Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ylläri että näit sattumalta senkin![]()
Onkohan teillä päin sellaista kahden K:n markettia? Jossa on kaksi kassaa vain käytössä. No, täällä on, ja olivat viereisellä kassalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ylläri että näit sattumalta senkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Entäs ne vanhemmat, jotka ottaa autokärryn, kun lapsi haluaa, mutta kuitenkin kaupassa lapsi poistuu niistä ja kävelee vieressä (tai juoksentelee vähän kauempana) ja vanhemmat työntelee niitä haluttuja autokärryjä ilman lasta... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:onks kukaan koskaan miettiny,miten paljon helpompaa ois kaupassa käynti ois,jos ei tartteis kyylätä muita :xmas: itse keskityn vain ja ainoastaan siihen ostosten tekoon,en jaksa katella mitä kukakin tekee tai ei tee..
Ootko lukenut aikaisempia viestejä. Ihan nyt tiedoksi sullekin, että minä, puolisokea ihminen, olin siellä kaupassa ilman rillejäni. Joten, en kyylännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:onks kukaan koskaan miettiny,miten paljon helpompaa ois kaupassa käynti ois,jos ei tartteis kyylätä muita :xmas: itse keskityn vain ja ainoastaan siihen ostosten tekoon,en jaksa katella mitä kukakin tekee tai ei tee..
Ootko lukenut aikaisempia viestejä. Ihan nyt tiedoksi sullekin, että minä, puolisokea ihminen, olin siellä kaupassa ilman rillejäni. Joten, en kyylännyt.
Eli kahta kauheammin jouduit tihrustamaan kun vakoiluvälineet oli jäänyt himaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Entäs ne vanhemmat, jotka ottaa autokärryn, kun lapsi haluaa, mutta kuitenkin kaupassa lapsi poistuu niistä ja kävelee vieressä (tai juoksentelee vähän kauempana) ja vanhemmat työntelee niitä haluttuja autokärryjä ilman lasta... :/
lapset on jääny ilman kärryjä?
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Joku järki nyt oikeesti niiden Ville-Maijojen kasvattamiseen... Meinaatteko pyyhkiä niiden pyllytkin vielä 20 veenä? Kun lapsi osaa kävellä, ja hänellä on jo valmiudet toimia itsenäisesti muutenkin, niin miksi ihmeessä sitten pitäis kohdella niinkuin vauvaa? Joo, onhan se kuitenkin niin pieni vielä se Simo-Anneli, mutta kun se nyt vaan on niin, että vanhemman tehtävä on kasvattaa lapsi aikuiseksi, eikä pitää koko elämää vauvan tasolla,
No eihän tuossa nyt välttämättä ollut kyse siitä että lapsi ei olisi jaksanut kävellä, vaan hänestä oli hauskaa olla siellä kärrsyssä. Ja joskus ei huvita kävellä, kyllä mäkin olen pummannut kavereilta autokyytiä joskus, kun ei vaan ole huvittanut kävellä tai mennä bussilla. Kyllä ne lapset tulee ihan kunnon ihmisiksi, vaikka joskus vähän lellisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Joku järki nyt oikeesti niiden Ville-Maijojen kasvattamiseen... Meinaatteko pyyhkiä niiden pyllytkin vielä 20 veenä? Kun lapsi osaa kävellä, ja hänellä on jo valmiudet toimia itsenäisesti muutenkin, niin miksi ihmeessä sitten pitäis kohdella niinkuin vauvaa? Joo, onhan se kuitenkin niin pieni vielä se Simo-Anneli, mutta kun se nyt vaan on niin, että vanhemman tehtävä on kasvattaa lapsi aikuiseksi, eikä pitää koko elämää vauvan tasolla,
Niih, että ei muuta ku duuniin vaan samantien ku kävellä osaa! Saapahan lapsiki aikaan jotai hyödyllistä, ei mee ihan autokärryssä istumiseksi koko elämä! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Joku järki nyt oikeesti niiden Ville-Maijojen kasvattamiseen... Meinaatteko pyyhkiä niiden pyllytkin vielä 20 veenä? Kun lapsi osaa kävellä, ja hänellä on jo valmiudet toimia itsenäisesti muutenkin, niin miksi ihmeessä sitten pitäis kohdella niinkuin vauvaa? Joo, onhan se kuitenkin niin pieni vielä se Simo-Anneli, mutta kun se nyt vaan on niin, että vanhemman tehtävä on kasvattaa lapsi aikuiseksi, eikä pitää koko elämää vauvan tasolla,
No eihän tuossa nyt välttämättä ollut kyse siitä että lapsi ei olisi jaksanut kävellä, vaan hänestä oli hauskaa olla siellä kärrsyssä. Ja joskus ei huvita kävellä, kyllä mäkin olen pummannut kavereilta autokyytiä joskus, kun ei vaan ole huvittanut kävellä tai mennä bussilla. Kyllä ne lapset tulee ihan kunnon ihmisiksi, vaikka joskus vähän lellisikin.
