Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Mä näen joskus unta, että olen parin oman isäni kanssa. Tämä askarruttanut monesti, mutten ole kehdannut keneltäkkän kysyä. Tietäisikö teistä joku, mitä tarkoittaa..
Isän näkeminen unessa= Odottamatonta iloa
Mutta entä kun tämä isä ei ole vain isänä, vaan myös kumppanina??? Unessa siis seurustelen, asun ja elän yhdessä isäni kanssa
Insesti=Viet nopeasti jonkin työsi päätökseen
Mä olen aina pohtinut, onko mulla "jotain hämärää" lapsuudessa, joka tulee takaumina uniin... En kyllä ymmärrä unien logiikka yhtään miten inesti ja työn päätöksen päättäminen yhteen liittyisivät..
Suuri suomalainen unikirja: Isä
Isä on autoritäärinen hahmo. Unissa hän esittää henkilöä, jonka puoleen uneksija voi kääntyä saadakseen ohjausta ja johtajuutta tai henkilöä, johon uneksija haluaa luottaa. Hän voi esittää myös henkilöä tai henkilöitä, joita uneksija pelkää. Uni isästä paljastaa tarpeen saada valtaa ja auktoriteettia. Oman isän persoonallisuus vaikuttaa isäkuvaan unessa. Jos isä esiintyy usein unessa, viittaa se ristiriitatilanteisiin joko hänen kanssaan tai kyse on toistuvista konflikteista yhteiskunnan arvojen kanssa. Naisten unissa isä voi merkitä rakastetuksi ja hyväksytyksi tulemisen tarvetta.