Mä olen kyllä ihan väärällä alalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
4 päivää oon ollu vapaalla ja huomenna taas sorvin ääreen. No ei siinä mitään, töissä pitää käydä. Mutta kyllä alkoi taas sylettämään :kieh: Meillä on muutaman projetiryhmän jäsenen mielestä nyt tarpeen järjestää sellainen tilaisuus, jossa asiaks pääsee konkreettisesti vaikuttamaan lopputulokseen. Tosi "järkevä" idea tässä vaiheessa projektia, mutta olkoon :/ Noh, asiakas siis saapuu Helsinkiin maanantaiksi ja tiistaiksi. On yötä hotellissa. Mulla ei ole tältä asiakkaalta projektin suhteen mitään kysyttävää, ollaan osattu kommunikoida tähänkin asti sähköpostitse ja puhelimitse hänen kanssaan. Kaksi kolleegaani sekä projektipäällikkö pitää tällaista palaveeraamista kuitenkin tarpeellisena. Nooh, toinen näistä kollegoista onkin nyt sitten lomalla ja jossain hemmetin päin maailmaa, muttei Suomessa. Ja tää toinen kollega ilmoitti, että hän voi olla töissä vaan huomenna aamupäivän. TADAA!!!! Tää asiakas ja hänen "iltaviihdyttämisensä" napsahti siis mulle. Ihan kuin ei naisihmisellä olisi tähän aikaan vuodesta parempaakin tekemistä kuin riekkua maanantai-iltaa jossain hotellin ravintolassa :headwall: :headwall:

Kuulostaa todella kivalta... mahtava juttu kun kolleegat tekee oharit viime metreillä, vaikka koko palaverin idea on käsittääkseni heistä lähtöisin.
Tsemppiä sulle ja toivottavasti sun ei tartte koko iltaa vierasta viihdyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kuulostaa todella kivalta... mahtava juttu kun kolleegat tekee oharit viime metreillä, vaikka koko palaverin idea on käsittääkseni heistä lähtöisin.
Tsemppiä sulle ja toivottavasti sun ei tartte koko iltaa vierasta viihdyttää...
Kaikista eniten ottaa päähän se, että nyt mun pitää keksiä kahdeksi päiväksi "tikusta asiaa" tälle asiakkaalle. Muuten alkaa ottaan sitä asiakastakin päähän, kun ihan turhaan tänne matkustaa. Onneksi kyseessä on ihan loistavan hauska tyyppi, mutta silti harmittaa myös hänen puolestaan, koska hänkin on enemmän työ- kuin pr-orientoitunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Voih eih...Suuupperkurjaa!!
Toivottavasti olis ees vastakkaista sukupuolta edustava, miellyttävä ja vapailla markkinoilla oleva ihminen ;) ;) ;) ;)
Vapailla markkinoilla ei ole, mutta muuten ihan mukavaa seuraa :D Ottaa vaan päähän, kun olisi oikeita töitäkin pitänyt tehdä ja nyt menee 2 työpäivää turhaan ja vielä huomisilta. Tai no, syödään illalla hotlan ravintolassa hyvin ja kipataan viiniä.

Mulle sattu viime viikolla vähän vastaavanlainen juttu (ton "oharin" tiimoilta siis). Eli yks meidän työporukan ihminen ehdotti myyjäisiin tehtävää juttua ja sovittiin, että tehdään ne yhdessä. Kun tekemisen aika koitti, hän ilmoittikin, että "en mä nyt oikeen joudakaan" ja mä sain pakertaa sen homman parissa yksin 7 tuntia!!
No, on tässä asiassa sellainen "lohtu", että mun työt ei tod.näk. jatku enää ens vuoden puolella, joten näitä ongelmia ei sitten enää jatkossa ole :/

Yhteistyössä