Mä näytän ihan kamalalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Tänään vasta kunnolla tajusin kuinka kauheen näkönen mä oon ku satuin vaatekaupassa vilkasemaan peiliin. Voi luoja sentään...En mä koskaan mikään kaunis oo ollu mutta tää on jo ihan omaa luokkaansa.

Noh höh, mites nyt tollee?:hug:

Kai aina voi ehostaa jos tukka solmussa tms.:xmas:

Hah, oliskin vaan tukka solmussa :D
Mä oon läski, tää oli toki tiedossa mutta en ollu aiemmin tajunnu kuinka järkyttävältä mä näytän polvien ja vyötärön väliseltä alueelta. Siihen ku lisätään iän mukana vain paheneva naaman ja hiusten rasvoittuminen ja mustapäät sun muut näppylät, roikkuvat silmäluomet, päälaelta harvahkot karvat yms. niin näyttääpä mahtavalta. Eikä auta sekään että oon alkanu rypistyäkin.

Huomenna päivä uus :) aamulla katot peiliin ja joudut toteamaan wau :) mullakin on näitä huonoja päiviä ku näytän iha perseelle... mut sit on niitäki jolloin tuntee olevansa läskeineen ja näppyineen iha pirun seksikäs :)

[QUOTE="vieras";28549682]No mä oon laiha ja mies sanoi tänään(kin) että mä olen niin ankean näköinen että harkitsee eroa. Tai ei ihan näin, mutta kuitenkin.
:hug: sulle.[/QUOTE]

No sullapa on laatumies..

Okeij, no kaikelle voi tehdä jotakin.

Noi hiukset ja ihot pystyy ihan hyvin hoitaa kampaaja/kosmetologilla kuntoon.

Jos kroppa ei miellytä niin sille saa aika nopeastikin tehtyä ihmeitä.

Joskus tulee painoa lisää, sitten tehdään töitä että saadaan kroppa kuntoon. Sitä vaan täytyy haluta tarpeeksi jotta se pärze nousee sieltä penkistä.
Ei oo tähtitiedettä, eikä ihan hirveesti vaadi että saa painoa pois, ja kuntoa paremmaksi.
Loppujen lopuksi todella pienellä vaivalla saat todella hyvän olon! :hug:

Hah, oliskin vaan tukka solmussa :D
Mä oon läski, tää oli toki tiedossa mutta en ollu aiemmin tajunnu kuinka järkyttävältä mä näytän polvien ja vyötärön väliseltä alueelta. Siihen ku lisätään iän mukana vain paheneva naaman ja hiusten rasvoittuminen ja mustapäät sun muut näppylät, roikkuvat silmäluomet, päälaelta harvahkot karvat yms. niin näyttääpä mahtavalta. Eikä auta sekään että oon alkanu rypistyäkin.

k1833.jpg

Mä kävin tänään kuvauttamassa lättyni työpaikan henkilökorttiin. Järkytyin ja petyin huomatessani alaspäin roikkuvat suupieleni!
No, mulla on ikää jo 42, mutta selvä merkki vanhenemisesta on alaspäin valahtanut naama! Tää avautuminen vain siksi, että aika monella näitä vikoja tuntuu olevan! Et oo yksin vikoinesi ;)

Mä kävin tänään kuvauttamassa lättyni työpaikan henkilökorttiin. Järkytyin ja petyin huomatessani alaspäin roikkuvat suupieleni!
No, mulla on ikää jo 42, mutta selvä merkki vanhenemisesta on alaspäin valahtanut naama! Tää avautuminen vain siksi, että aika monella näitä vikoja tuntuu olevan! Et oo yksin vikoinesi ;)

Ken gurun sanonta:

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä pidemmäksi tulee valokuvausetäisyyden kasvaa. :saint:

Voi, sinua! Älä keskity peilikuvaan, keskity elämään. Nauti jok'ikisestä päivästä, älä anna minkään sinua pysäyttää. Kaikki me vanhenemme. Se, minkä sinä kohtasit tänään, kohtaavat nuoremmat huomenna. Juuri nyt on se hetki, kun pitää nähdä kaikki ne viisaat ja oikeat, onnekkaatkin ajatukset, teot, ja päätökset, joika olet elämässäsi tähän mennessä tehnyt, sillä paras tapa löytää onni on unohtaa epäonni ja keskittyä nauttimaan siitä, mitä sinulla on, ja mikä muilta puuttuu: sinun ihan ikioma elämäsi, jonka voit elää juuri niin kuin sinä itse tahdot =)

Ja sitä paitsi, meidän mielestä sinä olet ihana ihan sellaisena kuin olet :flower:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Voi, sinua! Älä keskity peilikuvaan, keskity elämään. Nauti jok'ikisestä päivästä, älä anna minkään sinua pysäyttää. Kaikki me vanhenemme. Se, minkä sinä kohtasit tänään, kohtaavat nuoremmat huomenna. Juuri nyt on se hetki, kun pitää nähdä kaikki ne viisaat ja oikeat, onnekkaatkin ajatukset, teot, ja päätökset, joika olet elämässäsi tähän mennessä tehnyt, sillä paras tapa löytää onni on unohtaa epäonni ja keskittyä nauttimaan siitä, mitä sinulla on, ja mikä muilta puuttuu: sinun ihan ikioma elämäsi, jonka voit elää juuri niin kuin sinä itse tahdot =)

Ja sitä paitsi, meidän mielestä sinä olet ihana ihan sellaisena kuin olet :flower:

Tämä tosi!=)

Peilit vääristää ja kamerat kanssa tekevät "ihmeitä".

Itse järkytyin minun passikuvastani. Ihan karmea. Mieskin totesi, että et näytä yhtään omalta itseltäsi. :O

Jos isipappa kertoisi mikä hänen mielestään on kaunista ja hyvännäköistä, niin hän todennäköisesti saisi kimppuunsa kuustuhatta palstamammaa ja melkein kolme itseään mieheksi luulevaa.

Niinpä isipappa ei kerro.

Kauneus löytyy huomattavasti syvemmältä. Pinnallinen kauneus ei koskaan ole kauneutta.

Kauniskin voi ja saa viettää rumiluspäiviä.

Toisinaan isipappaa huvittaa, milloin tyttärensä ikäiset kaunottaret ovat isipapasta kiinnostuneita. Se on asia, jolle ei saa nauraa, vaan pitää keksiä jotain kohteliasta sanottavaa. Se on sitten eri asia, milloin isipapan kohdeikäiset naaraat eivät ole kiinnostuneita isipapasta. Silloin isipappaa vituttaa, mutta hän unohtaa pettymyksensä melko nopeasti.

Yhteistyössä