Mä olen koukussa Panacodiin... apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
Olen alunperin alkanut syömään Panacodia koviin särkyihin. Säryt ei oo vielä kadonneet minnekään, eli kipulääkettä tarvitsen, mutta hitto soikoon että olen koukussa tuohon panacodiin. En kehtaa enää viedä reseptiä uusittavaksi...
Mä syön 4-5 Panacodia joka päivä. Rakastan sitä kun kipu häviää, mutta rakastan myös sitä ihanaa seesteistä tunnetta joka kodeiinsita tulee....

Mene sitten lääkäriin ja yritä saada kivun syy aisoihin. Parasetamoli ei ole kovin ystävällinen lääke esim. maksalle. Kodeiini taas on opiaatti. Pyydä siis jotain muuta särkylääkettä.

Minä olen napsinut selkävaivoihin Panacodia ja minua lähinnä ärsyttää se kun nuppi menee vähän sekaisin. |O :kieh:
Nukahtaminen illalla on välillä vaikeaa.

No siis kivun syytä ei saa aisoihin. Tiedän, mitä parastamoli tekee maksalle, ja tiedän että kodeiini on opiaatti. Mutta se ei ole niin yksinkertaista että "pyydä jotain muuta lääkettä". Minä olen koukussa panacodiin. Koukussa. Olen ollut pian kaksi vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No siis kivun syytä ei saa aisoihin. Tiedän, mitä parastamoli tekee maksalle, ja tiedän että kodeiini on opiaatti. Mutta se ei ole niin yksinkertaista että "pyydä jotain muuta lääkettä". Minä olen koukussa panacodiin. Koukussa. Olen ollut pian kaksi vuotta.

Se on nimenomaan niin yksinkertaista, että pyydät toista lääkettä, koska olet riippuvainen Panacodista. Elämä on valintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se on nimenomaan niin yksinkertaista, että pyydät toista lääkettä, koska olet riippuvainen Panacodista. Elämä on valintoja.

Elämä on nimenomaan valintoja.
Sulla on tosi paljon vielä oppimista elämästä ja maailmasta. Mutta se ei onneksi ole mun päänsärky, vaan tämä addiktio on.

Kannattas varmaan käydä lääkärissä juttelemassa asiasta. Mullekin on panacodia määrätty pari vuotta jo mutta otan sitä vain pahimpiin kipuihin. ( Eikä se edes auta niihin) Noh, huomenna lääkärille. Nyt pari päivää olen ottanut lääkettä ni ihan pökkyrä olo päässä.

minäkin olin Panacod-koukussa, minulle määrättiin hemiblegiseen migreeniin, mutta pöljä aloin käyttää sitä muihinkin (esim selkä-) kipuihin ja niin kävi et koukussa olin, juuri se olo.... "AAAAH" ihana ja seesteinen...

Mutta koukussa en ole enää, raskaus lopetti sen... :)

Ikävöin kyllä sitä tunnetta, mutta en halua vauvalle mitään pahaa joten vauva on etusijalla...

Yhteistyössä