Mä mietin sen että kun mua paina yks asia mieltä jo kauan,niin voinko mä soita Tyksiin ja puhua lääkärin kanssa tästä asiasta..

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Se on lasten schwannomasta,kun mä muistan hän sanoi ensiksi JOS muistan oikein että se voi toistua,mutta sitten kun hänelle tehtiin magnettikuvausta eikä ollut mitään niin sitten läkäri sanoi että kaikki on hyvin ei ole huolta enää,eli en ymmärtänyt oikeasti mitään ja se paina mun mieltä jo kauan ja hän on tommonen lääkäri joka ei puhuu paljon,silloinkin kun mä kysyin hän sanoi että turha mietia mitä hänelle tuu aikuisena ja sanoi vielä että se on sama asia kun sä mietit tuleeko hänelle rintasyöpä tai ei tulee,eli mä en saanut vastausta oikeastaan ja se vaiva mua hirveästi,mua muutenkin monta asioita jotka mua vaiva,älkää pliis haukukaa taas,muutenkin on raskasta,kun mietin lapsia

Onko teillä siis joku hoitava lääkäri lapsella? Soita hänelle.

Mutta toisinaan ne ovat sellaisia, eivät anna vastauksia, koska ei ole olemassa varmoja vastauksia tai toisinaan niitä epävarmojakaan ei ole. Ja joutuvat puhumaan ympäripyöreitä, kun vanhemmat haluaisivat vaan tietää, että mitä pitää vielä pelätä ja kuinka paljon.

:hug:

Jotkut sairaudet vaan on sellasia, että paraskaan lääkäri ei pysty sanomaan, uusiutuvatko ne joskus tulevaisuudessa vai eivät. Elämässä on paljon asioita, joita ei voi etukäteen tietää ja silti on vaan elettävä eteenpäin.

Voih pelkän jos en saa taas kunnon vastausta ja mitä hän sitten sano että vast nyt soitan,onko teillä muuten vähän tietoa schvannomasta että voiko se toistua tai ei.
Sielä Tyksissä oli myös aika hassu lääkäri kans joka on tarkistanut lasta ja kun kerran kysyin onko vaarallista niin hän nauroi ihan äänen että ,no ei ole....
En tajua miksi kaikki lääkärit vastavat eri lailla :(
Mutta en jaksa sen huolen kans joka päivää,ne kaikki huolet syövät niin paljon mua

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Lopeta huolehtiminen, niin jaksat paljon paremmin ja lapsetkin voivat paremmin, kun äiti ei ole koko ajan huolissaan

helppoa sanoa,mutta huoli ei varma koskaan loppu,jos kaikki mulla olisi hyvin niin olisin onnellinen,mutta en ole enkä mitään voi että kuluun Luserin kategoriaan

Se on yksinkertaisesti niin Savanna, että lääkäri/t eivät pysty sinulle vastaamaan tuon kummoisemmin. Kukaan heistä ei ole ennustaja, joten mitään he eivät voi sinulle varmasti luvata/vastata.

Sä voit pyytää sieltä tyksistä kaikki lapseas koskevat paperit ja mennä niiden kanssa yksityiselle lääkärille, koneeltaan hän niitä ei näe! Mä en muuten edes tiedä mikä sairaus toi on?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Se on yksinkertaisesti niin Savanna, että lääkäri/t eivät pysty sinulle vastaamaan tuon kummoisemmin. Kukaan heistä ei ole ennustaja, joten mitään he eivät voi sinulle varmasti luvata/vastata.

Tämä on niiiiiin totta

Kyllä ymmärrän sinua,minäkin kannan huolta omista lapsista.Nyt sattui vielä sillai,että lapsi todettiin terveeksi,että saa jättää lääkkeet pois.Meni vähän aikaa oireet uusivatkin.Lapsi oli oireettomana 10vuotta,nyt on taas lääkitys päällä.Lapseni on jo aikuinen,mutta ei ne huolet katoa.Joten soita vaan lääkärille,ja ota selvää,jos se sinua helpottaa.

Niin mut hänelle tutkittiin onko se toistuva vai ei niin eikö lääkärille piti tietä? :(

Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:
Kyllä ymmärrän sinua,minäkin kannan huolta omista lapsista.Nyt sattui vielä sillai,että lapsi todettiin terveeksi,että saa jättää lääkkeet pois.Meni vähän aikaa oireet uusivatkin.Lapsi oli oireettomana 10vuotta,nyt on taas lääkitys päällä.Lapseni on jo aikuinen,mutta ei ne huolet katoa.Joten soita vaan lääkärille,ja ota selvää,jos se sinua helpottaa.

:( :( Mitä sun lapsella on?

ja te jotka vastatte että mun elämää jää elämättä niin koska teillä on kaikki hyvin ja mun elämää on täynnä stressiä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

Niin mut hänelle tutkittiin onko se toistuva vai ei niin eikö lääkärille piti tietä? :(

Jos niistä ei asia selvinnyt sen enempää? soita ihmeessä sille lääkärille ja pyydä tapaamista, jossa hän selostaa sinulle koko jutun kunnolla. Pyydä lapsen kaikki paperitkin mukaan.

ja te jotka vastatte että mun elämää jää elämättä niin koska teillä on kaikki hyvin ja mun elämää on täynnä stressiä |O

Ei se nyt ihan noinkaan mene että kaikilla muilla olisi asiat aina hyvin. Vaan todellakin sun pitäis löytää joku keino että pystyisit rentoutumaan.

Jos niistä ei asia selvinnyt sen enempää? soita ihmeessä sille lääkärille ja pyydä tapaamista, jossa hän selostaa sinulle koko jutun kunnolla. Pyydä lapsen kaikki paperitkin mukaan.

Niin piti tehdä varma,pelottaa aina tommosta,miks kaikki ei voi vaan olla hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja Osta elämä:

Ei se nyt ihan noinkaan mene että kaikilla muilla olisi asiat aina hyvin. Vaan todellakin sun pitäis löytää joku keino että pystyisit rentoutumaan.
No mulla vaikka minkäläiset keinot mutta mikään keino ei toimi kunnolla vaan vähäks ajaks jos innostuin vaikka niin kun te tiedätte shoppailla
:/ Mihin vielä mä sen pää laitan

Yhteistyössä