?
?
Vieras
on kovin nuhanen ja itkuinen. kuumetta ei ole, mutta itsekin samassa nuhassa todennäköisesti ja mulla ainakin on kurkku tosi kipeä. vauva nukkuukin vaan pikkupätkissä joten taitaa aika tukala olo olla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Voi 60mg suppoja tai sitten painon mukaan nestemäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko se vähän turhaa tällainen varmuuden vuoksi lääkitseminen? tuntuu vaan joten hölmölle antaa lääkettä nuhaan... vaikka tse olen kyllä ottanut :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko se vähän turhaa tällainen varmuuden vuoksi lääkitseminen? tuntuu vaan joten hölmölle antaa lääkettä nuhaan... vaikka tse olen kyllä ottanut :/
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Montako helvetin vastausta tääkin kysymys nyt vaatii??!! Eikö olis ihan yks riittäny. Ei kai kaikkien tarvii tulla kommentoimaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Montako helvetin vastausta tääkin kysymys nyt vaatii??!! Eikö olis ihan yks riittäny. Ei kai kaikkien tarvii tulla kommentoimaan...