mä oon niiiiiiiiin onnellinen! vihdoinkin mun salarakas jätti vaimonsa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja iknow:
Onnittelut oman rakkaan löytymisestä :) !
Itsekin aikanaan muutin erään miehen luokse jo seuraavana päivänä kun vaimo oli ulkona talosta. Miehen poika otti mut hyvin vastaan ja vastassa oli miehen ja pojan tekemä illallinen <3.

Kuten tiedätkin niin täältä et tule varmaan muita onnittittelijoita löytämään. Ihmiset pelkäävät sinua ja myös minua. Mutta onni on tärkein. Ihmiselämä niin lyhyt ja suotta sitä haaskaamaan turhiin ihmisiin.

No minä en kyllä pelkää yhtään tämänlaista naista palstalla:). Tosin ei oo nyt miestä eikä onneks lapsiakaan. Ja tollasta miestä en suostus ottamaankaan - en tosin ollenkaan miestä, jolla on jo lapsia. Ja tiedän, että toistaseksi mulla on vielä varaakin olla näin ronkeli:). Joten sori, ette saa pelkäämään saati kadehtimaan vaan ihan jatkan rauhallisin mielin nenää pitkin katsomista.

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..
Pääasiahan on että minäminäminä on onnellinen...
Että millaista touhua nykyään. :headwall:

Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?

Oikein malliopillinen iltasatu 3-vuotiaalle?

Miksi aina ekana tuomitaan, että mies on sika ja petetty/jätetty vaimo täysi pyhimys? Mistä sitä kukaan meistä tietää, onko ex ollut joku baareissa juokseva vastuuton vosu joka on vaikka pettänyt miestä aiemmin mennen tulle, tai ollut joku himutyranni joka alistanut ja kontrolloinut miestä vuosia tms.? (Noi nyt on vähän kärjistettyjä esimerkkejä). Voihan se ollakin, että vaimo on tässä pelkästään uhri, mutta harvoin on asiat niin yksioikoisia.

minäminäminä*huokaus*
Taas yksi lapsi joka hämillään kaikesta ja vielä joutuu vierestä seuraamaan jossain Thaimaassa saakka kun isillä ei enää äitiä kainalossa vaan joku toinen..

Mutta jos äiti ja isä eivät olleetkaan toisillee " ne oikeat"? Ja kaikki ovat nyt onnellisempia kun isällä on nainen kenen kanssa on onnellinen ja äiti pääsi huonosta suhteesta ja on vapaa etsimään itselleen uuden miehen joka voisi olla kenties " se oikea"?

VAHVA peesi :attn:

Voe voe. Se mua tässä huolestuttaa, että miten sen miehen yrityksen käy, kun muija vie avio-oikeudella puolet varoissa, ja sinne vielä joutuu palkkaamaan uuden kokemattoman työntekijän?

:D

minäminäminä*huokaus*

Joskus tuntuu että "sen oikean" metsästys on joillekin se elämäntehtävä. Ensin löytyy ensimmäinen "se oikea", sitten kun tulee jotakin niin löytyykin toinen "se oikea" jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Miksi aina ekana tuomitaan, että mies on sika ja petetty/jätetty vaimo täysi pyhimys?

Pettäminen ja jättäminen on kaksi eri asiaa!

Jättäminen on suoraselkäinen toimi, jolla liian hankalaksi tai mahdottomaksi käynyt liitto päätetään. Pettäminen on hämärää selän takana puuhaamista, jossa aina vähintään yhtä ja usein jopa kahta kusetetaan (petetään vaimoa ja usein myös valehdellaan sinkulle, että ollaan vapaita).

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
minäminäminä*huokaus*

VAHVA peesi :attn:

No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkää nyt tahallaan väärin kiitos:
No voi pälli sentään, ei kai kyse ole siitä että ei saisi olla onnellinen tai löytää uutta suhdetta, vaan siitä että jos pariskunnalla on jo lapsia, niin silloin siinä erotilanteessa pitää ottaa ne lapset huomioon eikä vaan onnessaan hihkua, että nyt MINÄ pääsen muuttamaan miehen luo, nyt MINÄ pääsen niiden kanssa matkalle :headwall: Sille lapselle se oma vanhempi on se oikea sillä hetkellä, eikä kummankaan vanhemman uus :attn:

No voi pälli sentään, miten tässäkin nyt muka on se lapsi jätetty huomiomatta HÄ? :o

Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
kukaan ei ilmeisesti ole kiinnittänyt huomiota siihen että provo-ap jätti jutun sikseen kun oli aloituksensa klikannut bittiavaruuteen? Eipä keksi enää uutta ???

