Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voisinkohan vielä imettää 8- ja 9v lapsiani, säästäis pitkän pennin, kun siirryttäis takas rintaruokintaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikäs tossa nyt niin sairasta oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikäs tossa nyt niin sairasta oli?
Kyllä mun mielstä on jokseenkin outoa, että haluaa ruveta yksivuotiasta hormoonien voimalla imettämään, mutta jokainen tyylillään.
2) Maidontuotanto alkaa oksitosiinihormoonilla. Tuleeko maitoa niin paljon että yksivuotiaani pärjää? Saanko hormonia apteekista?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Noo, ehkä tuo jälkimmäinen on outoa, eihän lapselle riitä pelkkä rintamaito yksivuotiaana.
Mutta se, että adoptioäiti haluaa kokea imetyksen lapsensa kanssa ei ole outoa. Eihän sitä kai muuten oikein käyntiin saa kuin hormooneilla.
Alkuperäinen kirjoittaja kuka:Hmm.. minä kyllä ymmärrän, että adoptioäitikin haluaisi kokea imettämisen ja sen tuoman läheisyyden lapsen kanssa (juu, pulloruokinnassakin voi pitää lasta lähellä, mutta ymmärrän, että adoptioäiti haluaisi kokea edes vähän aikaa imetyksen ainutlaatuisuuden ja saisi itse päättää sopiiko se hänelle ja lapselle ) . Imetyksen voi oikeastikin saada käyntiin adotiolapsenkin kanssa ja se voi olla lapselle sen kaltaista läheisyyttä mitä hän ei ole koskaan kokenut. Suurimpana ongelmana näkisin, että isompi vauva tai yksivuotias tuskin enää kovin helposti oppii rinnalle.