Mä olen palstan pas***in mutsi:))))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Koska olen pinnallinen pas****ka, en osaa kasvattaa lapsia ja myös niin tyhmää ja päästä ihan sekaisin ja vain tyhmät avaavat yrityksiä ja strippaavat muiden miesten edessä. Mulla on myös ruma koti ja aivan kauhea sisustus maku, babyface ja oudot huulet, poikamainen kroppa. Huono vaimo, mies on raukkaa. Mun pakko myös päästä suljetulle, mä kuvittelen liika mikä ei ole totta, elän omassa maailmassa, mulla on ehkä kaksisuuntainen häiriö tai sitten skitsofrenia vaan, olen myös alkoholisti ja huora:xmas:

Haluako joku tutustua mun kanssa?:saint:

Jooojooo,ole nyt jo hiljaa.
Jokatoinen päivä törmää näihin sun järjettömiin "olen niin hirveä ja paska ihminen ja teen tälläistä ja tälläistä, koko palsta vihaa minua"-sössötyksiin vaikka ketään ei kiinnosta.
Hae huomiota jostain muualta ja keskity täällä ihan vain keskustelemiseen. :)

Ihan niinkö täällä ei olisi ennestään mielenvikaisia, en sano että venakko olisi mielenvikainen kun voi työllistää itsensä niinkin hyvällä palkalla. Ottaisitte oppia luuseri mammat venakosta miten voi työllistää itsensä ja ansaita kohtuullisesti.

Kovasti sinulla tarvetta hakea huomiota. Surullista nuorelta naiselta. Ehkä teet tätä huviksesi, ehkä et, mutta ehkä sinulle tekisi hyvää muutaman kuukauden tauko palstailusta.
Minusta kerrot pelottavan paljon yksityiselämästäsi täällä. Tokikaan sen ei tarvitse olla totta. Sinut voi hyvin äkkiä paikallistaa kotikaupungistasi. Suomikaan ei välttämättä ole niitä turvallisimpia maita enää.

Sinä itse kerrot asioista täällä ja tiedät vastaanoton, mutta silti haluat kertoa. Mitä se kertoo sinusta? Miksi sinä haet huomiota täältä? Luulisi sinulla olevan ystäviä, joiden kanssa puhua asioista.

et paskin mutta ehkà todellakin se huomionhakuisin. monikaan meistà ei edes tunne sinua, koska et ole valmis keskustelemaan muusta kui itsestàsi. harvoin sinua nàkee ketjuissa tyyliin "mikà kirjan luit viimeeksi" , tai "mità ajatuksia heràttàà..."

Oi vit, lopettakaa jo aikuiset ihmiset toisten mollaaminen. Ette ole sen parempia käytöstavoiltanne, vaan pahempia, heikompia ja ennen kaikkea vittumaisempia. Savannalla menee hyvin verrattuna 99 % tämän palstan kirjoittajiin, joten ei se teidän tilannettanne paranna, jos auotte päätänne jatkuvasti. Loppupeleissä teette vain hallaa itsellenne ja löydätte itsenne vielä jostain lataamosta.

Minäkin sanoisin, että huomionhakuinen. Ja varmaan tykkäät myös aiheuttaa säpinää palstalla, sillä mä olen varma siitä, että tiettyjä aloituksia tehdessäsi sä tiedät jo etukäteen, mihin ne tulevat johtamaan.

Sanoit, että onko noissa puheissa mitään perää, joita savanna siis oli luetellut. Joten en ole vääristellyt. Äidinkielenopettaja ei nyt ymmärrä :)

Tuo huora-asia ei nyt ole ainoa aspekti tässä, listassa oli monia muitakin asioita. Jos minulle sanottaisiin kaikkea tuollaista, ottaisin itseni kanssa tuumaustauon ja miettisin, ovatko kaikki nuo syytökset ihan perättömiä, vai olenko kenties omalla toiminnallani (kirjoittelulla) antanut niihin mitään aihetta. Jos olen, niin miettisin, vastaako kuva todellista elämääni. Jos vastaa, miettisin seuraavaksi, haluanko todella elää sellaista elämää ja jos en, niin miten voisin asioita muuttaa. Lopettaisinko koko elämäni levittelemisen netissä, jatkaisinko samaan malliin vai muuttaisinko koko elämääni radikaalimmin...

Yhteistyössä