Mulla on kirppispöytä tällä hetkellä ja on pysynyt siistinä, tottakai jotain vaatteita on levällään, mutta yllättävän siisti.
Itse en anna pojan leikkiä leluilla, jotka myynnissä kaupassa/kirppiksellä, katsoa saa ja koskeakin, mutta ei niillä leikkimään aleta.
Muutama päivä sitten komensin kovaan ääneen poikaa kirppiksellä "et koske, tule pois" niin vanhempi mies mulle sanomaan "saahan sitä nyt koskea".
Vastasin, että täällä on niin paljon särkuvää ja kallista tavaraa alatasoissa, etten ala maksamaan niitä turhan takia.
Pappa siihen "mutta kotivakuutus korvaa"
Mä en tiedä korvaisko kotivakuutus tota, en usko, mutta vaikka korvais, niin saako sitten lapsi mennä tekemään mitä vaan?
Toinen ärsyttävä juttu, kirppiksellä poika ihaili (rikkinäistä) leluautoa, se maksoi 0.20e ja minä siihen sanomaan, ettei osteta, ja joku mummo sitten, että kun on niin halpakin, oikein yllytty poikaa vinkumaan sen perään. :kieh:
Sain sitten pojan pois siitä, mutta jos olisi nostanut mekkalan, se mummo olisi saanut maksaa sen lelun!
Ja ei, 0.20e löytyi lompakosta, jopa hieman enemmän sillä kertaa
mutta kyse oli siitä, että lelu oli rikki jo valmiiksi, ja poju oli saanut edellisenä päivänä kaksi uutta lelua lelukaupasta.