mä olin tänään erittäin ilkeä ihminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
Asia on näin, että mulla on hyvä kaveri (hyvä ja hyvä) mä oon tässä jo kahden vuoden ajan ruinannu sitä meille, ruinannu et nähtäis, kun ollaan menty niitten paikkakunnalla käymään niin sille ei koskaan käy, koska ne on aina menossa jossain. (siis kavereilla ym. koska kaverini on äitiyslomalla.) mä oon se joka pitää yhteyttä.
no soitin sille taas eilen ja tänään se sitten lähetti viestin että ei ehtiny vastaa ku oli taas jossain mä olin ilkeä ja vastasin sille että voisi sopia mun kanssa jotain, että miksi mä oon sen kaiken hänen kiireen häntäpäässä. miksi se ei koskaan soita mulle, ja en viitsi enää ruinata sen kaveruutta koska se on säälittävää ja teen itsestäni pellen, kuhn toinenn ei ole kiinnostunut ja miksi miksi, miksi.. no sieltä tuli jotain että ei se nyt ihan tolleekaan mee mutta hän yrittää muuttaa tapansa, mutta olen hänelle silti tärkeä. kun mä vastasin siihen viestiin että enpä tunnu niin kovinkaan tärkeeltä, niin ei mun kaveri siihen enää viitsinyt mitään vastata. mitäs tostakin aattelee. tiedämn , ilkeä olin, mutta permpi sanoa suoraa miten asioista ajattelee. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Asia on näin, että mulla on hyvä kaveri (hyvä ja hyvä) mä oon tässä jo kahden vuoden ajan ruinannu sitä meille, ruinannu et nähtäis, kun ollaan menty niitten paikkakunnalla käymään niin sille ei koskaan käy, koska ne on aina menossa jossain. (siis kavereilla ym. koska kaverini on äitiyslomalla.) mä oon se joka pitää yhteyttä.
no soitin sille taas eilen ja tänään se sitten lähetti viestin että ei ehtiny vastaa ku oli taas jossain mä olin ilkeä ja vastasin sille että voisi sopia mun kanssa jotain, että miksi mä oon sen kaiken hänen kiireen häntäpäässä. miksi se ei koskaan soita mulle, ja en viitsi enää ruinata sen kaveruutta koska se on säälittävää ja teen itsestäni pellen, kuhn toinenn ei ole kiinnostunut ja miksi miksi, miksi.. no sieltä tuli jotain että ei se nyt ihan tolleekaan mee mutta hän yrittää muuttaa tapansa, mutta olen hänelle silti tärkeä. kun mä vastasin siihen viestiin että enpä tunnu niin kovinkaan tärkeeltä, niin ei mun kaveri siihen enää viitsinyt mitään vastata. mitäs tostakin aattelee. tiedämn , ilkeä olin, mutta permpi sanoa suoraa miten asioista ajattelee. :ashamed:

olisin toiminut aivan samoin!!

älä nyt suutu, sanon tän ihan hyvällä tarkoituksella. Olen itse huomannut ettei nykyään kannata paljon kellekkään aikuiselle ihmiselle omaa puolisoa lukuunottamatta purkaa tuntojaan. Välit vain menevät. Surullista mutta totta. Veikkaanpa ettei tuo kaverisi paljon enää yhteyttä ota. Joillekkin vaan on niin vaikeaa käsitellä mitään syvällisempää asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Taidat olla iilimato, ja loukkaannut heti jos kaverille ei sovi.
Anna olla.

2 VUOTTA!!! itse olet oikea " totuuden torvi" maiskuttelet toisten epäonnella kun itsellä taitaa olla asiat liiankin hyvin vai? vai oletko katkera luonteeltasi?

miksi se ihminen haluaa kuitenkin pitää muhun jonkinlaista yhteyttä?sanois sit vaan suoraa!

No eihän se halua. SInähän se yhteyttä olet pitänyt koko ajan. Moni olisi jo vähemmästäkin ymmärtänyt. Enkä minä ainakaan tuollaista kaveriksi kutsuisi, jos tilanne ollut sama jo useamman vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja viekkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi se ihminen haluaa kuitenkin pitää muhun jonkinlaista yhteyttä?sanois sit vaan suoraa!

