkarolle, ellei ole kovinkin rikas... :D

varo vaan sinä onnellinen ap, ettet kohta sinä ole se, joka huomaa, että miehellä on salarakkaita..joka pettää kerran, pettää toisenkin. eläkä ainakaan onnenhuumassasi heti raskaaksi pukkaa, sillä kohtalosi voi yhtäkkiä olla sama kuin tämän nykyisen ex-vaimon.

en myöskään ottaisi miehen lasta mukaan naintilomallenne, sillä semmoisen köyrimisen ja nuolemisen katsominen voi olla pienelle lapselle hämmentävää, sillä mitä muuta te oikeastaan sinne lähdette tekemään? niin ja hämmentäväähän se on, koska olet vain äitipuoli eli ventovieras ihminen, et lapsen oikea äiti.

muoks: ei se omien vanhempienkaan rakastelu lasten silmille ole tarkoitettu, mutta onnen huumassa sitä ei tule edes ajatelleeksi,varsinkaan jos itsellä ei ole lapsia ja tässä tapauksessa lapsi ei ole omasi, että pieniä lapsia saattaa olla katselemassa...

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkää nyt tahallaan väärin kiitos:
No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:

No voi pälli sentään, miten tässäkin nyt muka on se lapsi jätetty huomiomatta HÄ? :o

No vaikkapa siten, että kun äiti muuttaa isän luota pois niin heti muutaman tunnin sisällä sinne entiseen yhteiseen kotiin muuttaa tuntematon nainen, joka on isälle ollut jo pitkään uusi rakas. Ja sitten lähdetään vielä lomalle ilman äitiä tuon tuntemattoman kanssa, jolle isä antaa hellyyttä enemmän kun äidille aikoihin ja jopa enemmän kun lapselle. Luojan kiitos ei oo tarvinnu itse lapsena pähkäillä näitä..

Isá - vahva peesi táhán. Ihan vaikka pikkasen empatiaa lapsia kohtaan...

Alkuperäinen kirjoittaja familia:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkää nyt tahallaan väärin kiitos:
No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:

No voi pälli sentään, miten tässäkin nyt muka on se lapsi jätetty huomiomatta HÄ? :o

No vaikkapa siten, että kun äiti muuttaa isän luota pois niin heti muutaman tunnin sisällä sinne entiseen yhteiseen kotiin muuttaa tuntematon nainen, joka on isälle ollut jo pitkään uusi rakas. Ja sitten lähdetään vielä lomalle ilman äitiä tuon tuntemattoman kanssa, jolle isä antaa hellyyttä enemmän kun äidille aikoihin ja jopa enemmän kun lapselle. Luojan kiitos ei oo tarvinnu itse lapsena pähkäillä näitä..

Isá - vahva peesi táhán. Ihan vaikka pikkasen empatiaa lapsia kohtaan...

Familia... aikaisemmin vastasin tuohon kannanottajan viestiin jo näin:

Varmasti ei ole hyvä kenellekkään lapselle tämmöiset suuret elämänmuutokset. Tuppaavat olemaan aikamoinen haaste aikuisillekkin. MUTTA me emme tiedä tässä tapauksessa kuinka "hyvä" se nyt-jo-entinen ydinperhe oikeasti oli lapselle kasvuympäristöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Nauti nyt sitte onnesta niin kauan kuin sitä kestää, tuolla tavalla hankittu onni on harvemmin sitä kestävää lajia.

Kiitos. :hug:

?

Ei, en oo jutun ap. Mutta meidän suhde on alkanut molempien ollessa vielä edellisissä suhteissa. Ja mulla on vähän huono päivä, joten alko ketuttamaan toi sun kommentti. Ei muuta.

Familia... aikaisemmin vastasin tuohon kannanottajan viestiin jo näin:

Varmasti ei ole hyvä kenellekkään lapselle tämmöiset suuret elämänmuutokset. Tuppaavat olemaan aikamoinen haaste aikuisillekkin. MUTTA me emme tiedä tässä tapauksessa kuinka "hyvä" se nyt-jo-entinen ydinperhe oikeasti oli lapselle kasvuympäristöksi.

Lapsi on lähes poikkeuksetta lojaali omalle vanhemmalleen, silloinkin kun siihen ei olisi ehkä syytä. Sulla ei oikeasti taida juurikaan olla hanskassa tämä asia, jos sä oikeasti kuvittelet että lapselle olisi missään tapauksessa parempi tilanne sellainen, jossa uusi puoliso tulee taloon saman tien, kun lapsen vanhempi sieltä lähtee.

