MÄ OLEN SHOKISSA!

toisaalta isäsi rahat, joten jos hän on eläessään päättänyt , että haluaa ne tälle kyseiselle henkilölle antaa ja testamentata ja Viron tai minkä nyt onkaan maan laki niin antaa tehdä niin sille ei mitään voi. Minusta hänellä on silloin oikeus niin tehdä. Kannattaa olla hyvissä väleissä sukulaisiin. suomessa tämä ei ole mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin sun isäs kuoli? Toivottavasti ei oo jokin salamurha ollut jos marraskuussa tehnyt testamentit ym. tuolle paskiaiselle niin melkein heti sen jälkeen isä kuoleekin.. Hyvin hämärää...

Mun isällä oli tapahtunut jos muistan oiken jo viides kerta infarkti ja lääkärien mielestä kaikki verensuonet olivat jo kinni ettei saa tehdä leikausta,mutta mistä tietä voi olla lääkärillekin joku maksoi,mutta en sinne halua uskoa,mutta tuntu myös epätodelliselta että kaikki kuolevat samana aikana ja mun mummille tuli kutsu myös sairalaan,tuntu siiltä nyt että voi olla hänenkin pakko varoita????IHAN OIKEASTI APUAAA!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Mafiastako tässä on kyse?

He kutsuvat itseä mafiaksi,mutta mun mielestäni PASIKIASET he ovat,HUI kun inhoan heitä,KOKO VIRO on paska maa ja isästäkin en tiedä mitä mieltä mun pitäis olla

Olen samaa mieltä tuosta Viro-kommentista. Muuta en osaa sanoa. Kauhea juttu ja korruptio, rikollisuus ym. jyllää niin monessa maassa. Taitaa suomi olla ainoa maa maailmassa, jossa korruptio ja rikollisuus tuossa muodossa ole saanut jalansijaa ainakaan vielä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin sun isäs kuoli? Toivottavasti ei oo jokin salamurha ollut jos marraskuussa tehnyt testamentit ym. tuolle paskiaiselle niin melkein heti sen jälkeen isä kuoleekin.. Hyvin hämärää...

Mun isällä oli tapahtunut jos muistan oiken jo viides kerta infarkti ja lääkärien mielestä kaikki verensuonet olivat jo kinni ettei saa tehdä leikausta,mutta mistä tietä voi olla lääkärillekin joku maksoi,mutta en sinne halua uskoa,mutta tuntu myös epätodelliselta että kaikki kuolevat samana aikana ja mun mummille tuli kutsu myös sairalaan,tuntu siiltä nyt että voi olla hänenkin pakko varoita????IHAN OIKEASTI APUAAA!!!!!

Oon pahoillani, aika paljon joudut kestämään. Kyllä suomi tuntuu taas turvalliselta paikalta asua.. Toivottavasti mummollesi ei käy mitään...

Mafiastako tässä on kyse?

He kutsuvat itseä mafiaksi,mutta mun mielestäni PASIKIASET he ovat,HUI kun inhoan heitä,KOKO VIRO on paska maa ja isästäkin en tiedä mitä mieltä mun pitäis olla

Taitaa suomi olla ainoa maa maailmassa, jossa korruptio ja rikollisuus tuossa muodossa ole saanut jalansijaa ainakaan vielä. :/

tai siinä uskossa me täällä ainakin eletään

Soitin äsken siskolle hän sanoi että isosiä oikeasti oli huonossa kunnossa ja isäkin myös että,hän on varma ettei se ollut murha,mutta oikeasti mistä tietä????Jos kysessä on mafiasta he tekevät niin ettet saa ikinä tietä mikä on totta!Nyt itkettä mua tämä kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kiistäkää testamentti.
Lakiosuus teille kuuluu kuitenkin.
Miten kerro,pliis miten???Sitten me tehdään kaikki mahdollista,koska mun sisko lähti ihan itkuisen a,kun hänelle sanoivat todella törkeästi:näin: -,,Etkö ymmärrä ettet tee mitään?Mitään ei kuulu enää teille!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kiistäkää testamentti.
Lakiosuus teille kuuluu kuitenkin.
Miten kerro,pliis miten???Sitten me tehdään kaikki mahdollista,koska mun sisko lähti ihan itkuisen a,kun hänelle sanoivat todella törkeästi:näin: -,,Etkö ymmärrä ettet tee mitään?Mitään ei kuulu enää teille!

Lakiosuus on 25%, vaikka kaikki ois testamentattu jollekin toiselle. Ainakin Suomessa.

Etsi asianajaja, niin asia etenee.

Vaik virolainen olenkin niin en tiiä perinnöistä siel mitään.Tai no sen et kyl sukulaiset perii tietty mut jos testamentattu jollekin niin en tiedä onko mahdollista saada joku osuus kuitenkin.
Täällä kai asuessani kuitenkin lapseni perivät minut ?
he kun ovat suomalaisia..

Ota nyt vaan yhteyttä lakimieheen.

http://www.reumaliitto.fi/sivut/tutkimusrahasto/Testamen/testamenttiopas.pdf

käy lukemassa tuolta linkistä ainakin kohta "testamentin toimeenpano" !!!

Paljonko asianajaja maksaa yleensä?Vaikka Suomen hinta voitte sanoa,kun sielä ehkä maksaa saman verran

Suomessa ainakin riippuu ihan asianajajasta. Meillä perintöasiat hoitanut tuomari maksoi reilut 2000 euroa, mutta kyse oli vaan normaalista perinnönjaosta.

Anopin ja appiukon avioeron tuomarit maksoivat reilut 10 000 euroa per henkilö ja heillä oli todella riitaisa avioero ja kestikin monta vuotta. Maksoi varmaan enemmänkin yhteensä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
(No nyt viimeistään voi kokeilla sitä rukousta.)

Ei ainakaan nyt :ashamed: olen pahollani,kun pää on muutenki niin täynnä ajatuksia,mielelläni olisin voinut kokeilla kurista hänet

:D Ei mikään ihme. harmittava tilanne.

Yhteistyössä