Mä näin ihan kamalaa unta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salsai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salsai

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
3 848
0
36
Heräsin hiestä märkänä ja omaan itkuuni.
Mä näin unta että mun vanhempi lapsi oli kuollut. :(
SE oli niin kauhiaa!
Oon muistellut pääni puhki että miten ja miksi, mutta ainut minkä muistan oli se että pidin häntä sylissäni ja itkin ja rutistin, ja itkin.
Mä en halua enää koskaan nähdä tollasia unia, en koskaan!!! |O :'(

noi on kamalia unia , todella ahdistavia :'( minäkin oon nähnyt sellaisia. on se suuri helpotus sitten kun siitä herää. ei voi kuvitella sitä tuskaa mikä on heillä jotka ovat oikeasti menettäneet lapsensa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Heräsin hiestä märkänä ja omaan itkuuni.
Mä näin unta että mun vanhempi lapsi oli kuollut. :(
SE oli niin kauhiaa!
Oon muistellut pääni puhki että miten ja miksi, mutta ainut minkä muistan oli se että pidin häntä sylissäni ja itkin ja rutistin, ja itkin.
Mä en halua enää koskaan nähdä tollasia unia, en koskaan!!! |O :'(

Ahdistavaa, mutta kuolema on unessa hyvä enne. Jotakin uutta alkaa lapsesi elämässä, mutta sinä itse voit kokea sen luopumisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
:hug: kuin myös nähnyt, omassani poika ja mies paloivat talossa.. :'(

Talo muuten symboloi unessa sinua itseäsi ja sinun kokonais persoonaasi. Tuli palo talossa voi merkitä hallitsemattomia tunteita sinussa, jotain persoonasi tuhoutumisen pelkoa. Miehesi ja poikasi voivat symboloida turvaa ja lasta sinussa. Koet menettäneesi jotain turvallitsa johon lapsen omaisesti olet turvautunut.

Mä näen nykyään jatkuvasti unta, että mies juo olutta |O Ja herään älyttömän ahdistuneena, koska mies on raitistunu alkuvuodesta, hoito viellä kesken. Kai sitä prosessoi asia, varautu pahimpan, jos kuitenkin tulee etkahdus :/

Yhteistyössä