Vaihdoin tossa ohimennen anopille talvirenkaat alle, että ei tarvitse aamuliukkailla taiteilla kieli keskellä suuta =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana!:*halaus* tais tulla hyvä mieli molemmille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minun pitäs viikonloppuna omani vaihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Minä käyn tänään vaihdattamassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minun pitäs viikonloppuna omani vaihtaa.
toivotaan aurinkoista ilmaa niin sehän menee aivan ulkoilusta.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Minä käyn tänään vaihdattamassa =)
onhan se toki helpompaa niin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Eipä monella anopilla noin loistavaa miniää olekaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Minä käyn tänään vaihdattamassa =)
Ja kalliimpaa :kieh:
Tavisrenkaat osaisin itsekkin, mutta nuo alukiekot ei onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Minä käyn tänään vaihdattamassa =)
ai onko ne jotenki erikoiset? Pari viikkoa sitten vaihettiin mun autoon miehen kans renkaat ja siinä aluvanteet ni ihan samalla lailla se onnistui.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Minä käyn tänään vaihdattamassa =)
ai onko ne jotenki erikoiset? Pari viikkoa sitten vaihettiin mun autoon miehen kans renkaat ja siinä aluvanteet ni ihan samalla lailla se onnistui.
En mä tiedä onko ne yleensä millaset, mutta tuossa on niin erikoinen pultti, että vaatis jotain erityistyökalua tai jotain.... Mää mitään näistä ymmärrä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Minä käyn tänään vaihdattamassa =)
En mä tiedä onko ne yleensä millaset, mutta tuossa on niin erikoinen pultti, että vaatis jotain erityistyökalua tai jotain.... Mää mitään näistä ymmärrä :ashamed:
juu voi olla erilainen se avain niihin pultteihinjoskus oon kuullu et voi olla sellasiakin ettei niitä avaimia yksityisille edes myydä...
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Minä käyn tänään vaihdattamassa =)
juu voi olla erilainen se avain niihin pultteihinjoskus oon kuullu et voi olla sellasiakin ettei niitä avaimia yksityisille edes myydä...
Jotain sellasta juu. Mutta tuleepahan tasapainotettua siinä samalla. On se kuitenkin ihan törkeen kallista puuhaa teettää.