Mä olen raskaana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä alan myös hiljalleen antaa itselleni periksi - on se myönnettävä, että pienoinen vauvakuume vaivaa. Makaan iltaisin sängyssä ja mietin lasten nimiä, ja kehtaan väittää, ettei todellakaan ole mitään kuumeilua. :D

Esikoinen täyttää ens kuussa vuoden, ja joku pieni ääni yrittää myös huudella, että vielä olisi liian aikaista haaveilla seuraavasta. Mutta kun... :heart:

eihän siinä tulis kovin pahakaan ikäero :D n.2-vuottahan ois varsin loistava ikäerona...

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja chef
Mä alan myös hiljalleen antaa itselleni periksi - on se myönnettävä, että pienoinen vauvakuume vaivaa. Makaan iltaisin sängyssä ja mietin lasten nimiä, ja kehtaan väittää, ettei todellakaan ole mitään kuumeilua. :D

Esikoinen täyttää ens kuussa vuoden, ja joku pieni ääni yrittää myös huudella, että vielä olisi liian aikaista haaveilla seuraavasta. Mutta kun... :heart:

6v ikäero on hyvä. Sitä pienempi on hullun hommaa :D

Meillä pienillä ikäeroa on 1v2kk ja naapureille tasan sen 3v. Ja aivan yhtä kaaosta elämä on, joten vuosi pari sinne tai tänne siinä ikäerossa ei tunnu misään. Mutta tuo 6v on jo hyvä. Sillä ikäerolla lapset ei tappele enää. Ainakaan niin paljoa :)

oon nähny muutama kerta unta että olen synnyttämässä ja mitään ei tapahdu eikä edes satu. sit uni lähtee lapasesta ja teen kaikennäköistä päätöntä. :laugh: naurattanut vaan jälkeenpäin. meille ei edes voi tulla enempää, mies on pitänyt siitä huolen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26774699:
oon nähny muutama kerta unta että olen synnyttämässä ja mitään ei tapahdu eikä edes satu. sit uni lähtee lapasesta ja teen kaikennäköistä päätöntä. :laugh: naurattanut vaan jälkeenpäin. meille ei edes voi tulla enempää, mies on pitänyt siitä huolen. :D

Unet on ihan hassuja :)

Alkaako sun kuopus olemaan 3 vuotta että pitäs äkkiä saada vauva että voi maata seuraavatkin vuodet kotona? Vaikutat nimittäin todellakin ihmiseltä joka ei ole koskaan edes kokopäivätyöhön menossa.

näin kans viime yönä unta että olin raskaana ja odotin poikaa, en tiedä kuinka monella viikolla mutta kauheasti ressasin suunä kertomista miehelle :) ja joskus aijemmin näin usta et olen raskaana ja heräsinkin hymyillen ja taputellen vatsaaa.. pettymys oli suuri... :s

Yhteistyössä