H
HippuTAR
Vieras
Tänään vasta kunnolla tajusin kuinka kauheen näkönen mä oon ku satuin vaatekaupassa vilkasemaan peiliin. Voi luoja sentään...En mä koskaan mikään kaunis oo ollu mutta tää on jo ihan omaa luokkaansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hah, oliskin vaan tukka solmussa
Mä oon läski, tää oli toki tiedossa mutta en ollu aiemmin tajunnu kuinka järkyttävältä mä näytän polvien ja vyötärön väliseltä alueelta. Siihen ku lisätään iän mukana vain paheneva naaman ja hiusten rasvoittuminen ja mustapäät sun muut näppylät, roikkuvat silmäluomet, päälaelta harvahkot karvat yms. niin näyttääpä mahtavalta. Eikä auta sekään että oon alkanu rypistyäkin.
Mä kävin tänään kuvauttamassa lättyni työpaikan henkilökorttiin. Järkytyin ja petyin huomatessani alaspäin roikkuvat suupieleni!
No, mulla on ikää jo 42, mutta selvä merkki vanhenemisesta on alaspäin valahtanut naama! Tää avautuminen vain siksi, että aika monella näitä vikoja tuntuu olevan! Et oo yksin vikoinesi![]()
Ken gurun sanonta:
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä pidemmäksi tulee valokuvausetäisyyden kasvaa. :saint:
Voi, sinua! Älä keskity peilikuvaan, keskity elämään. Nauti jok'ikisestä päivästä, älä anna minkään sinua pysäyttää. Kaikki me vanhenemme. Se, minkä sinä kohtasit tänään, kohtaavat nuoremmat huomenna. Juuri nyt on se hetki, kun pitää nähdä kaikki ne viisaat ja oikeat, onnekkaatkin ajatukset, teot, ja päätökset, joika olet elämässäsi tähän mennessä tehnyt, sillä paras tapa löytää onni on unohtaa epäonni ja keskittyä nauttimaan siitä, mitä sinulla on, ja mikä muilta puuttuu: sinun ihan ikioma elämäsi, jonka voit elää juuri niin kuin sinä itse tahdot =)
Ja sitä paitsi, meidän mielestä sinä olet ihana ihan sellaisena kuin olet :flower: