Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:noh, siitä ei kyllä niin älyttömän kauan ole kun itse olin yläasteella joten muistan kyllä sen miten tuossa iässä oli hyvinkin eri tavalla kehittyneitä nuoria.
. Mä olen varmaan tosi epäkypsä ja alikehittynyt, kun en nyt 18v:nä, täysi-ikäisenäkään ole aloittanut seksielämääni =)
Onhan toi kieltämättä aika kummallista, etenkin jos et ole edes koskaan suudellut ketään. Eikö sua pelota että jäät vanhaksi piiaksi? Enää 12v niin olet jo 30v...
No mielestäni siinä ei ole kyllä mitään kummallista. Valtaosa nuorista aloittaa kuule seksielämän vasta 17-18-vuotiaana. En ole seurustellut vielä, koska en ole löytänyt ketään sopivaa ja en todellakaan halua yhden illan juttuja "harrastaa" joten se seksikin tulee vasta, kun saan sen ekan poikaystävän. En ole ikinä ollut ihastunut sellaiseen poikaan, joka olisi samalla hetkellä ollut ihastunut myös minuun (mun ihastukset on kyllä usein varattuja tai paljon itseäni vanhempia ) eli en ihmettele, jos sitä ekaa suudelmaa en vielä ole saanut. En nimittäin halua suudella tuntemattomia poikia/miehiä, baarissa tai muualla, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Enkä muutenkaan tee sitä siksi, että tässä iässä "pitäisi" jo olla. Tunnen muuten monia, jotka ovat minun ikäluokkaani eivätkä ole vielä ketään suudelleet. En tiedä onko hyvä ystäväni mitenkään minua onnellisempi, kun on saanut ekan suudelmansa yläasteiässä jätkältä, joka ällötti häntä..suuteli, koska se "kuului asiaan". Muuten hän on ihan samassa tilanteessa kuin minä, eli ei ole seurustellut. Hyvää kannattaa odottaa! :heart: =)