Juurihan sanoit, että sinä itse olet se joka pitää yhteyttä.

no mut väittihän se esim. et ap on sille tärkeä

Niin kun ap ensin lähetti ruinaustekstarin ja sai seli-seli tekstarin vastaukseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Anna olla.

no toihan oli kivasti sanottu!

Tuli vain mieleen, että jospa smeagol on jatkuvasti ruinaamassa ja ottamassa yhteyttä. Ei sekään kivaa ole.

niin, jospa. mutta sä et tunne mua yhden kirjoituksen perusteella. sorke!

Anna olla.

2 VUOTTA!!! itse olet oikea " totuuden torvi" maiskuttelet toisten epäonnella kun itsellä taitaa olla asiat liiankin hyvin vai? vai oletko katkera luonteeltasi?

Mitä 2 vuotta?????? En ymmärtänyt??
Etkö ole nähnyt sitä 2 vuoteen?
Enkä maiskuttele, mutta vikaa voi löytyä myös sinusta. Jos ei ystävää kiinnosta, miksi jatkuvasti otat yhteyttä? Kuulostaa jo häirinnältä melkein. :|

Ei toista voi pakottaa pysymään kaverina. Mutta jos kaveria ei ystävyys enää kiinnosta, niin olisi reilua sanoa se suoraan, eikä aina unohtaa vastata viesteihin ja olla kiireinen joka kerta kun pitäisi tavata.
Mä olen sanonut eräälle ihmiselle suoraan että meillä ei ole enää mitään yhteistä, meistä ei tule enää kavereita, ja olisi kivaa jos hän ei enää soittelisi ja tekstailisi mulle. Myönnän, että jossain vaiheessa tein sitäkin että en vastannut hänen viesteihinsä, mutta kun niitä viestejä tuli päivässä kymmenen tai ylikin... :snotty: . Ja mä en tod. kutsunut häntä lapseni synttäreille tai ottanut koskaan muutenkaan yhteyttä. Silti hän jatkuvasti soitti ja tekstasi, alussa vastasin aina mutta parilla sanalla/lopetin puhelut lyhyeen. Lopulta sanoin sitten suoraan. Seuraavaksi tulikin jo itsemurhaviestejä jne :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
älä nyt suutu, sanon tän ihan hyvällä tarkoituksella. Olen itse huomannut ettei nykyään kannata paljon kellekkään aikuiselle ihmiselle omaa puolisoa lukuunottamatta purkaa tuntojaan. Välit vain menevät. Surullista mutta totta. Veikkaanpa ettei tuo kaverisi paljon enää yhteyttä ota. Joillekkin vaan on niin vaikeaa käsitellä mitään syvällisempää asiaa.

no ei kai tuo ole niin väliä.

Niin kun ap ensin lähetti ruinaustekstarin ja sai seli-seli tekstarin vastaukseksi...

niin mut sanois sit suoraan.

Sanoit asian niinkuin se on suoraan ja rehellisesti, tuollaisiin ihmisiin on turha energiaansa tuhlata kun se menee päin mettää kuitenkin.

Anna olla.

Mitä 2 vuotta?????? En ymmärtänyt??
Etkö ole nähnyt sitä 2 vuoteen?
Enkä maiskuttele, mutta vikaa voi löytyä myös sinusta. Jos ei ystävää kiinnosta, miksi jatkuvasti otat yhteyttä? Kuulostaa jo häirinnältä melkein. :|

kun sanoit että loukkaannun heti jos kaverilleni ei sovi. asia on niin, etten soittele hänelle päivittäin, mulla on kavereita yllin kyllin, mutta en mä sen takia halua menettää ystävää, jonka tukipilarina mä olin huonoina aikoina. mutta nyt kun hän on muuttanut uudelle paikkakunnalle ja saanut sen yllin kyllin myös kavereita, niin se riittää hänelle ja heittää vanhat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

niin mut sanois sit suoraan.

niin, sanois sit suoraan jos ei halua olla tekemisissä. mä en häntä häiritse enkä ahdistele. asutaan ihan eri paikkakunnilla.

Yhteistyössä