Mä oon kippee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijupölly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keijupölly

Vieras
Varmaan iskältä oon saanut tartunnan, mulla on kurkku kipee ja kuumetta. Se kuumekkin tuntui nousevan ihan parissa sekunnissa. Olin kattomassa yksiä vauvoja, kun ne sano, et se on ok, vaikka mun kurkku oli tullut yöllä kipeeksi. Mä olin siellä aamusta johonkin puoli neljään asti ja oli ihan hyvä olo, vaikka kurkku olikin kipeä ja hoidin niitä pieniä ja syötin. Olin luvannut mennä auttamaan. Mutta kun mä kävelin niiden kotiovelta autolle, jossa mies ootti mua kyytiin, siis ihan muutaman metrin matka, tunsinkin yhtäkkiä, että mulla on varmasti kuumetta.

Nyt mulla on kauhea olo, että jos ne pienet sairastuu ja se on minun vika. :( Mä kyllä olin laittanut aamulla viestii siitä, et on kurkku kipeä ja sain luvan mennä silti. Tulinkin tosi kipeeksi, ihan kauhean kipeät kaikki jäsenet ja ihoonkin sattuu.:ashamed:

Kurjaa :hug:
Juo paljon kuumaa, syö kurkkukarkkeja, hunajaa ja sipulimaitoa ja lepää.
Mulla kesti flunsa tai infulensa, mikä liekkään tauti yhteensä melkein neljä viikkoa.
Välillä olin töissä ja välillä sairaslomalla.

mulla on kans nyt pari viikkoa kestänyt, luulin että oli vaan tavallista flunssaa mutta ihan yhtäkkiä alko keuhkoihin sattuun ihan kauheesti ja menin tänään lääkäriin ,olikin keuhkonkuume:/ nyt antibiootit ja lääkkeitä ja makaan sängyssä...sairaslomaa sain jopa vuoden loppuun:)että saan kunnolla parantua ja levätä.

Niin kamalalta kuin se kuulostaakin, niin olisinpa minäkin.. Uusi työ on jotain uskomattoman kamalaa (ei muuten, mutta minulle, en vaan millään opi asioita), työyhteisö sisäänpäin lämmennyttä, eikä oikeastaan kuin yksi ihminen näe edes vähän vaivaa, että tuntisin itseni tervetulleeksi, ja hänkin on eri työpisteessä lähes koko päivän. Itku, kun turhauttaa..

ei se välttis vauvoihin tartu. ehkä vastustuskykyä niillä jos saa äidinmaitoa:)??? oli meilläkin kyllä nuorempi poika jo poarinviikon ikäisenä ekassa nuhassa ja yskässä,vaikka ei kellään ollut eikä juurikaan kukaan käynyt katsoon. nyt on muuten sellainen aikakin että tauteja tulee muutenkin.

Ei mua haittaa olla kipeenä. Mä tykkään siitä tavallaan, kun mulla liittyy mukavia muistoja lapsuudesta siihen, kun olin kipeä, koska mua hoidettiin niin hellästi aina silloin. Laitettiin peti olkkariin ja sain juoda limsaa ja syödä karkkia ja isi luki mulle niin kauan, kun halusin...

Mut just nyt on kauheeta ajatella, että ne pienet pienet alle kolmekiloiset rääpäleet tulis näin kipeäksi. Miksi mä en tajunnut, että oon tulossa ihan kuumeeseen... :( On tosi syyllinen olo.

Yhteistyössä