Ehkä se entinen ydinperhe ei ole hyvä, mutta siinäkin tapauksessa se on kyllä lapsen etu, että sinne ei roudata heti uutta ihmistä, jonka kanssa pitäisi alkaa elämään tuosta vaan samassa taloudessa.

Nauti nyt sitte onnesta niin kauan kuin sitä kestää, tuolla tavalla hankittu onni on harvemmin sitä kestävää lajia.

?

Ei, en oo jutun ap. Mutta meidän suhde on alkanut molempien ollessa vielä edellisissä suhteissa. Ja mulla on vähän huono päivä, joten alko ketuttamaan toi sun kommentti. Ei muuta.

No mutta noinhan se usein menee, eihän sille mitään voi. Ja harvemmin se kestää, kyllä se joskus kestää, mutta tuolla tavalla alkaneet suhteet useimmiten päättyykin.

?

Ok. Sorry jos pahensin sun päivää... No, tuolla kommentillahan en ottanut kantaa muuhun kuin ap:n (ja hänen miehensä) tyyliin hoitaa asia, mikä mielestäni kertoi aika paljon ap:n asenteesta ihmissuhteisiin.

Sun ja sun miehen tarinastahan mä en tiedä mitään enkä teidän asenteista, niin että älä ota henkilökohtaisesti.
:hug:

?

Ok. Sorry jos pahensin sun päivää... No, tuolla kommentillahan en ottanut kantaa muuhun kuin ap:n (ja hänen miehensä) tyyliin hoitaa asia, mikä mielestäni kertoi mielestäni aika paljon ap:n asenteesta ihmissuhteisiin.

Sun ja sun miehen tarinastahan mä en tiedä mitään enkä teidän asenteista, niin että älä ota henkilökohtaisesti.
:hug:

Joo, okei. Yritän olla ottamatta. Kaikki vaan menee ihan väärin tänään. Ja noi fucking uutisetkin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja iknow:
Onnittelut oman rakkaan löytymisestä :) !
Itsekin aikanaan muutin erään miehen luokse jo seuraavana päivänä kun vaimo oli ulkona talosta. Miehen poika otti mut hyvin vastaan ja vastassa oli miehen ja pojan tekemä illallinen <3.

Kuten tiedätkin niin täältä et tule varmaan muita onnittittelijoita löytämään. Ihmiset pelkäävät sinua ja myös minua. Mutta onni on tärkein. Ihmiselämä niin lyhyt ja suotta sitä haaskaamaan turhiin ihmisiin.

Miten niin pelkäisin sinua!?
Halveiksin.

Väität, että onni on tärkein. Ei ole.
TÄRKEINTÄ ON MINUN, MINUN, MINUN onneni.

Elämä on lyhyt. Ja kun tämä liitto ei enää tuota pelkkää onnea ja iloa, miehen tai minun mielestä, voimme hakea uuden kainalon. ja sitten taas uuden ja aina vaan uuden.
elämä on niin lyhyt, ettei kannata mitään pysyvää rakentaa, vaan liidellä vaan kivasta toiseen kivaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja iknow:
Onnittelut oman rakkaan löytymisestä :) !
Itsekin aikanaan muutin erään miehen luokse jo seuraavana päivänä kun vaimo oli ulkona talosta. Miehen poika otti mut hyvin vastaan ja vastassa oli miehen ja pojan tekemä illallinen <3.

Kuten tiedätkin niin täältä et tule varmaan muita onnittittelijoita löytämään. Ihmiset pelkäävät sinua ja myös minua. Mutta onni on tärkein. Ihmiselämä niin lyhyt ja suotta sitä haaskaamaan turhiin ihmisiin.

Miten niin pelkäisin sinua!?
Halveiksin.

Elämä on lyhyt. Ja kun tämä liitto ei enää tuota pelkkää onnea ja iloa, miehen tai minun mielestä, voimme hakea uuden kainalon. ja sitten taas uuden ja aina vaan uuden.
elämä on niin lyhyt, ettei kannata mitään pysyvää rakentaa, vaan liidellä vaan kivasta toiseen kivaan.

:laugh: :hug: Ja kun rupeat oikein tarkkaan miettimään niitä "kivoja" niin se ei enää oo niin kivaa;ja ah kuinka järkevästi ajateltu lastenki kannalta

Alkuperäinen kirjoittaja hah:

Niin juuri, samaa yritin tällä sanoa:
Joskus tuntuu että "sen oikean" metsästys on joillekin se elämäntehtävä. Ensin löytyy ensimmäinen "se oikea", sitten kun tulee jotakin niin löytyykin toinen "se oikea" jne.

