Mä olen NIIIIIN vihainen itselleni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on huutiksessa tavaraa myynnissä ja kun laitoin ne pakkasin kaikki myytävänä olevat tavarat isoon pahvilaatikkoon. Osa kohteista sulkeutunut ja mun pitäis niitä nyt lähettää ENKÄ LÖYDÄ SITÄ LAATIKKOA MISTÄÄN!!! P***le. Mihin mä olen sen oikein voinut laittaa?

Ehdottakaa nyt jotain mistä voisin katsoa... Mielestäni olen jo joka paikan tsekannut, mutta en sitten vissiin, kun ei ole vastaan tullut. Miksi mun pitää olla näin lahopää???? Raskauden piikkiin vaan :/

Otan osaa! Mulle kävi yks joulu niin että oltiin jouluaatto kylässä ja saatiin lahjat siellä. Pari päivää kotiutumisen jälkeen en löytänyt saatuja lahjoja MISTÄÄN, kassissa oli mm. kirjekuoria joissa rahaa. Epäilin jo koko kassin joutuneen vahingossa roskikseen kunnes se sattumalta löytyi yhden kaapin perältä.

Nyt vaan penkomaan huone huoneelta koko asunto läpi, kaikki mahdottomat paikat myös!

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
olohuone, makuuhuone, keittiö, kaapit, pöydät, vaatekomero???
Minkä kokoinen paketti on kyseessä?

Se on varmaan n. 50*50*50cm. Vaatehuone tsekattu, samoin vaatekaappien alahyllyt. Ja varastoa tosiaan olen penkonut myös.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
olohuone, makuuhuone, keittiö, kaapit, pöydät, vaatekomero???
Minkä kokoinen paketti on kyseessä?

Se on varmaan n. 50*50*50cm. Vaatehuone tsekattu, samoin vaatekaappien alahyllyt. Ja varastoa tosiaan olen penkonut myös.

jonkun toisen pahvilaatikon sisässä?Jossain kassissa naulakossa tms?

Alkuperäinen kirjoittaja noh taas:
käy järjestelmällisesti ne pahvilaatikot sieltä varastosta läpi, ettei vaan ole kellahtanu päältä toisten taakse tms...kaikki läpi vaan.

Niin kai se on tehtävä :(

Mä olen kuin perseeseen ammuttu karhu, niin paljon ottaa oma itteni päähän!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mulla kun joku katoaa totaalisesti, niin se onkin ihan esillä. Suorastaan silmien alla. Voisko sullakin olla näin?

Niinhän se yleensä on. Mutta nyt ei näy missään, vaikka kuinka koitan 'vain' katsella ympärilleni.

Ikävä kyllä tää ei ole edes eka kerta, kun jotain kadotan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Henni:
Jos oot vienyt sen valmiiksi autoon?

En, kun siinä on usean eri ostajan tuotteita. Siis pakkasin ne kaikki yhteen laatikkoon, josta sitten helppo pakata kaikille erikseen... Että kaikki löytyy helposti samasta paikasta :/ :o

Kyllä se jostain löytyy.. Tuu kertomaan sitten mistä. :) Mulle aina iskee jonkunlainen paniikki jos jotain on häviksissä, ja meen ihan sekasin niin en tiedä mistä ettiä. Sit mun mies löytää ne aina heti.

Tuskin sitä kuitenkaan oot jääkaappiin saanu ahettua :) mä pakkailin yks joulu lahjoja ja pitkää ihmettelin mihin olin laittanu poikien cd.. Ja kappas vaan olin jostain syystä tunkenu ne jääkaappiin!

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
hyvä että löytyi.
täälä yks joka lapsen lempi pehmolelua juoksi yks ilta ulkona kahen kilometrin matkaa etsimässä edes takaisin ja kun tulin kotiin oli se naulakon hattuhyllyssä :laugh:

Voisin sanoa, että näin kävi mullakin(tälläkin kertaa). Nyt on kaikki jo pakattu ja lähdössä uusille omistajille :) enkä kehtaa kertoa mistä löytyi :/

Voiko tän kaikki laittaa raskauden piikkiin vai jäänkö mä yhtä hömelöksi synnytyksen jälkeenkin???

Yhteistyössä