Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iknow:Onnittelut oman rakkaan löytymisestä!
Itsekin aikanaan muutin erään miehen luokse jo seuraavana päivänä kun vaimo oli ulkona talosta. Miehen poika otti mut hyvin vastaan ja vastassa oli miehen ja pojan tekemä illallinen <3.
Kuten tiedätkin niin täältä et tule varmaan muita onnittittelijoita löytämään. Ihmiset pelkäävät sinua ja myös minua. Mutta onni on tärkein. Ihmiselämä niin lyhyt ja suotta sitä haaskaamaan turhiin ihmisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:
Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Miksi aina ekana tuomitaan, että mies on sika ja petetty/jätetty vaimo täysi pyhimys?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:minäminäminä*huokaus*
VAHVA peesi :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkää nyt tahallaan väärin kiitos:No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:kukaan ei ilmeisesti ole kiinnittänyt huomiota siihen että provo-ap jätti jutun sikseen kun oli aloituksensa klikannut bittiavaruuteen? Eipä keksi enää uutta ???
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkää nyt tahallaan väärin kiitos:No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:
No voi pälli sentään, miten tässäkin nyt muka on se lapsi jätetty huomiomatta HÄ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:No voi pälli sentään, miten tässäkin nyt muka on se lapsi jätetty huomiomatta HÄ?![]()
No vaikkapa siten, että kun äiti muuttaa isän luota pois niin heti muutaman tunnin sisällä sinne entiseen yhteiseen kotiin muuttaa tuntematon nainen, joka on isälle ollut jo pitkään uusi rakas. Ja sitten lähdetään vielä lomalle ilman äitiä tuon tuntemattoman kanssa, jolle isä antaa hellyyttä enemmän kun äidille aikoihin ja jopa enemmän kun lapselle. Luojan kiitos ei oo tarvinnu itse lapsena pähkäillä näitä..
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkää nyt tahallaan väärin kiitos:No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:
No voi pälli sentään, miten tässäkin nyt muka on se lapsi jätetty huomiomatta HÄ?![]()
No vaikkapa siten, että kun äiti muuttaa isän luota pois niin heti muutaman tunnin sisällä sinne entiseen yhteiseen kotiin muuttaa tuntematon nainen, joka on isälle ollut jo pitkään uusi rakas. Ja sitten lähdetään vielä lomalle ilman äitiä tuon tuntemattoman kanssa, jolle isä antaa hellyyttä enemmän kun äidille aikoihin ja jopa enemmän kun lapselle. Luojan kiitos ei oo tarvinnu itse lapsena pähkäillä näitä..
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkää nyt tahallaan väärin kiitos:No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:
Missä kohtaa ap kertoi näin tapahtuvan?
Varmasti on lapselle pientä shokkihoitoa tämmöinen ulkomaanmatka isän uuden puolison kanssa, mutta siinä sinänsä mitään pahaa ole. Jos asia hoidetaan OIKEIN isän ja ap:n toimesta, niin voi olla oikeasti aika hyväkin tapa tutustuttaa lapsi ja ap toisiinsa.
Ja jos (toivottavasti kun) isä antaa ap:lle enemmän hellyyttä kuin äidille, niin sehän on vallan erinomaista esimerkkiä ja parisuhdemallia! Mutta jos huomiota saa ap selvästi enemmän kuin tämä lapsi, niin se tietenkään ole oikein - mutta kuka ja missä sanoi, että noin tulee käymään.
Huomoitavaa on, että tässä tapauksessa lapsi jää isällensä, eikä äidillensä niinkuin maan tapa on. Jotainhan tuokin kertoo, ainakin sen että isä on äitiä sopivampi lähivanhemmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Kenellekkään kolmevuotiaalle ei ole sopivaa vanhemman pitkäaikainen pettäminen sekä lähisuhteiden (lienee tämäkin termi lanseerettavissa) pikamuutokset. Miksi lapsi käsittelisi asiaa jokseenkin onnellisesti jos koko muu lähipiiri pidättää hengitystä? Ja luuletko ettei leikki-ikäinen ole mustasukkainen toisen vanhemman vieraalle antamasta huomiosta. Saatika reagoi vanhempien välien rikkoutumiseen (tuskin missään hyvin pohjatussa erossakaan nainen ole reagoimatta siihen, että muuttopäivänä taloon muuttaa nyksä).
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Kenellekkään kolmevuotiaalle ei ole sopivaa vanhemman pitkäaikainen pettäminen sekä lähisuhteiden (lienee tämäkin termi lanseerettavissa) pikamuutokset. Miksi lapsi käsittelisi asiaa jokseenkin onnellisesti jos koko muu lähipiiri pidättää hengitystä? Ja luuletko ettei leikki-ikäinen ole mustasukkainen toisen vanhemman vieraalle antamasta huomiosta. Saatika reagoi vanhempien välien rikkoutumiseen (tuskin missään hyvin pohjatussa erossakaan nainen ole reagoimatta siihen, että muuttopäivänä taloon muuttaa nyksä).
Varmasti ei ole hyvä kenellekkään lapselle tämmöiset suuret elämänmuutokset. Tuppaavat olemaan aikamoinen haaste aikuisillekkin. MUTTA me emme tiedä tässä tapauksessa kuinka "hyvä" se nyt-jo-entinen ydinperhe oikeasti oli lapselle kasvuympäristöksi.
Alkuperäinen kirjoittaja hö:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O
Jospa sillä äidillakin oli uuselämä ja on vaan tyytyväinen, kun ei jää ukko perään ruikuttamaan...
No kun useimpia ei tässä ketjussa häiritsekään miten näillä aikuisilla menee, vaan että LAPSI sotketaan heti kuvioihin. Järjetöntä!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:Sanottinko muuten jossain että se poika jää isälleen? Vai ottiko äiti lapsensa mukaan ku muutti pois?
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja hö:Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/
Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O
Jospa sillä äidillakin oli uuselämä ja on vaan tyytyväinen, kun ei jää ukko perään ruikuttamaan...
No kun useimpia ei tässä ketjussa häiritsekään miten näillä aikuisilla menee, vaan että LAPSI sotketaan heti kuvioihin. Järjetöntä!!!!
Heti? Mistäs tiedät, vaikka molemmilla jo pitkään ollut uudet kuviot? Joista lapsikin ollut tietonen?
Ja miten niin lapsi sotketaan kuvioihin? Kyllä kai se lapsi isänsä ja äitinsä kuvioissa ollut jo?
Kukaanhan meistä ei tiedä vaikka tämä lapsi jo tuntisi tämän isän uuden kumppani. Ja kumminkin tämä uusi kumppani tämän lapsen elämään on jo sotkettu, kun kerran uusi puoliso muutta isän kanssa saman katon alle.
Minusta ero on aina kurja juttu ja tosi kurjaa kun on lapsia. Mutta toisaalta, kun ei tiedä tilannetta tarkemmin, niin ei voi sanoa onko se hyvä vai huono asia.
Minulle taas se, että äiti on heti laskemassa lapsen matkalle mukaan, antaa sen kuvan ettei ero tullut äidille yllätyksenä, eikä katkeruuttakaan ilmassa ole.
Totuttahan ei tiedä kuin asianosaiset (tai tarinan keksijä)...