:kieh: hän söi kaikki karkit,nyt mä en tiedä mitä teen kun haluan jotain makea,söin jo jopa keksit ja laitoin vielä hillo päälle,mutta ei autanut haluan suklaata tai karkkija :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Törkee sika!!! Luulisi sen tietävän kuinka tärkeitä karkit on naisille.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Mulla ois jääkaapissa 2 levyä Fazerin sinistä.
Eikä tee kyllä tippaakaan mieli. :x :x :x
Kyllä metwurstileipä kurkulla höystettynä on niin paljon parempaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei mies VOI olla noin ajattelematon :kieh: Ihan sairaan törkeetä |O :xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Mulla ois jääkaapissa 2 levyä Fazerin sinistä.
anna tänne ,aaaaa,pliis:attn: :'( :saint: :$ :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Mulla ois jääkaapissa 2 levyä Fazerin sinistä.
E.
Ne on jemmassa pahanpäivänvaralle.
Sillon ku maailma murjoo ja kaikki mättää, niin kaivan ne esille.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Mulla ois jääkaapissa 2 levyä Fazerin sinistä.
E.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei mies VOI olla noin ajattelematon :kieh: Ihan sairaan törkeetä |O :xmas:
![]()
Hän on toooodella ajattelematon,hän syö vain makea(no minäkin) :/ ehkä mun pitäis tehä oma kappi missä on makea ja laita sen lukkon :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Mulla ois jääkaapissa 2 levyä Fazerin sinistä.
E.
Kuinka tuo onnistuu? Mä jos jemmaan suklaata niin kyllä se paha päivä tulee mun mielestä lähes välittömästi jemmaamisen jälkeen jollon on kaivettava ne esille...
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei mies VOI olla noin ajattelematon :kieh: Ihan sairaan törkeetä |O :xmas:
![]()
Hän on toooodella ajattelematon,hän syö vain makea(no minäkin) :/ ehkä mun pitäis tehä oma kappi missä on makea ja laita sen lukkon :/
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei mies VOI olla noin ajattelematon :kieh: Ihan sairaan törkeetä |O :xmas:
![]()
Ihan loistava idea!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei mies VOI olla noin ajattelematon :kieh: Ihan sairaan törkeetä |O :xmas:
![]()
Ei tarvitse lukkoa. Laita suklaa siivouskomeroon tai jääkaapin vihanneslokeroon.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Laita se hakemaan lisää jostain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mites on:Pystytkö syödä paljon makeaa lihomatta?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja Mites on:Pystytkö syödä paljon makeaa lihomatta?
jeep,joskus vaan voi tulla lisää,mutta jos liikun ne lähtevät nopeasti pois,paitsi oikeasti ei minulla ole väliä tuleeko minusta lihava vai laiha ,kun on tärkeintä olla onnellinen |O :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Jokos sä sen toisenkin kilon söit siitä valtavasta karkkipussista vai oliko tää sit just se pussi minkä mies tyhjensi?![]()