Ei kai kukaan voi tällä palstalla kaiken aikaa roikkua? Ja porvoo tai ei-porvoo, niin ihan varmaan tuollaista tapahtuu oikeastikin!

No voi pälli sentään, miten tässäkin nyt muka on se lapsi jätetty huomiomatta HÄ? :o

No vaikkapa siten, että kun äiti muuttaa isän luota pois niin heti muutaman tunnin sisällä sinne entiseen yhteiseen kotiin muuttaa tuntematon nainen, joka on isälle ollut jo pitkään uusi rakas. Ja sitten lähdetään vielä lomalle ilman äitiä tuon tuntemattoman kanssa, jolle isä antaa hellyyttä enemmän kun äidille aikoihin ja jopa enemmän kun lapselle. Luojan kiitos ei oo tarvinnu itse lapsena pähkäillä näitä..

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:

No vaikkapa siten, että kun äiti muuttaa isän luota pois niin heti muutaman tunnin sisällä sinne entiseen yhteiseen kotiin muuttaa tuntematon nainen, joka on isälle ollut jo pitkään uusi rakas. Ja sitten lähdetään vielä lomalle ilman äitiä tuon tuntemattoman kanssa, jolle isä antaa hellyyttä enemmän kun äidille aikoihin ja jopa enemmän kun lapselle. Luojan kiitos ei oo tarvinnu itse lapsena pähkäillä näitä..

Ja nää yhdet täällä vaan selittelee, että miten niin tää on huonoa, kun kummatkin vanhemmat sai itselleen mahkut parempaan suhteeseen... Eivät tainneet tajuta tuon Gracen kommenttia alkuunkaan?

Juu siitä vaan kato ;D odotahan kun tulee sun vuoros jäädä kotio hylätyksi kun mies etsii uuden salarakkaansa. ;D *paskainen nauru* LUULETKO tosiaan että juuri SINÄ olet jotain niin erityistä että pysyy sinun kanssasi? Pari viikkoa sitten kuulin juuri miehen enosta jutun(ikää reilu 40v). Oli ensin yhden kanssa naimisissa vuosia ja lapsia tuli 3. Kaikki oli hyvin mutta tadaa, salaa deittaili toista ja lopulta jätti juuri rakennetun talon kanssa kuin nalli kalliolle. Alkoi oleen sen salakultsin kanssa. Olivat yhdessä ja kaikki oli muka taas niilläkin hyvin mutta tadaa, alkoi taas deittaan jotain uutta salakultaa ja nyt jätti törkeesti myös tämän naisen ja meni uuden luokse asumaan. Mieheni äiti on jutellut asiasta veljensä kanssa ja halunnut kysyä miksi toimii noin sikamaisesti. Ei osaa muutakaan ja haluaa ITSE vain olla onnellinen eikä hetkeekään ajattele muita. Mieheni äiti(tämän kuspään sisko)sanoi et odottais se uus vaan niin kohta hänkin on vaihdossa, että turha luulla että hän olisi erityisasemassa kun tuollaiseen sikaan lankeaa.
Että odotahan vain sinäkin kuspää niin vuorosi tulee niin muista nämä sanat sitten ja älä tule tänne poraamaan!!!
Olet todella ala-arvoinen ja oksettava naiselävä ;D YÖK.

Missä kohtaa ap kertoi näin tapahtuvan?

Varmasti on lapselle pientä shokkihoitoa tämmöinen ulkomaanmatka isän uuden puolison kanssa, mutta siinä sinänsä mitään pahaa ole. Jos asia hoidetaan OIKEIN isän ja ap:n toimesta, niin voi olla oikeasti aika hyväkin tapa tutustuttaa lapsi ja ap toisiinsa.

