Mä olin ilkeä ja tyytyväinen siitä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilkimyskö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilkimyskö?

Vieras
Meillä kesämökki, minne mennään juhannusta viettämään perheen kera.
Tuossa sitten kaveri soitti ja kyseli mitä tehdään jussina....kerroin mökille menosta. Sitten alkoi vinkuminen/kerjääminen hienovaraisesti vihjaten että hänki tulee sinne..JUST JOO arvaaha tuutko. Sanoin suoraan hälle, että juu ei mahdu, että tulee porukkaa jo muutenki. Ja tämä kaveri käy kylässä 1krt vuosi. Eipä olis ollu tunkemassa jos kotona oltaisiin oltu..jotenki alkoi vaan ärsyttämään se änkeäminen. Saas nähdä ottiko nokkiinsa, yleensä ottaa kaikesta jos ei hänen haluamat asiat toteudu ja kaikki pitäis mennä hänen navan ympärillä...
hyi ilkeä minä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Mikä ilkeä sinä muka olit?

Ilkeää olisi ollut antaa jonkun tuntemattoman osoite ja sanoa, että treffataan mökin pihassa... :saint:

No sanottaisko näin, että ensimmäistä kertaa laitoin vastaan hälle =)
Tähän mennessä aina ollut sellainen joojoo-tyyppi hänelle. Mutta tuossa mökissä meni mun raja nyt! Haluamme olla sielä just sellasella porukalla kun itse halutaan ja valitettavasti tää kaveri ei kuulu siihen porukkaan.
Ja tosiaan ku kelvataan yleensä vaan silloin ku ei parempaa oo tarjolla.
Tai sitten just ku olis parempaa nyt tarjolla, mökki, ranta ja sauna..
Ei ole aikaisemmin kyselly meidän matkaan ja mökki tosiaan vasta ostettiin, joten uusi juttu meillekin.

Jos kerran käy 1 x vuodessa,niin sekö on hänen napansa ympäri pyörimistä? En tiedä onko tuo edes ystävyyttä kun haluaa olla ilkeä ja vielä tyytyväinen siitä. Ehkä siinä onkin tämän ystävyyden tarkoitus sinulle;on joku jolle olla ilkeä :):

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Jos kerran käy 1 x vuodessa,niin sekö on hänen napansa ympäri pyörimistä? En tiedä onko tuo edes ystävyyttä kun haluaa olla ilkeä ja vielä tyytyväinen siitä. Ehkä siinä onkin tämän ystävyyden tarkoitus sinulle;on joku jolle olla ilkeä :):

Ollaan oltu bestikset teinistä asti. Ystävyys loppui siihen kun meidän esikoinen syntyi. Pyydettiin kummiksi ja innoissaan alkoi, sitten meni lällättelemään mun siskolle että "hähää hän pääsi kummiksi sinä et" Ja sitten meni siihen että kävi enää 1xvuodessa kylässä. Ja minäkin lopetin yrittämisen.
Sen verran häntä tunnen, että suuttuu kaikesta mikä ei mene hänen mielen mukaan. Ja tuossa just kuulinki että sielä se nyt istuu nokka pystyssä että "no kerran jos ei haluta niin ei sitten". Eli suuttui ja tiedän että se vähäinenki yhteyden pito jää nyt. Eipä silti, ei harmita yhtään. Onneksi on oikeita ystäviä olemassa =)

Yhteistyössä