Mä olen niin vihainen!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
|O Mä tulin kirpputorille tänään ja arvakaa mitä meijän mikroaaltouuni oli rikki,näppäimet siis ,vaikka se oli todella siisti kunnossa,kaikki lelut taas sekaisin ,matto on liikainen,siis minkäläisiä ihmisiä käyvät oikeasti sielä,se on mun viimeinen kerta huomenna varma otan kaikki pois ja annan niille jotka tarvitsevat,mutta en enää halua mitään myydä ikinä sielä ja kuitenkin laitoin jo mikrosta hinta jopa 9e :headwall:

Mä kävin kans oikomas kirpparipöytää tänään...

Vein sinne viime perjantaina puhtaita vaatteita ja tänään viikkailin sitten tahraisia vaatteita...
Oon ehkä ymmärtäny jotain väärin, kun musta näyttää et joku lainaa niitä vaatteita, syö ne päällä ja palauttaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Mä kävin kans oikomas kirpparipöytää tänään...

Vein sinne viime perjantaina puhtaita vaatteita ja tänään viikkailin sitten tahraisia vaatteita...
Oon ehkä ymmärtäny jotain väärin, kun musta näyttää et joku lainaa niitä vaatteita, syö ne päällä ja palauttaa :o

:o niin mustakin tuntu niin ja en voi ymmärtä että äidit antavat leikkia ihan vapaasti lapsille,esim meillä on silä paljon leluja niin mä muistan sielä oli yks äiti ja heidän lapset tulivat ja heitivat leluja pois eikä äiti sanonut yhtään mitään,mä seisoin sielä vain punaisena ja mietinyt että arghhh...taas pitää kaikki laita :kieh:

:hug: niin tuota valitettavasti näke..ja myöskin kaupan leluosastolla kun vanhemmat vaan jättää mukulat leikkimään sinne leluosastolle ja rikkomaan leluja :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: niin tuota valitettavasti näke..ja myöskin kaupan leluosastolla kun vanhemmat vaan jättää mukulat leikkimään sinne leluosastolle ja rikkomaan leluja :hug:

joskus kyllä minäkin annan jossain kaupoissa koskea leluja mutta vain koskea :) mutta en ikinä olisin antanut sen tehdä jossain kirpputorilla :/

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

joskus kyllä minäkin annan jossain kaupoissa koskea leluja mutta vain koskea :) mutta en ikinä olisin antanut sen tehdä jossain kirpputorilla :/

ja jos kaupassa jotain putoa mä laitan aina omalle paikalle ja toi äiti lähti vaan |O vaikka mä seisoin hänen vieressä |O

Mulla on kirppispöytä tällä hetkellä ja on pysynyt siistinä, tottakai jotain vaatteita on levällään, mutta yllättävän siisti.
Itse en anna pojan leikkiä leluilla, jotka myynnissä kaupassa/kirppiksellä, katsoa saa ja koskeakin, mutta ei niillä leikkimään aleta.

Muutama päivä sitten komensin kovaan ääneen poikaa kirppiksellä "et koske, tule pois" niin vanhempi mies mulle sanomaan "saahan sitä nyt koskea".
Vastasin, että täällä on niin paljon särkuvää ja kallista tavaraa alatasoissa, etten ala maksamaan niitä turhan takia.
Pappa siihen "mutta kotivakuutus korvaa"
Mä en tiedä korvaisko kotivakuutus tota, en usko, mutta vaikka korvais, niin saako sitten lapsi mennä tekemään mitä vaan?

Toinen ärsyttävä juttu, kirppiksellä poika ihaili (rikkinäistä) leluautoa, se maksoi 0.20e ja minä siihen sanomaan, ettei osteta, ja joku mummo sitten, että kun on niin halpakin, oikein yllytty poikaa vinkumaan sen perään. :kieh:
Sain sitten pojan pois siitä, mutta jos olisi nostanut mekkalan, se mummo olisi saanut maksaa sen lelun!
Ja ei, 0.20e löytyi lompakosta, jopa hieman enemmän sillä kertaa ;)
mutta kyse oli siitä, että lelu oli rikki jo valmiiksi, ja poju oli saanut edellisenä päivänä kaksi uutta lelua lelukaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Mulla on kirppispöytä tällä hetkellä ja on pysynyt siistinä, tottakai jotain vaatteita on levällään, mutta yllättävän siisti.
Itse en anna pojan leikkiä leluilla, jotka myynnissä kaupassa/kirppiksellä, katsoa saa ja koskeakin, mutta ei niillä leikkimään aleta.

Muutama päivä sitten komensin kovaan ääneen poikaa kirppiksellä "et koske, tule pois" niin vanhempi mies mulle sanomaan "saahan sitä nyt koskea".
Vastasin, että täällä on niin paljon särkuvää ja kallista tavaraa alatasoissa, etten ala maksamaan niitä turhan takia.
Pappa siihen "mutta kotivakuutus korvaa"
Mä en tiedä korvaisko kotivakuutus tota, en usko, mutta vaikka korvais, niin saako sitten lapsi mennä tekemään mitä vaan?

Toinen ärsyttävä juttu, kirppiksellä poika ihaili (rikkinäistä) leluautoa, se maksoi 0.20e ja minä siihen sanomaan, ettei osteta, ja joku mummo sitten, että kun on niin halpakin, oikein yllytty poikaa vinkumaan sen perään. :kieh:
Sain sitten pojan pois siitä, mutta jos olisi nostanut mekkalan, se mummo olisi saanut maksaa sen lelun!
Ja ei, 0.20e löytyi lompakosta, jopa hieman enemmän sillä kertaa ;)
mutta kyse oli siitä, että lelu oli rikki jo valmiiksi, ja poju oli saanut edellisenä päivänä kaksi uutta lelua lelukaupasta.
niin ymmärrän sua :/ kerran mulle kävi samoin kun en haluanut ostaa jäätelöä kioskista mutta mummi sanoi että kyllä pieni halua nyt jätski ja mun olisi pitänyt sen ostaa ja heitä puolet pois :/ ei rahojen takia vaan lapsen ylipainon takia ,en halunut jätelöä:/

Kirppareilla ja kaupoissakin käy välinpitämätöntä porukkaa... :/ Se on HARMI ja ikävää!

Harmittaa sekin, kun meidän lähellä ei ole ENÄÄ hyvää kirpparia, sillä meilläkin olis vaikka mitä myytävää vielä...
Netissä en ala myymään, en luota (ihmisiin)... :/

Yhteistyössä