Mä olisin enemmän kun kiitollinen,jos täällä olis nyt joku kampaaja linjoilla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja creme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvähyvähyvä
Eli kysymys kuuluu,mä olen tehny nyt kaksi värinpoistoo ja ostin tänään kestovärin live xxl color absolute platinum,MUTTA minkäs takia tässä on mukana vaalennusjauhe??

Eihän tää mikään väri ole vaan värinpoisto? Uskaltaako laittaa?

KIITOS :)

Mä en laittais, luulisin että on vaalennusaine..
onko se tää
5012583002642_IMAGE2.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
onko se tää
5012583002642_IMAGE2.jpg

Just tämä.

no voi hemmetti.Mä en ymmärrä miks sitä myydään KESTOVÄRINÄ? Aloin vasta kotona ihmetellä että minkäs takia täällä on kaikki samat purkit ja vaalennusjauheet kun värinpoistossa.

Ei sulla sitte olis vinkkiä tähän mun haaleen vaaleen oranssin keltaseen tukkaan :)? Mitä mä tähän sitte laitan?

onko se tää
5012583002642_IMAGE2.jpg

Jos on tuo pukki, minkä kippuravarvas linkitti, niin kyllä se vaalennusaine on. Siinähän näkyy tuossa sivussa nuo vaalennusasteetkin eri värisiin hiuksiin. Eli alä tota laita ap.

Alkuperäinen kirjoittaja creme:
Just tämä.

no voi hemmetti.Mä en ymmärrä miks sitä myydään KESTOVÄRINÄ? Aloin vasta kotona ihmetellä että minkäs takia täällä on kaikki samat purkit ja vaalennusjauheet kun värinpoistossa.

Ei sulla sitte olis vinkkiä tähän mun haaleen vaaleen oranssin keltaseen tukkaan :)? Mitä mä tähän sitte laitan?

Tiäkkö se tarttis varmaan vielä vaalentaa, mutta mä suosittelisin että menisit kampaajalle..oranssia ei saa pois millään kestovärillä..niin paitsi jos taas tummentaa :whistle: mutta se ei nyt vissiin ole tarkoitus

Alkuperäinen kirjoittaja creme:
onko se tää
5012583002642_IMAGE2.jpg

Just tämä.

Kellertävään tukkaan joku kestoväri, missä on tuhkaa. Neutralisoi sen keltaisen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Kellertävään tukkaan joku kestoväri, missä on tuhkaa. Neutralisoi sen keltaisen pois.

Tai sitten ei. T. ex-tipu :saint: Siis kantsiihan tota yrittää, mut voi olla, et ei auta kuin odotella...

Yks vaihtoehto (joskin varmasti jo jokseenkin kallis, kun menee aineisiin rahaa) ja jos tukka kestää: laita joku hiukan tummempi (mutta vaalea verrattuna tumman ruskeeseen) pohjaväri ja siihen vaaleita raitoja. ..Semmoinen pohjaväri, jossa ei haittaa, et ne raidat jää oranssisiks. Platinablondia siitä ei kerralla saa, mut yleisilmeen saa vaaleaks. Ja sit siitä lähte pikkuhiljaa vaalentamaan raidoilla lisää ja lisää.

No mulla olis tossa tollanen exellence creme,keskivaalea,mutta mä pelkään että siitä tulee punertava kun pohja vaalee oranssi. En haluu siis punasta missää nimessä!

Sitte mulla olis loreal recital preference 10.1 helsinki erittäin kirkas tuhkanvaalea,mutta mä en usko että se toimii tähän tukkaan.

APUUUAA, illalla olis menoa ja tää tän hetkinen tukka on järkky.Kampaajalle en ehi tähän hätään.
Että kunnia kotikokeiluille,plääh,AUTTAKAA :) kiitos kiitos kiitos :)

Tää on taas hyvä esimerkki näistä kotikampaajista, jotka eivät vain voi uskoa, että noilla kaupan väreillä tehdään enemmän tuhoa kuin oikeasti jotain hyvää sille tukalle!
Mutta toisaalta -omapa on pääsi ja tukkasi!! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mulla olis tossa tollanen exellence creme,keskivaalea,mutta mä pelkään että siitä tulee punertava kun pohja vaalee oranssi. En haluu siis punasta missää nimessä!

