Mä olen varmaan joittenkin palstalaasten mielestä kamala äiti, koska

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
mua kiinnostaa vampyyrit, noidat, taikuus, satanismi yms.

Mua siis kiinnostaa lukia noista, en mä itte mitään esim. satanismia harjoota. Nuo asiat vain kiehtoo mua ja haluan ottaa niistä selvää. Olen lukenut esim. kirjoja entisen saatananpalvojan elämästä. Sellaasen kirjan, kun lukee niin näkee, että sitä ei itte halua.

Mutta tällä palstalla tuntuu olevan joillakin se ajatus, että jos edes kiehtoo nuo asiat niin heti on aivan täysin holtiton ja huono ihminen. Enhän mä ainakaan näistä asioosta likalle puhu vaan ittekseni tutkin ja luen näistä asioosta.

mä sanoisin vaan et mielenkiintoista. ja sehän meistä rikkaita tekee, että ollaan erilaisia. itekin olen kiinnostunut aika paljon yliluonnollisista asioista, etenki kyvyistä ja unista yms.

Kyllä muakin kiinnostaa kaikki, niin normaali kuin erilainen. Juurikin ihan vaan tuollaisessa tutkimusmielessä :) Haluan tietää asioista koska mua kiinnostaa miten ihmiset päätyy uskomaan mihinkin tai tekemään mitä tekevät ym. En halua olla ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen vaan perustaa mielipiteeni tieto-pohjalle enemmän kuin tunne, vaikka tietty sekin vaikuttaa. Ja joo, ei tosiaan tarkoita että jos luen vaikka satanismista niin itse haluaisin sitä harjoittaa. Kyllä mä luen myös uskonnoista mutta en halua mihinkään uskontokuntaan kuulua :p

Mua kans kiinnostaa kaikki tollanen :) Pakanuus yleisesti, okkultismi jne. Aika paljo on tullu aiheita luettua ja mielenkiintosta juttuahan se on. Mutta ei täälläkään alttareita pystytellä ja henkiä kutsuta :D

Mä olen itse harastanut okkultismia aikoinani ja satanismi kiinnostaa mua edelleen. se ei olla millään lailla samaa kuin saatananpalvonta, ihan vaan tiedoksi niille jotka ei sitä vielä tiedä :)

Siis luenhan mä aivan onnessani Harry Potterit ja Twlilight-kirjat. :D Jotkut ehkä pitää varsinkin Pottereita lapsellisina, mutta ne on just sitä mikä mua kiehtoo. Fantasiakirjallisuus on aivan ihanaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
mua kiinnostaa vampyyrit, noidat, taikuus, satanismi yms.

Mua siis kiinnostaa lukia noista, en mä itte mitään esim. satanismia harjoota. Nuo asiat vain kiehtoo mua ja haluan ottaa niistä selvää. Olen lukenut esim. kirjoja entisen saatananpalvojan elämästä. Sellaasen kirjan, kun lukee niin näkee, että sitä ei itte halua.

Mutta tällä palstalla tuntuu olevan joillakin se ajatus, että jos edes kiehtoo nuo asiat niin heti on aivan täysin holtiton ja huono ihminen. Enhän mä ainakaan näistä asioosta likalle puhu vaan ittekseni tutkin ja luen näistä asioosta.

joo palsta tietää... olihan minäkin itse vanhan vihtahousun lähettiläs yhden palstalaisen mielestä, kun mulla oli profiilissa kuva sydämestä josta pilkisti sarvet...
Ja mua ei edes kiinnosta mikään satanismi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Mä olen itse harastanut okkultismia aikoinani ja satanismi kiinnostaa mua edelleen. se ei olla millään lailla samaa kuin saatananpalvonta, ihan vaan tiedoksi niille jotka ei sitä vielä tiedä :)

Moni tosiaan sekoottaa nuo kaksi asiaa. Jotka ne sekoottaa, niin vois vaikka vähän googlettaa asioota tai käydä kirjastossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:

Moni tosiaan sekoottaa nuo kaksi asiaa. Jotka ne sekoottaa, niin vois vaikka vähän googlettaa asioota tai käydä kirjastossa.

Niinpä. Ja noihin ku viel sotkee esim. noituuden ni johan on kunnon soppa valmis :D

Siis luenhan mä aivan onnessani Harry Potterit ja Twlilight-kirjat. :D Jotkut ehkä pitää varsinkin Pottereita lapsellisina, mutta ne on just sitä mikä mua kiehtoo. Fantasiakirjallisuus on aivan ihanaa!

No aivan soma homma! Potterit varsinkin olen lukenut monta kertaa läpi jo. :)

vakavasti puhuen, joskus nuorena tuli sukellettua aika syviin vesiin, kun pelattiin alunperin leikillään spiritismiä joka ei sitten leikkiä lopultakaan ollut.
En vielä vuosien jälkeenkään kykyne katsomaan kauhuleffoja, enkä halua tietää mistään mikä edes vähän liittyy okkultismiin ja saatanan palvontaan.

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
vakavasti puhuen, joskus nuorena tuli sukellettua aika syviin vesiin, kun pelattiin alunperin leikillään spiritismiä joka ei sitten leikkiä lopultakaan ollut.
En vielä vuosien jälkeenkään kykyne katsomaan kauhuleffoja, enkä halua tietää mistään mikä edes vähän liittyy okkultismiin ja saatanan palvontaan.
Mulle henkimaailman jutut ovat osa jokapäiväistä elämää, mutta olen silti sitä mieltä, että ei pidä ehdoin tahdoin hankkia sellaisia kokemuksia, jotka kokee pelottaviksi tai ahdistaviksi. En mäkään mene paikkoihin tai sellaisten ihmisten pariin, joita pelkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Mulle henkimaailman jutut ovat osa jokapäiväistä elämää, mutta olen silti sitä mieltä, että ei pidä ehdoin tahdoin hankkia sellaisia kokemuksia, jotka kokee pelottaviksi tai ahdistaviksi. En mäkään mene paikkoihin tai sellaisten ihmisten pariin, joita pelkään.

mä taidan laittaa sulle yksärin, kun en tässä halua enempiä hölistä

Mua kiinnostaa paitsi mörkömusa myös noituus ja kaikki yliluonnollinen,tykkään lukee kaikkia kauhujuttuja,varsinkin raskausaikoina luin kaikki karseimmat kidutusjutut mitä löysin,silpomiset,murhat ja sensemmoset.Mulla on ihan oma elämä henkimaailman asioihin ja ajatuksissani seilailen kapteenina laivassa maailman merillä.
Loppuja perverssioitani en edes paljasta :D

Yhteistyössä