Mä oon jo pitkään pohtinu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosi harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tosi harmaa

Vieras
Että onko peniksen koko periytyvä? siis jos miehellä on iso niin onko myös pojalle odotettavissa iso ja tietysti myös toisinpäin eli jos miehen jöpökkä on katkarapukokoa, onko mitään toivoa, että pojalle kasvaa edes säädyllisen kokoinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi harmaa:
Että onko peniksen koko periytyvä? siis jos miehellä on iso niin onko myös pojalle odotettavissa iso ja tietysti myös toisinpäin eli jos miehen jöpökkä on katkarapukokoa, onko mitään toivoa, että pojalle kasvaa edes säädyllisen kokoinen?

Kyllä sillä joku yhteys on olemassa kuulemma. Mun miehellä on isohko,samaten hänen isällään kuulemma on (tätä en voi todistaa oikeaksi ;) ) mutta jotakin logiikkaa siinä kuulemma on.

Alkuperäinen kirjoittaja suhmus:

Kyllä sillä joku yhteys on olemassa kuulemma. Mun miehellä on isohko,samaten hänen isällään kuulemma on (tätä en voi todistaa oikeaksi ;) ) mutta jotakin logiikkaa siinä kuulemma on.

Mistäs sä olet kuullut onko miehesi isällä iso? Pelkkä veltto kulli ei kerro mitään stondiskunnosta

Kieltämättä olen joskus ajatellut samaa.. Ja jos on periytyvää, niin ei tiedä hyvää.. :( Ehkäpä poika kuitenkin on luonteeltaan lempeämpi ja ajattelee muitakin, josko ei se koko vaan se mitä sillä tekee?

Alkuperäinen kirjoittaja HMM! :
Alkuperäinen kirjoittaja suhmus:

Mistäs sä olet kuullut onko miehesi isällä iso? Pelkkä veltto kulli ei kerro mitään stondiskunnosta

No kun anoppi kertoi...;) ja onhan poika isänsä kanssa saunassa ollut..;) eikä pojallakaan mikään pieni ole..;)

Yhteistyössä