Tuolla joku totesi, että ei kannattaisi ottaa sitä miehen pientä lasta mukaan thaimaaseen ap.n ja tämän äijän köyrimislomalle, se on noin pienelle hämmentävää, katsoa kun isi nuoleskelee ja lääppii ja kuolaa ja huohottaa toisen tädin kanssa.

Niin, kuten tuo kommentoija totesi, semmosesta lomastahan on kyse kuitenkin.

Mutta tässä ilmeisesti äijä ja tämä ap menee LEIKKIMÄÄN PERHETTÄ sinne ulkomaan kohteeseen.
- hihii, kuvitellaan et tää sun lapsi olisi meidän lapsi, mehän ollaa iha ku oikee perhe, thihihii, oi, sun kans olis tosi kiva tehdä vielä lapsii ja perhe ja yritä saada tää lapsi pois siltä muijalta sun ja mun kans täll muksull olisi tosi paljon parempi olla ni sit me oltas oikee perhe niinku

toivottavasti lapsen äiti ei anna lasta isälle mukaan. Minä en ainakaan sallisi minkäänlaisia tapaamisia kotona, siis entisessä kodissa, jos olisi sama tilanne että joutuisin muuttamaan kodistani pois uuden ämmän tieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:
Tuolla joku totesi, että ei kannattaisi ottaa sitä miehen pientä lasta mukaan thaimaaseen ap.n ja tämän äijän köyrimislomalle, se on noin pienelle hämmentävää, katsoa kun isi nuoleskelee ja lääppii ja kuolaa ja huohottaa toisen tädin kanssa.

Aika pervoa porukkaa, kun heti ajattelee tuollatavalla. Vai onko siitä puhe, mistä puute?

Kukaan ei kai voi väittää vastaan, että toisen pettäminen, valehtelu ja luottamuksen rikkominen olisi oikein. Ei se ole syy olla pettää että kotona on tylsää, töissä vaikeaa, vaimolla vääränvärinen paita, lapsi kyllä tottuu niihin uusiin-ajattelu enkä keksi kyllä muutakaan mikä tekisi hyväksyttäväksi toisen luottamuksen pettämisen oli se sitten toisen aviomies/vaimo tai muilta salattava suhde.

Eikö se jo kerro jotain että "rakkaus" pitää salata? Tosi ylevää.

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:

Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?

ja se pieni lapsihan ymmärtää tämän just näin. Asiat voi tehdä myös monella tavalla. Se thaimaa onkin se oikea ja hyvä just lapselle. Sekä äidin lähtö ja vieraan muutto omaan kotiin. just just

Alkuperäinen kirjoittaja niin ja:

Aika pervoa porukkaa, kun heti ajattelee tuollatavalla. Vai onko siitä puhe, mistä puute?

Ai mitä pervoa on siinä, että älyttömän rakastuneet ovat toisissaan kiinni ja seksiä on paljon? Ilmeisesti sinulla ei ole ollut semmosta suhdetta koskaan: että ah, vihdoinkin kanssasi kahden, rakastan sinua, olet himottava, haluttava, jne? ja naintisessiotkin hoidat otsa ja persvako viileenä, silleen vähän kliinisesti, no niin kulta, homma on suoritettu, voidaanko me nyt siirtyä katsomaan jalkapalloa tv.sta?
Vaan kaikki naissuhteesi ovat olleet tyyliin hohhoijaa. ?

Alkuperäinen kirjoittaja niin ja :
Ai mitä pervoa on siinä, että älyttömän rakastuneet ovat toisissaan kiinni ja seksiä on paljon? Ilmeisesti sinulla ei ole ollut semmosta suhdetta koskaan: että ah, vihdoinkin kanssasi kahden, rakastan sinua, olet himottava, haluttava, jne? ja naintisessiotkin hoidat otsa ja persvako viileenä, silleen vähän kliinisesti, no niin kulta, homma on suoritettu, voidaanko me nyt siirtyä katsomaan jalkapalloa tv.sta?
Vaan kaikki naissuhteesi ovat olleet tyyliin hohhoijaa. ?

HÄ? Kyllä nuo hommat osataan tehdä silloin kun lapset eivät ole näkemässä/kuulemassa, ihan niin uusioperheessä kuin ydinperheessäkin.

Yhteistyössä