C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en laittais, luulisin että on vaalennusaine..
onko se tää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en laittais, luulisin että on vaalennusaine..
onko se tää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja creme:Just tämä.
no voi hemmetti.Mä en ymmärrä miks sitä myydään KESTOVÄRINÄ? Aloin vasta kotona ihmetellä että minkäs takia täällä on kaikki samat purkit ja vaalennusjauheet kun värinpoistossa.
Ei sulla sitte olis vinkkiä tähän mun haaleen vaaleen oranssin keltaseen tukkaan? Mitä mä tähän sitte laitan?
Alkuperäinen kirjoittaja creme:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä en laittais, luulisin että on vaalennusaine..
onko se tää![]()
Just tämä.
no voi hemmetti.Mä en ymmärrä miks sitä myydään KESTOVÄRINÄ? Aloin vasta kotona ihmetellä että minkäs takia täällä on kaikki samat purkit ja vaalennusjauheet kun värinpoistossa.
Ei sulla sitte olis vinkkiä tähän mun haaleen vaaleen oranssin keltaseen tukkaan? Mitä mä tähän sitte laitan?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Kellertävään tukkaan joku kestoväri, missä on tuhkaa. Neutralisoi sen keltaisen pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla olis tossa tollanen exellence creme,keskivaalea,mutta mä pelkään että siitä tulee punertava kun pohja vaalee oranssi. En haluu siis punasta missää nimessä!
Sitte mulla olis loreal recital preference 10.1 helsinki erittäin kirkas tuhkanvaalea,mutta mä en usko että se toimii tähän tukkaan.
APUUUAA, illalla olis menoa ja tää tän hetkinen tukka on järkky.Kampaajalle en ehi tähän hätään.
Että kunnia kotikokeiluille,plääh,AUTTAKAAkiitos kiitos kiitos
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla olis tossa tollanen exellence creme,keskivaalea,mutta mä pelkään että siitä tulee punertava kun pohja vaalee oranssi. En haluu siis punasta missää nimessä!
Sitte mulla olis loreal recital preference 10.1 helsinki erittäin kirkas tuhkanvaalea,mutta mä en usko että se toimii tähän tukkaan.
APUUUAA, illalla olis menoa ja tää tän hetkinen tukka on järkky.Kampaajalle en ehi tähän hätään.
Että kunnia kotikokeiluille,plääh,AUTTAKAAkiitos kiitos kiitos
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on taas hyvä esimerkki näistä kotikampaajista, jotka eivät vain voi uskoa, että noilla kaupan väreillä tehdään enemmän tuhoa kuin oikeasti jotain hyvää sille tukalle!
Mutta toisaalta -omapa on pääsi ja tukkasi!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Koska olet vaalentanut viimeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Koska olet vaalentanut viimeksi?
2 päivää sitte ja tässä välissä oon tehohoitanu hiuksia tigin dumb blondella.Hiukset ei veny ja on ihan hyvässä kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Koska olet vaalentanut viimeksi?
2 päivää sitte ja tässä välissä oon tehohoitanu hiuksia tigin dumb blondella.Hiukset ei veny ja on ihan hyvässä kunnossa.
Eikä tunnu kauheen rapeilta? Niin ja kuinka pitkät sun hiukset on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei yhtään rapeilta.Olkapäille on hiusten pituus.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei yhtään rapeilta.Olkapäille on hiusten pituus.
No suinkaan uskallat niin voithan sä sen vielä kerran vaalentaa...mutta ihan omalla vastuullaja jos saisit jonkun kaverin laittaan sulle sen aineen, ettei tartteis turhaan vatkata ja muljata niitä hiuksia, sen vois vaikka levittää tyyliin pullasudilla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ku oon ihan kahen vaiheilla.Kuinka helpost hiukset tippuu päästä?
Ja vaalentaako toi nyt nää sillee,että se riittää vai vedänkö suosiolla ton lorealin keskivaaleen päähän?
Kyllä on vaikeeta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.hiusvarit.fi/index.php?page=excellence-creme
se on siis toi keskivaalea![]()