Mä olen täysin loppu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puuttuuko oikeasti rakkaus vai se intohimo ja innostus mitä oli suhteen alussa?
Jos se puuttuu niin se on hommattava itse takaisin. Mieti mitä teitte ja mistä tykkäsitten sillon joskus... ja sit eikun mielikuvitus kehiin.
Meillä oli joskus kanssa sellasta et tuntu ettei oiekin oo mitään yhteistä kuin arki. Mietittiin yhdessä mikä menee pieleen ja tajuttiin että ei mikään, ei vaan enää tehty mitään sellasta kuin alkuaikoina. Vähän sit viriteltiin tunnelmia ja kummasti se värinä saatiin takas.

En kyllä tiedä kumpi puuttuu. Tuntuu että tällä hetkellä se oikea rakkaus. Mies on tehnyt niin paljon vääriä asioita, mm. valehdellut useampaan otteeseen minulle etten voi enää oikein luottaa. Toimiiko suhde ilman luottoa? :(

[QUOTE="iita";22231435]Joo ja sitten ne kaikki hommat odottaa sua töitten jälkeen, kokemusta on !![/QUOTE]
Jjjjep.

Apinan raivola kun antaa palautetta niin hetken toimii, mutta parissa viikossa taas kaikki muuttuu entiseksi ja saan huomata hoitavani kaiken. Ellen, niin hukumme paskaan ja pyykkivuoriin.

[QUOTE="alkup.";22231866]En kyllä tiedä kumpi puuttuu. Tuntuu että tällä hetkellä se oikea rakkaus. Mies on tehnyt niin paljon vääriä asioita, mm. valehdellut useampaan otteeseen minulle etten voi enää oikein luottaa. Toimiiko suhde ilman luottoa? :([/QUOTE]

Toi luottamuspula on kyllä aika paha juttu. Onko isoista vai pienistä asioista kyse?
Niistä ehkä kannattais keskustella että mieskin tajuaa miten vakavalla pohjalla mennään jos luottamus katoaa.
Mä aina omalle ukolleni hoen sitä että kumma jos ei oo miestä sanomaan asioista, kun mä en oo mikään äiti ( siis miehelle) niin mulle pitää olla pokkaa sanoa asioista. Valehtelusta se voi menettää luottamuksen kokonaan ja mutkin, mutta totuutta mä arvostan aina.

Toi luottamuspula on kyllä aika paha juttu. Onko isoista vai pienistä asioista kyse?
Niistä ehkä kannattais keskustella että mieskin tajuaa miten vakavalla pohjalla mennään jos luottamus katoaa.
Mä aina omalle ukolleni hoen sitä että kumma jos ei oo miestä sanomaan asioista, kun mä en oo mikään äiti ( siis miehelle) niin mulle pitää olla pokkaa sanoa asioista. Valehtelusta se voi menettää luottamuksen kokonaan ja mutkin, mutta totuutta mä arvostan aina.

Isoja ja pieniä. Mulle pieni valhe ei merkkaa mitään, mulle valhe on AINA valhe, kokoon katsomatta. Sen olen sanonut. mies ei ymmärrä.

Yhteistyössä