Ja jos (toivottavasti kun) isä antaa ap:lle enemmän hellyyttä kuin äidille, niin sehän on vallan erinomaista esimerkkiä ja parisuhdemallia! Mutta jos huomiota saa ap selvästi enemmän kuin tämä lapsi, niin se tietenkään ole oikein - mutta kuka ja missä sanoi, että noin tulee käymään.

Huomoitavaa on, että tässä tapauksessa lapsi jää isällensä, eikä äidillensä niinkuin maan tapa on. Jotainhan tuokin kertoo, ainakin sen että isä on äitiä sopivampi lähivanhemmaksi.

Missä kohtaa ap kertoi näin tapahtuvan?

Varmasti on lapselle pientä shokkihoitoa tämmöinen ulkomaanmatka isän uuden puolison kanssa, mutta siinä sinänsä mitään pahaa ole. Jos asia hoidetaan OIKEIN isän ja ap:n toimesta, niin voi olla oikeasti aika hyväkin tapa tutustuttaa lapsi ja ap toisiinsa.

Ja jos (toivottavasti kun) isä antaa ap:lle enemmän hellyyttä kuin äidille, niin sehän on vallan erinomaista esimerkkiä ja parisuhdemallia! Mutta jos huomiota saa ap selvästi enemmän kuin tämä lapsi, niin se tietenkään ole oikein - mutta kuka ja missä sanoi, että noin tulee käymään.

Huomoitavaa on, että tässä tapauksessa lapsi jää isällensä, eikä äidillensä niinkuin maan tapa on. Jotainhan tuokin kertoo, ainakin sen että isä on äitiä sopivampi lähivanhemmaksi.

Kenellekkään kolmevuotiaalle ei ole sopivaa vanhemman pitkäaikainen pettäminen sekä lähisuhteiden (lienee tämäkin termi lanseerettavissa) pikamuutokset. Miksi lapsi käsittelisi asiaa jokseenkin onnellisesti jos koko muu lähipiiri pidättää hengitystä? Ja luuletko ettei leikki-ikäinen ole mustasukkainen toisen vanhemman vieraalle antamasta huomiosta. Saatika reagoi vanhempien välien rikkoutumiseen (tuskin missään hyvin pohjatussa erossakaan nainen ole reagoimatta siihen, että muuttopäivänä taloon muuttaa nyksä).

Kenellekkään kolmevuotiaalle ei ole sopivaa vanhemman pitkäaikainen pettäminen sekä lähisuhteiden (lienee tämäkin termi lanseerettavissa) pikamuutokset. Miksi lapsi käsittelisi asiaa jokseenkin onnellisesti jos koko muu lähipiiri pidättää hengitystä? Ja luuletko ettei leikki-ikäinen ole mustasukkainen toisen vanhemman vieraalle antamasta huomiosta. Saatika reagoi vanhempien välien rikkoutumiseen (tuskin missään hyvin pohjatussa erossakaan nainen ole reagoimatta siihen, että muuttopäivänä taloon muuttaa nyksä).

Varmasti ei ole hyvä kenellekkään lapselle tämmöiset suuret elämänmuutokset. Tuppaavat olemaan aikamoinen haaste aikuisillekkin. MUTTA me emme tiedä tässä tapauksessa kuinka "hyvä" se nyt-jo-entinen ydinperhe oikeasti oli lapselle kasvuympäristöksi.

Varmasti ei ole hyvä kenellekkään lapselle tämmöiset suuret elämänmuutokset. Tuppaavat olemaan aikamoinen haaste aikuisillekkin. MUTTA me emme tiedä tässä tapauksessa kuinka "hyvä" se nyt-jo-entinen ydinperhe oikeasti oli lapselle kasvuympäristöksi.

Siksi mainitsinkin mm. hyvin pohjustetun eron. Tämä ei sille aivan vaikuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/

Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O

Jospa sillä äidillakin oli uuselämä ja on vaan tyytyväinen, kun ei jää ukko perään ruikuttamaan...

No kun useimpia ei tässä ketjussa häiritsekään miten näillä aikuisilla menee, vaan että LAPSI sotketaan heti kuvioihin. Järjetöntä!!!!

