Mä olen niin onnellinen.. <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Voi miten elämä hymyilee!! :heart: Ihana äitienpäivä. :heart:

Aamulla sain nukkua pitkään (eli kahdeksaan :D ) , ja kulta keitti mulle kahvit. :heart: Kun kahvi oli kupissa, niin ovikello soi, ja mummi toi lapset yökylästä, ja sain sylintäydeltä lahjoja. :heart: Tytöt oli ihan itse valinnut lahjat kaupasta, nuorempi oli valinnut Pikku Myy-paitulin, ja isompi tyttö oli kuulemma pitkään kiertänyt Prismaa ja lopulta löytänyt aivan ihanan topin, joka sopii mulle kuin nakutettu. :heart: Mä en koskaan riisu tätä!! :heart:

Mulla on niin ihanat, suloiset lapset ja ihana mies ja ihanat vanhemmat. :heart: Ja paljon ihania ystäviä. :heart: Pienet murheet kaikkoaa tässä onnessa, ja aina kun on jotain murhetta, sille löytyy monta jakajaa.

Minä nielaisin murheen murun
ja kasvatin mahassa suuren surun.
Se kasvoi minua suuremmaksi,
ei ollut minusta sen kantajaksi.

Äiti tahtoi auttaa
ja ottaa surusta puolikkaan.
Annoin murun kerrallaan
ja se katosi kokonaan.

Eppu Nuotio

Iltapalaksi mä sain Subwayn patongin (Italian BMT) ja suklaajäätelöä. :heart: Ihanien lapsien nukkuessa omassa kauniissa huoneessaan. =) Voi kun mä vaan olen niin onnellinen. :heart:

Nyt mä löysin kaikki mun tutkintotodistuksetkin. :heart: Ne on ollut hukassa ja keskiviikkona niitä tarvitaan. :xmas: Jännittää, jännä viikko edessä, keskiviikkona yksi pääsykoe ja torstaina esiinnytään koko perheen voimin, munkin pitää mennä tanssimaan isolle yleisölle. :o

Yks asia mua vaivaa. :o Mun naapuri harrastaa seksiä. Paljon seksiä, äänekästä seksiä ja myöhään yöllä. :o Kehtaiskohan sille sanoa, että voitko lopettaa sen ulvomisen, kun mä herään siihen? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Yks asia mua vaivaa. :o Mun naapuri harrastaa seksiä. Paljon seksiä, äänekästä seksiä ja myöhään yöllä. :o Kehtaiskohan sille sanoa, että voitko lopettaa sen ulvomisen, kun mä herään siihen? :saint:

se on varmaan mun ex naapuri, se piti kyllä ääntä, meinasin kirjottaa kirjeen ja tiputtaa postilaatikosta tai rappukäytävässä kun olis tullut vastaan oisin sanonut, mutta jäi tekemättä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hi:

se on varmaan mun ex naapuri, se piti kyllä ääntä, meinasin kirjottaa kirjeen ja tiputtaa postilaatikosta tai rappukäytävässä kun olis tullut vastaan oisin sanonut, mutta jäi tekemättä ;)

:D Siis me alettiin pari yötä sitten kuuntelemaan miehen kanssa että mitä toi on... mies meinasi, että kyyhkyt siellä ulisee. :D Mä olin ihan että ei... toi on ihminen... menin katsomaan omia lapsia josko ne huutelis.. mutta ei. :D Sitten alettiin kuuntelemaan kun ääni vaan yltyi ja alkoi kuulua sellainen tasainen narina ja nakutus, että yläkerrassa saa kyllä emäntä kyytiä.. :whistle: Silloin se oli ihan hauskaa, mutta nyt se alkaa olla jo vähän kiusallista. :o

:D Siis me alettiin pari yötä sitten kuuntelemaan miehen kanssa että mitä toi on... mies meinasi, että kyyhkyt siellä ulisee. :D Mä olin ihan että ei... toi on ihminen... menin katsomaan omia lapsia josko ne huutelis.. mutta ei. :D Sitten alettiin kuuntelemaan kun ääni vaan yltyi ja alkoi kuulua sellainen tasainen narina ja nakutus, että yläkerrassa saa kyllä emäntä kyytiä.. :whistle: Silloin se oli ihan hauskaa, mutta nyt se alkaa olla jo vähän kiusallista. :o

Jep,mekin ensin naureskeltiin äänen syyn löydyttyä, mutta kun sitä jatkui säännöllisesti aina kymppiuutisten jälkeen, nukkumaan meno aikaan, alkoi jo vähän ärsyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus harmailee :
Ihanaa, ihanaa. Mä tulen iloiseksi sun viesteistä ja päivityksistä. Sä olet niiiiiiiiiiiin ansainnut tämän kaiken :)

Voih. :'( Kiitos!! :heart: Välistä tuntuu, että voiko tää olla tottakaan mutta kai se sitten on vaan uskottava. :heart: Kaikkea ihanaa ainakin tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
noni nyt tässä tulee hunajat jo korvistakin ulos . nyt äkkiä jotain rähinää tähän :D

No se naapuri. :o se vaan sekstaa ja sekstaa ja mä en jaksais kuunnella sitä enää. :o Kuin noloa on oikeesti kuunnella kun joku uikuttaa niin kovaa ja niin kauan. :ashamed:

Laita lappu postiluukusta.Klo 22 pitäis olla hiljaisuus =)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
noni nyt tässä tulee hunajat jo korvistakin ulos . nyt äkkiä jotain rähinää tähän :D

No se naapuri. :o se vaan sekstaa ja sekstaa ja mä en jaksais kuunnella sitä enää. :o Kuin noloa on oikeesti kuunnella kun joku uikuttaa niin kovaa ja niin kauan. :ashamed:

sä olet kade :snotty: :xmas:

no ei vaan.mä kerron jotain tod noloa : olin nuori ja sinkku ja kuvittelin, että se KOVA huutelu ja möly kuuluu seksiin.. no, se loppui siihen, kun kerran joku kävi yöllä pimpottamassa ovikelloa kesken kaiken..joo,ei avattu,mutta LUOJA sitä häpeän määrää mikä tuli kun tajusi .että se on kuulunut ympäri kerrostaloa..
muutin hyvin pian pois. :ashamed:
vieläkin tulee sellainen kamala häpeänolo tuosta että tekis mieli haudata pää tohon viltin alle piiloon :ashamed:

Yhteistyössä