Sitte mulla olis loreal recital preference 10.1 helsinki erittäin kirkas tuhkanvaalea,mutta mä en usko että se toimii tähän tukkaan.

APUUUAA, illalla olis menoa ja tää tän hetkinen tukka on järkky.Kampaajalle en ehi tähän hätään.

Juu, siis jos on oikeasti ORANSSI ei keltainen, niin vaalennus vaan auttaa. Se on sitten eri asia, et miten sun hiukset kolmannen vaalennuksen kestää. Eli, kannattaa mennä parturiin ( ja laittaa vaikka huivi päähän tänään ), kampaaja voi tehdä siihen esim. vaalennuspesun, riippuu tietysti tukasta. Ja tuo tuhkasävyllä=pastellivärjäys toimii kyllä kellertävään tukkaan, ei kylläkään oranssiin. Kampajalla käynnin jälkeen tukkasi on varmasti paremmassa kunnossa, kuin silloin, kun värjäät/vaalennat sitä kotona ja sitten ehkä joudut vielä menemään korjatuttamaan sen kampaajalle.

Blondattuun ei kannata laittaa mitään kylmää väriä (tavallista ruskeeta esim.) koska siitä tulee helposti vihreä. Mä vierastan noita tuhkanvaaleita myös siitä syystä, et olen kerran sen seurauksena kantanut liiloja latvoja (ok, näiden kertojen jälkeen olen suosiolla siirtynyt kampaajien helliin hoiviin enkä ole edes aloittanut yrittää itse..).

Mut onnistuisko laittaa joku lämminsävyinen väri ja siihen noita vaaleita raitoja. Tai sit ensin jätät ekaan hätään sen yksivärisen lämpimän sävyn päähän. Paitsi jos sulla on kovin monivärinen se pää (latvat jääny tummemmiks kuin juuri), vois olla hyvä idea koittaa tasoittaa sitä heti raidoilla...

Mut joo. En tiiä. Vähän se on aina, et kun pilalle menee, ei siitä hyvää oikei helpolla saa millään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on taas hyvä esimerkki näistä kotikampaajista, jotka eivät vain voi uskoa, että noilla kaupan väreillä tehdään enemmän tuhoa kuin oikeasti jotain hyvää sille tukalle!
Mutta toisaalta -omapa on pääsi ja tukkasi!! :laugh:

Niiku mä tossa kirjotin aikasemmin,että kotikokeilut kunniaan :) Eikö se niin mene,että kantapään kautta on opittava ellei muuten :)?

Ja kaikkeahan on kokeiltava.Tulipahan opittua jotain.Toivottavasti :)

Koska olet vaalentanut viimeksi?

2 päivää sitte ja tässä välissä oon tehohoitanu hiuksia tigin dumb blondella.Hiukset ei veny ja on ihan hyvässä kunnossa.

Eikä tunnu kauheen rapeilta? Niin ja kuinka pitkät sun hiukset on?

Ei yhtään rapeilta.Olkapäille on hiusten pituus.

No suinkaan uskallat niin voithan sä sen vielä kerran vaalentaa...mutta ihan omalla vastuulla :D ja jos saisit jonkun kaverin laittaan sulle sen aineen, ettei tartteis turhaan vatkata ja muljata niitä hiuksia, sen vois vaikka levittää tyyliin pullasudilla :)

No suinkaan uskallat niin voithan sä sen vielä kerran vaalentaa...mutta ihan omalla vastuulla :D ja jos saisit jonkun kaverin laittaan sulle sen aineen, ettei tartteis turhaan vatkata ja muljata niitä hiuksia, sen vois vaikka levittää tyyliin pullasudilla :)

No ku oon ihan kahen vaiheilla.Kuinka helpost hiukset tippuu päästä :)?

Ja vaalentaako toi nyt nää sillee,että se riittää vai vedänkö suosiolla ton lorealin keskivaaleen päähän?

Kyllä on vaikeeta!

No ku oon ihan kahen vaiheilla.Kuinka helpost hiukset tippuu päästä :)?

Ja vaalentaako toi nyt nää sillee,että se riittää vai vedänkö suosiolla ton lorealin keskivaaleen päähän?

Kyllä on vaikeeta!

No sitähän ei tiedä etukäteen mitä siitä tulee...mikä nnumero siinä keskivaaleessa on?

Yhteistyössä