Heti? Mistäs tiedät, vaikka molemmilla jo pitkään ollut uudet kuviot? Joista lapsikin ollut tietonen?

Ja miten niin lapsi sotketaan kuvioihin? Kyllä kai se lapsi isänsä ja äitinsä kuvioissa ollut jo?

Kukaanhan meistä ei tiedä vaikka tämä lapsi jo tuntisi tämän isän uuden kumppani. Ja kumminkin tämä uusi kumppani tämän lapsen elämään on jo sotkettu, kun kerran uusi puoliso muutta isän kanssa saman katon alle.

Minusta ero on aina kurja juttu ja tosi kurjaa kun on lapsia. Mutta toisaalta, kun ei tiedä tilannetta tarkemmin, niin ei voi sanoa onko se hyvä vai huono asia.

Minulle taas se, että äiti on heti laskemassa lapsen matkalle mukaan, antaa sen kuvan ettei ero tullut äidille yllätyksenä, eikä katkeruuttakaan ilmassa ole.

Totuttahan ei tiedä kuin asianosaiset (tai tarinan keksijä)...

No jos tuo uusi pariskunta on "vastarakastunut" tms., niin eiköhän siellä lomalla aika paljon kuherrella. Ja se on hämmentävää noin pienelle (ja isommallekin). Ei kukaan väittänyt että äiti olisi joku pyhimys, mutta koska ap kirjoitti että "vihdoin mun salarakas jätti vaimonsa", nin kuitenkin on tuo tilanne tainnut tulla vaimolle puskan takaa... Ja jos kerran näin on, niin lapsen huoltajuudesta ei todellakaan ole vielä päätetty mitään, vaan ap:n mielestä aviomies ja hänen poikansa ovat suoraan "minun uusi perhe". Ei ole taidettu vaimolta kysyä tästä asiasta vielä mitään, eikä siitä lomastakaan. luulen että ap elää vaaleanpunaista harhakuvitelmaa uusperheen elämästä, jota ei todellakaan vielä ole olemassakaan. Avioeroprosessikin ja kaikki vielä läpikäymättä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta mikä äiti on antanut mennä Thaimaseen noin pienelle lapselle ja vielä tommosen miehen kanssa? :/

Joo mä ihmettelin myös tuota, että miten noin vain saatte noin pienen lapsen mukaanne? Jos olisin exä niin takuulla en päästäis! |O

Jospa sillä äidillakin oli uuselämä ja on vaan tyytyväinen, kun ei jää ukko perään ruikuttamaan...

No kun useimpia ei tässä ketjussa häiritsekään miten näillä aikuisilla menee, vaan että LAPSI sotketaan heti kuvioihin. Järjetöntä!!!!

Heti? Mistäs tiedät, vaikka molemmilla jo pitkään ollut uudet kuviot? Joista lapsikin ollut tietonen?

Ja miten niin lapsi sotketaan kuvioihin? Kyllä kai se lapsi isänsä ja äitinsä kuvioissa ollut jo?

Kukaanhan meistä ei tiedä vaikka tämä lapsi jo tuntisi tämän isän uuden kumppani. Ja kumminkin tämä uusi kumppani tämän lapsen elämään on jo sotkettu, kun kerran uusi puoliso muutta isän kanssa saman katon alle.

Minusta ero on aina kurja juttu ja tosi kurjaa kun on lapsia. Mutta toisaalta, kun ei tiedä tilannetta tarkemmin, niin ei voi sanoa onko se hyvä vai huono asia.

Minulle taas se, että äiti on heti laskemassa lapsen matkalle mukaan, antaa sen kuvan ettei ero tullut äidille yllätyksenä, eikä katkeruuttakaan ilmassa ole.

Totuttahan ei tiedä kuin asianosaiset (tai tarinan keksijä)...

Niin, no voi olla keksittykin. Mutta "salarakas" viittaa kyllä siihen että suhde on ollut siis salainen tähän asti.....

Mutta tiedä näistä. Tais ap häipyä selittelemästä asioita. Eniten just kolahti toi minäminä -asenne.

Yhteistyössä