Mä olen vaan niin onnellinen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Mulla tuhisee sylissä maailman ihanin ja sulosin pikku toukka :heart: esikoinen alkaa rahoittuun :heart: ja mieskin on aika kiva ;) :heart:
Ja kohta on joulu... :xmas: niin ja äitiysloma on ihanaa aikaa kun saa vaan olla :D kaikki on hyvin :D :D

Joo :heart: just laitoin tytön tuohon viereen sitteriin torkkumaan, en ensin hennonnut, piti pidellä sylissä ja ihastella. :heart:
Aamulla pikkunen 7vee tulee aina ensimmäiseksi pusimaan vauvaa, kakkonenkin tulee heippaamaan pätkistä :D ja esikoinenkin. :heart: On ne kaikki niin rakkaita. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Joo :heart: just laitoin tytön tuohon viereen sitteriin torkkumaan, en ensin hennonnut, piti pidellä sylissä ja ihastella. :heart:
Aamulla pikkunen 7vee tulee aina ensimmäiseksi pusimaan vauvaa, kakkonenkin tulee heippaamaan pätkistä :D ja esikoinenkin. :heart: On ne kaikki niin rakkaita. :D

:D Mä istun täällä typerä hymy naamalla :laugh:

Ihanaa...Onnea teille kaikille!! :flower: :xmas:

Kiva näin positiivisia tekstejä lukea...Muistan reilu vuoden taaksepäin kun tuoreen vauvan huuruissa olin ihan samanlainen!! ;)

Ihanaa aikaa!!! :D

Voi kun mä niin odotan tota tunnetta :flower: =)

Toistaiseksi kun asetelma on se että tytöt on ihania, äitiysloma on ihanan leppoisaa aikaa ja mieskin on kiva... mutta kun se vaavi pysyy vielä masussa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Toistaiseksi kun asetelma on se että tytöt on ihania, äitiysloma on ihanan leppoisaa aikaa ja mieskin on kiva... mutta kun se vaavi pysyy vielä masussa :ashamed:

Tiukassa oli tuonkin tuleminen, käynnistettiin rv42 :D onhan tuo odottamisen arvoinen pakkaus :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Tiukassa oli tuonkin tuleminen, käynnistettiin rv42 :D onhan tuo odottamisen arvoinen pakkaus :heart:

Hyvää kannattaa odottaa jne :whistle:

Mua pelottaakin just se ajatus että viihtyisi käynnistykseen asti - kun se tarkottais että alettais elää vuoden vikoja päiviä... :ashamed:

Mulla se käynnistys taitais mennä ensi vuoden puolelle, enkä tosiaan sitä haluaisi. S
Ja kaikki jaksaa mussuttaa et lapsi kärsii siitä että syntyy loppuvuonna, parempi vaan jos pysyis ensi vuoden puolelle sisällä jne, argh!
Mä taas olisin ihan valmis lähtemään sairaalaan pienen hakureissulle vaikka heti!
Ja mussuttajat sais ihan vaan itse oksennella ja kärsiä närästyksestä nonstoppina!!!

:heart: :heart: :heart:

on ne vauvat ihania.

ja mä olen silti hyvin tyytyväinen että tämä meidän maitovampyyri täyttää kohta jo 8kk, liikkuu ja touhuaa omiaan siskon kanssa :heart: ja muistaa ilahduttaa kaikkia aurinkoisilla hymyillä ja hersyvillä nauruilla aina välillä.

Yhteistyössä