Mä olen joskus kysynyt noin ale kk sitten että haluan

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
keino häräntaljaa ruokailuryhmän alle :/
mutta taas plussa ja miinus piuhat menivät päässä,että nyt mulla on kolme aitoa häräntaljaa |O mies nyt huuta mihin mä niitä tunkeen,kun kaks mä löysin alenuksessa sen takia oli pakko niitä ostaa ja sitten kun viimeks olin Ikeassa niin sielä se oli vain 179 :oja uus tuote sielä,niin mulla oli pakko ostaa sieltäkin ja lulin että vaikka käytävälle laitan...

njähhh meen sunnitelemaan sitten :snotty:
:D :headwall:

Miksi keinotaljaa haluat? :o Mä ottasin oikeen, mutta ne on kalliita, mut jos sulla on oikeita ja rahaa niihin, niin käytä ihmeessä niitä!

ei ne keinonahkat pysy hyvinä, mutta oikeat pysyy.

En ikuna laittas ruokapöydän alle! Meillä ei ainakaan muksut osaa syödä niin siististi, eikä mekään aina miehen kanssa että se talja ei menis pilalle. Miten sellasen ees voi pestä, ei ainakaan painepesurilla

Meillä on ruokapöytä ruokailuhuonessa :D mutta keitiössä muuta seä pieni paikka missä syödään tulossa,hmmm...ainakin sisustu lehdessä on aina häräntaljaa ruokapöydän alla ja se näyttää mun mielestäni hienolta

Meillä on ruokapöytä ruokailuhuonessa :D mutta keitiössä muuta sekä pieni paikka missä syödään tulossa,hmmm...ainakin sisustu lehdessä on aina häräntaljaa ruokapöydän alla ja se näyttää mun mielestäni hienolta

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Oikea häräntaljaa ja oli vain 179 sen takia oli pakko otta kolmaskin,no mä ostin Askosta kans oli 40%alennuksessa jotain 200 2taljaa,eli hui sain 3taljaa vain 600lla :x se on hirveän halppa

Voi ei, mut kaksi taljaa 400 euroa olisi ollut vielä halvempi...

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Oikea häräntaljaa ja oli vain 179 sen takia oli pakko otta kolmaskin,no mä ostin Askosta kans oli 40%alennuksessa jotain 200 2taljaa,eli hui sain 3taljaa vain 600lla :x se on hirveän halppa

:whistle:

siis tarkoitan että askossa oli jotain 200 euroa yks taljaa

Juu ymmärsin kyllä mut ei noi ole halpoja!

Yhteistyössä