Mä oon kamala kissan kiduttaja, yrjösin sen päälle... ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Minä ja poika siis ollaan kipeenä ja mulla alkoi aamupäivän aikana kuumeen lisäksi oksentaminen. Päätin hakea vadin ja mennä sohvalle lepäämään vällyjen alle. Mä nukahdin ja heräsin siihen että oksu tulee just nyt ja käännyin kyljelleni kallistuen kohti vatia... Samalla hetkellä, kun oksu oli hyvää matkaa menossa saaviin, huomasin mun rakkaan sydänkäpyseni nukkumassa kerällä siinä vadissa. Mä yrjösin kissani päälle! :'( :headwall:

Kissa parka juoksi kauhuissaan pois yrjöt päällään ja kun yritin sitä etsiä, niin en löytänyt. Mies tuli onneksi sisälle ja sanoin hälle, että etsi Laku, oksensin sen päälle ja vie se suihkuun.
Mies sitten etsi kissan ja kisu oli kerenyt putsaamaan itsensä pahimmista eritteistä, mutta turkki oli klimppinen, tahmainen ja mikä pahinta -se haisi minun mahahapolleni. :x :(

Laku vihaa, vihaa ja vihaa suihkua. Sinne se reppana joutui mun huolimattomuuteni takia. Mies huusi mulle kylppäristä että peseekö hän Lakun ihmisten shamppoolla vai koiranshamppoolla. Huusin takaisin että sillä koiranshamppoolla, kun eipä meillä kissojenshamppoota ole.

Nyt Laku on jossain piilossa kuivaamassa itseään. Se ei varmaan anna mulle ikinä anteeksi tätä kamalaa loukkausta. Ja mua niin harmittaa että miksi sen piti olla laku, joka sai yrjöt päällensä. Minä kun olin ainoa ihminen jolle se kehrää, puskee, nuolee ja tulee vapaaehtoisesti syliin.

Että mulla on niin typerä olo! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eiks laku ole syötävää karamelliä?

Ei ainakaan tämä Laku, mutta muuten kyllä. =)

img1710960.jpg

voi toista :) ...meidän kissunpentu nukkuu aina päivisin koiranruoka kupeissa ja koira ei ollutkaan juonut yön aikana kaikkia vesiä ja pentu meni kaikessa rauhassa sinne maate ja kastu täysin....eikä ottanut edes opikseen vaan kokeili toisenkin kerran...pennulla ikää 10 viikkoa.

Voi Lakua. (vaikka tilanne on aika hassu näin kuviteltuna :D meilläkin kissat aina kaikenlaisissa vadeissa köllöttää ) Kyllä se anteeksi antaa. Vähän aikaa se murjottaa loukkaantuneena, mutta kyllä se siitä viimeistään huomenna leppyy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kjs:
Voi Lakua. (vaikka tilanne on aika hassu näin kuviteltuna :D meilläkin kissat aina kaikenlaisissa vadeissa köllöttää ) Kyllä se anteeksi antaa. Vähän aikaa se murjottaa loukkaantuneena, mutta kyllä se siitä viimeistään huomenna leppyy. :)

Toivotaan näin. =)
Toivottavasti osaan myös itse joskus nauraa tällä asialle, mut vielä tämä on niin arka juttu, ettei nauru onnistu. Päinvastoin.

Yhteistyössä