mä mietin,että,eikö kukaan ole sellaista eilen nähnyt Ikessa:/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä
Voi V...en voi muuta sanoa,mä istuin koko ilta varma punaisena sielä :|

Miten tampooni voi pudota? Eikö se yleensä turpoa niin että ei todellakaan valahtele yksikseen ulos.. ainakaan mitä mulla on kokemusta.

Mulla on pudonnut. Ei luojan kiitos missään strippilavalla :D vaan niinku ihan kotosalla.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Oletko sinä muuten mustatukkainen nainen kenellä on lyhyt hiukset?Olitko lasten kans sielä,mä vaan katsoin sun profiili ja tuntu että näin samalaista lasta kun ensimäisessä kuvassa tumma tukkaisen naisen kaa =)

Pitkät ja vaalenruskeat hiukset, mutta olimme kyllä lasten kanssa, joten hyvin olet heidät voinut nähdä :)

Voi olla näinkin =) Olitteko missä kun mua huomasitte,mä näin samalaista lasta sielä missä ne lasten kalusteet myydään,mutta must tuntui vaan että se oli mustatukkaisen naisen lapsi,ehkä olin väärässä :D mä vaan äkkiä jotenkin katsoin ja huomasin,jotenkin jäi mielessä

Ei siellä :), kun nähtiin siellä alakerrassa siellä missä on keittiö purkkeja, paistinpannuja yms, sitten osuttiin vielä myöhemmin samaan aikaan sinne bistroon :D

Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä

Eihän... Miten se sillai putos? :o

Oletko sinä muuten mustatukkainen nainen kenellä on lyhyt hiukset?Olitko lasten kans sielä,mä vaan katsoin sun profiili ja tuntu että näin samalaista lasta kun ensimäisessä kuvassa tumma tukkaisen naisen kaa =)

Pitkät ja vaalenruskeat hiukset, mutta olimme kyllä lasten kanssa, joten hyvin olet heidät voinut nähdä :)

Voi olla näinkin =) Olitteko missä kun mua huomasitte,mä näin samalaista lasta sielä missä ne lasten kalusteet myydään,mutta must tuntui vaan että se oli mustatukkaisen naisen lapsi,ehkä olin väärässä :D mä vaan äkkiä jotenkin katsoin ja huomasin,jotenkin jäi mielessä

Ei siellä :), kun nähtiin siellä alakerrassa siellä missä on keittiö purkkeja, paistinpannuja yms, sitten osuttiin vielä myöhemmin samaan aikaan sinne bistroon :D

Ai sielä :D okej..hmmm..mut bistrossa en muista yhtään ketään,mä vaan miettinyt silloin että pakko nyt se kahvi ostaa(kun mies on kassalla) ja äkkiä lähteä kotiin,kun silloin huomasin jos sen ja laitoin toi paita mahd.alas että se peitäsi sen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:

ja vielä pahempi että jopa stringit ja minihame oli päällä,en tiedä miten :(

Voi sentään. Onpas sulle sattunut kaikkea. Eipä niitä kannata enää surra! :hug:

Voi sentään. Onpas sulle sattunut kaikkea. Eipä niitä kannata enää surra! :hug:

en mä enää :D oli mitä oli,mutta aina mulle käy hassusti kuukautisten kaa.Kurssillakin kerran oli ihan valkoiset housut päällä,minulla ja just ne alkoivat,onneks pääsin kotin kun koko takapuoli oli punainen,mutta ei ollut kiva kotiinkin mennä bussilla,kun ei ollut edes paita miten niitä olisin voinut peitä,eli ei ollut mitään ja pieni laukku vaan mukaana,missä vain ja ainoastaan kynä ja lompakko oli,ei edes se auttanut :|

Alkuperäinen kirjoittaja Summer88:
Alkuperäinen kirjoittaja Summer88:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Missä ikeassa olit?

Raisio

Minäkin olin. =)

mutta älä sano että mua huomasit :D

En huomannu, oli sen verran nopee kierros itellänikin. :D

ok :D :hug:

Voi ei, tosiaan naisen painajainen! Mulla kävi teininä niin,että noustuani bussista silloinen rakkauden kohteenikin nousi ja jäi samalla pysäkillä. Hymyilen hälle kauniisti,niin tämä mokoma sanoo, että "sulla on suklaata farkuissa". Ja kivakiva, kotona huomasin,että läpi on tullu iloisesti. Oli kyl ruskeeksi muuttunu,joten ehkä se meni suklaasta? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Voi ei, tosiaan naisen painajainen! Mulla kävi teininä niin,että noustuani bussista silloinen rakkauden kohteenikin nousi ja jäi samalla pysäkillä. Hymyilen hälle kauniisti,niin tämä mokoma sanoo, että "sulla on suklaata farkuissa". Ja kivakiva, kotona huomasin,että läpi on tullu iloisesti. Oli kyl ruskeeksi muuttunu,joten ehkä se meni suklaasta? :snotty:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No aika löysät papikat täytyy olla jos tampoono putoaa, enpä ole ennen kuullutkaan :o

no sitten on :snotty:

Joo, meillä on löysät toosat :D

Tai aika ajoin todella runsas kuukautisvuoto ja ehkä liian pieni tamponi...

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ja toinen nolo oli se, kun aloin vessassa tyhjentämään kuppia. Kuukautiset olikin yllättäen runsaat ja kuppi oli ihan piripintaan täysi. Tottakai vielä lipsahti käsistä, niin ne veret tippuivat suoraan minun farkkujen haaroihin (sisäpuolelle tosin). Oli aika ikävä olla.

Tästä mieleen tuli kun kaadoin neuvolassa virtsanäytekupin vessassa housuilleni osittain... Käsipyyhkeellä ja vedellä sain vähän pestyä pois, mutta haju varmaan jäi.

Kai noita sattuu yhdelle, jos toiselle. Itsellä ei onneks ole tullut ohivuotoja kuin joskus yöllä. Mutta rinnakkaisluokalla oleelle tytölle kävi köpsästi yläasteella;se käveli pokkana pitkin koulun käytäviä kankun aluset farkuista punaisena... kukaan ei sanonu sille mitään, mutta "kaikki" katseli... oli sit seuraavana päivänä se tyttö kipeänä, eikä koulussa näkynyt. Hyvälle kaverille taas yks poika huomautti riparilla, että sulla on punanen lika persuksissa...

Mä muistan ala-asteajoilta kamalan tapauksen. Muutenkin ärsytti, kun olin luokan ensimmäisiä, joille menkat tulivat. Oltiin ruokailussa ja syötiin kaikessa rauhassa. Onneksi oli hyvää ruokaa ja söin kaikessa rauhassa viimeisten joukossa. Kun sitten nousin penkiltä (vaalealta sellaiselta ), tajusin sen olevan ihan veressä siltä kohtaa, missä istuin. Housut sentään olivat mustat, mutta pöydän toisella puolella istui vielä luokan pahin rääväsuupoika... 11-vuotiaalle sellainen on melko kauhea paikka. Nopeasti livahdin pois ruokalasta, ettei poika tajuaisi, miksi ilmeeni oli niin vaikea. Siivoojaparat... :ashamed:

Yhteistyössä