Mustakin olis hauskaa juoda töissä viinaa joskus, mutta kun se on rajoitettu, niin en tee sitä. Musta olis hauskaa myös ajella autolla ylinopeutta ja ilman turvavöitä mutta en tee nii. Mun tokaluokkalainenkin haluaisi pelata "hauskoja" pelejä, mutta mä en anna, koska se näkee niistä painajaisia. Sen mielestä olis myös hyvin hauskaa valvoa koko yö, mutta ei se saa, koska sen pitää aamulla herätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Joku järki nyt oikeesti niiden Ville-Maijojen kasvattamiseen... Meinaatteko pyyhkiä niiden pyllytkin vielä 20 veenä? Kun lapsi osaa kävellä, ja hänellä on jo valmiudet toimia itsenäisesti muutenkin, niin miksi ihmeessä sitten pitäis kohdella niinkuin vauvaa? Joo, onhan se kuitenkin niin pieni vielä se Simo-Anneli, mutta kun se nyt vaan on niin, että vanhemman tehtävä on kasvattaa lapsi aikuiseksi, eikä pitää koko elämää vauvan tasolla,
Mustakin olis hauskaa juoda töissä viinaa joskus, mutta kun se on rajoitettu, niin en tee sitä. Musta olis hauskaa myös ajella autolla ylinopeutta ja ilman turvavöitä mutta en tee nii. Mun tokaluokkalainenkin haluaisi pelata "hauskoja" pelejä, mutta mä en anna, koska se näkee niistä painajaisia. Sen mielestä olis myös hyvin hauskaa valvoa koko yö, mutta ei se saa, koska sen pitää aamulla herätä.
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Joku järki nyt oikeesti niiden Ville-Maijojen kasvattamiseen... Meinaatteko pyyhkiä niiden pyllytkin vielä 20 veenä? Kun lapsi osaa kävellä, ja hänellä on jo valmiudet toimia itsenäisesti muutenkin, niin miksi ihmeessä sitten pitäis kohdella niinkuin vauvaa? Joo, onhan se kuitenkin niin pieni vielä se Simo-Anneli, mutta kun se nyt vaan on niin, että vanhemman tehtävä on kasvattaa lapsi aikuiseksi, eikä pitää koko elämää vauvan tasolla,
Musta ei olisi hauskaa juoda viinaa töissä tai hurjastella ilman turvavöitä, koska ne ovat hengenvaarallisia asioita. Myöskään lapseni eivät saa istua autossa ilman turvavöitä, koska se on vaarallista. Liian isona istuminen autokärryssä, niin... no onhan se vakava asiaEntä jos teidän koululainen haluaa mennä johonkin sellaiseen liikkuvaan härveliin, joita on kauppakeskuksissa (autot, helikopterit jne, jotka toimii euron kolikolla). Onko ehdoton ei vaan sen takia, että on fyysisesti liian isoja? Mä en vaan tajua. Ja kun noissa kärryissä ei ole kyse mistään välttämättömyyshyödykkeestä, joita ilman pientenkään lasten vanhemmat ei kaupassa pärjää.
Mutku autokärryssä lukee että 2-6- vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No kyllä se on ehdoton ei silloin, jos kärryssä lukee max. 15kg, ja lapsi painaa 30kg. Ei sitä rajaa ole huvikseen siihen lätkäisty vaan myös sen kultamusselin turvallisuuden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No kyllä se on ehdoton ei silloin, jos kärryssä lukee max. 15kg, ja lapsi painaa 30kg. Ei sitä rajaa ole huvikseen siihen lätkäisty vaan myös sen kultamusselin turvallisuuden takia. Tää on vissiin se asia jota täällä ei tajuta, kun se nyt vaan on niin hauskaa antaa sen lapsen tehä mitä sen mileen juolahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mutku autokärryssä lukee että 2-6- vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No kyllä se on ehdoton ei silloin, jos kärryssä lukee max. 15kg, ja lapsi painaa 30kg. Ei sitä rajaa ole huvikseen siihen lätkäisty vaan myös sen kultamusselin turvallisuuden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Ja mun mielestä 9 vee ei oo 2-6 vee?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Joku järki nyt oikeesti niiden Ville-Maijojen kasvattamiseen... Meinaatteko pyyhkiä niiden pyllytkin vielä 20 veenä? Kun lapsi osaa kävellä, ja hänellä on jo valmiudet toimia itsenäisesti muutenkin, niin miksi ihmeessä sitten pitäis kohdella niinkuin vauvaa? Joo, onhan se kuitenkin niin pieni vielä se Simo-Anneli, mutta kun se nyt vaan on niin, että vanhemman tehtävä on kasvattaa lapsi aikuiseksi, eikä pitää koko elämää vauvan tasolla,
Musta ei olisi hauskaa juoda viinaa töissä tai hurjastella ilman turvavöitä, koska ne ovat hengenvaarallisia asioita. Myöskään lapseni eivät saa istua autossa ilman turvavöitä, koska se on vaarallista. Liian isona istuminen autokärryssä, niin... no onhan se vakava asiaEntä jos teidän koululainen haluaa mennä johonkin sellaiseen liikkuvaan härveliin, joita on kauppakeskuksissa (autot, helikopterit jne, jotka toimii euron kolikolla). Onko ehdoton ei vaan sen takia, että on fyysisesti liian isoja? Mä en vaan tajua. Ja kun noissa kärryissä ei ole kyse mistään välttämättömyyshyödykkeestä, joita ilman pientenkään lasten vanhemmat ei kaupassa pärjää.
No kyllä se on ehdoton ei silloin, jos kärryssä lukee max. 15kg, ja lapsi painaa 30kg. Ei sitä rajaa ole huvikseen siihen lätkäisty vaan myös sen kultamusselin turvallisuuden takia. Tää on vissiin se asia jota täällä ei tajuta, kun se nyt vaan on niin hauskaa antaa sen lapsen tehä mitä sen mileen juolahtaa.