H
huolellinen äippä
Vieras
kun on kaiken maailma saasteita ja en halua että sikiö vaurioituu jo mahassa.Niin kauheita noi päästöt esim. autoista jne...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hieno juttu :flower: Muistathan myös käyttää kypärää aina, kun olet pystyasennossa?
Mä hän sanoin että tää on provo.Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:tää on varmaan vitsi...toivottavasti!
Tää tuli mulla siksi mieleen kun oikeesti eräs äiti ei vienyt vauvaansa ulos eka vuotena ja ei nukuttanut partisilla kun ilma on niin saasteista.Vain autolle kantoi ja silloinkin harso naamalla.Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:niin ja vauvalle sitten oma hengitysuoja kun syntyy ettei sitten saasteet silloinkaan haittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huolellinen äippä:Tää tuli mulla siksi mieleen kun oikeesti eräs äiti ei vienyt vauvaansa ulos eka vuotena ja ei nukuttanut partisilla kun ilma on niin saasteista.Vain autolle kantoi ja silloinkin harso naamalla.Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:niin ja vauvalle sitten oma hengitysuoja kun syntyy ettei sitten saasteet silloinkaan haittaa![]()