P
Piitu
Vieras
Meillä on vähän semmoinen suvantovaihe ollut meneillään, kauheasti kränätty kaikesta merkityksettömistä asioista ja muuta aivan turhaa. Nyt sitten tänään kun asioita mietin niin tajusin että mä niin rakastan sitä höpönassua ettei tosikaan ja että en mä halua sille olla ilkeä enkä aina natkuttaa samoista asioista... Miksi miehen pitäisi aina olla se joka joustaa, enkä minä välillä? Siis oikeastikin mulla on maailman paras mies. Se ei juo, se ei lyö, se ei ikinä sano pahaa sanaa, se tekee kotitöitä, se siivoaa, se on maailman paras sängyssä, sen kanssa on aina hauskaa ja silti mä keksin natkuttamista asiasta kuin asiasta :snotty:
Byääh!
Niin nyt mä haluan hyvitellä. Mitä vinkkejä teillä ois? Perushommat handlaan kyllä, mut joku pieni kiva lahja olisi kiva antaa myös, en vaan keksi mitään mitä se tarvitsisi? Sitten mietin että teen sen lempiruokaa ja kerron sille miten rakas se on (vaikka kerron sille sen lähes joka päivä silti )
Byääh!
Niin nyt mä haluan hyvitellä. Mitä vinkkejä teillä ois? Perushommat handlaan kyllä, mut joku pieni kiva lahja olisi kiva antaa myös, en vaan keksi mitään mitä se tarvitsisi? Sitten mietin että teen sen lempiruokaa ja kerron sille miten rakas se on (vaikka kerron sille sen lähes joka päivä silti )