mä olen taas niin järkyttyny ja pienen puolesta suruissani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tietenkin hienoa, että kantaa huolta maailman lapsista mutta järkytys ja suru lapsen puolesta, kun äiti jättää kaljat kassalle on mun mielestä pikkusen yliampuvaa.

Kun ei kokonaistilannetta tiedä, niin useimmiten olisi hyvä olla arvostelematta. Tai vaikka tietäisikin, neuvot ovat parempi keino kuin jeesustelu netissä.

Oisko se lapsi ollut iloisemman näköinen, odotellessaan jos äiti olisi jonottanut vaikka jauhopussien kanssa siinä kassalla...

Siis mun on nyt pakko ilmaista itteäni vahvasti: Mua TODELLA VTUTTAA tollaset ihmiset, jotka saa joka asian näyttämään jotenkin väärältä ja pahalta!!! Ja jotka selkeästi haluaa nähdä asiat niin. Mulle tulee mieleen heti monta sellaista syytä tuohon tilanteeseen, jotka ei mitenkään liity lapsen laiminlyömiseen. Oonko mäkin jotenkin paska äiti sen takia, että meinaan ostaa meille huomenna kivemman ruokaryhmän lähes vikoilla rahoillani, saan viikon päästä lisää rahaa. Voi olla että vikana päivänä kaivelen viisisenttisiä lompakosta, että saan tupakkaa, mutta ajatella, mulla on jo nyt kotona kaapeissa ruokaa, myös pakastimessa on monen päivän safkat. Tollaen pahantahtoinen kyylääminen on todella törkeetä! Eikä oo kauaa siitä kun tällä palstalla joku oli yhtä järkyttynyt ja itkua väänsi kun oli nähnyt torilla, kun TUPAKOIVA äiti TAPASI YSTÄVÄNSÄ ja JUTTELI tälle, tämän lisäksi kehtasi KOMENTAA lastaan. Voi....!!!

Ai sekö on jotenkin outoa että ei ole käteistä kymmentä euroa tai pankkitilillä rahaa?? No daaaaaaaaaa.... Meillä on usein tollanen tilanne, vaikka mies töissä mä kotihoidontuella. Aivan normaalia. Me ei juoda KOSKAAN eikä muutenkaa humputella rahoja muutakuin pakolliseen.

Mutta siis, hyvä ettei riittänyt kaljoihin sillä äidillä, tosin veikkaan että meni suraavaan kaupaaan ostamaan vaikka sixpäkin, johon sattoi olla katetta.

:D Ihana tämä palsta. Edelleen totean, ettei meidän poika ole ikinä joutunut ilman ruokaa olemaan, vaikka minä äiti rukka en kerran saanut tupakkiakaan ostettua, ku tili oli nollilla, enkä muistanut että se viimeinen viisi euronen oli mennyt. Velaksi en voi paljon minun electronilla ostella. Mutta meillä on taloudessa myös mies, joka ei silloin ollut ostoksilla mukana, eipä kyllä ollut muksukaan... Eli aina on toisella rahaa. Mistä te oikeasti tiedätte, mikä se tilanne oli? Jos lapsikin näytti hyvinvoivalta.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
no voi jeesus mitä jeesustelua!!!!!!!!!!!!! joo itke ittes uneen! mistä edes tiedät että se 12 oli vanhemmille ja oikeesti 12 pälli on tosi pieni määrä kaljaa esim. kahdelle... :headwall: :headwall: :headwall:

Onhan se mäyräkoira oikeasti aika vähän kahdelle aikuiselle ihmiselle. Sixpäkki molemmille, eli puolen litran tuopeiksi muutettuna 4 tuopillista. Autoilemaan ei sen satsin jälkeen kyllä ole kellään asiaa, mutta ei sillä vielä "känniin" tulla eli edesvastuuttomaan tilaan.

Yhteistyössä