Mä olen niin pulassa (työasiaa)

14.07.2007
696
0
16
Aloitin työt vuoden alusta (hoitoala lh) ja tein sitä hommaa puoltoista kuukautta, kunnes totesin jo toisen kerran, että mun vuonna 2001 loukkaamani polvi ei kestä.

En ottanut enää vastaan sijaisuuksia ja menin työkkäriin. Sieltä ne ohjas (lue pakotti) mut sellaiselle kurssille missä etsitään "sitä omaa juttua" eli siellä on ammatinvaihtajia, koulutusta vaille olevia jne.
Tänään oli eka päivä ja VOI KIESUS ETTÄ MÄ KÄRSIN!!
Toi(kaan) juttu ei ole yhtään mua. Siinä on jotain tutustumiskäyntejä (joutuu menemään toisten kurssilaisten autoilla kun omaa ei ole) ja sitten lukuj oli kolme päivää pelkkää työkunnon ylläpitoa... :o :o :o :o Harjoitellaan atk:n käyttöä (s.postia, tulostamista....) ja sitten jotain ihme kartoituksia ja testejä... Argh!!!

Ihan tosta vaan en viitsis mihinkään töihin hakea, kun en tiedä niin yhtään mitä haluan tehdä ja toisaalta taas toi koulussa istuminen on niin tuskaa, että huh! :headwall: :headwall: Mä haluan tehdä TÖITÄ. En opetella s.postin käyttöä!!!

Että vähän vaikeeksi menee.... |O

Sopivan nimimerkin olet valinnut. ;)

Ei ehkä ensimmäisen päivän jälkeen kannata tuomita kurssia vaan pitää mieli avoimena mitä sillä, ohjaajilla ja kurssikavereilla on annettavana.

Mun työkkärin kurssini oli niin ihana että itkettää kun se kohta loppuu... Ollaan luokan kanssa mietitty mille kurssille mennään seuraavaks... :whistle: :D
Ja alakin tuntuu aikalailla omalta. Voishan sitä jotain vielä sopivampaa olla, mutta sitä meinaan miettiä muutaman vuoden päästä. Kunhan nyt pääsisin oikeisiin töihin käsiks mahdollisimman nopeesti :|

No hyvä ihme, jos sä haluat töitä niin mene töihin!

Mitä töitä sä tekisit kun polvi ei kestä sitä työtä mihin oot kouluttautunut etkä tiedä mitä haluaisit?? Eli siis rahaa pitäis jostain tulla tekemättä mitään?

Jos et voi tehdä oman alan töitä niin etsi hanttihommia. Kun ei kerran kurssitkaan kiinnosta.

Jos oot lähihoitaja, niin käy se asiakaspalvelun ja tietohallinnan koulutusohjelma. Ei tartte olla niin paljon jalkojen päällä. Voisin kuvitella että sulle kävisi. =) . Tosin kyllä jos ei tykkää paperihommista niin juttu voi olla hieman hankala B) :D

Yhteistyössä