haluatteko mä kerron mitä mun kans kerran tapahtui,se oli mun mielestä pahempi kuin se Ikean reissu

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:haluatteko mä kerron mitä mun kans kerran tapahtui,se oli mun mielestä pahempi kuin se Ikean reissu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä
Voi V...en voi muuta sanoa,mä istuin koko ilta varma punaisena sielä :|
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä
Eeeiiiiih!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä
Kamalaa! Uskon, että hävetti =/
(silti mua vähän nauratti, mutta hirvee tilanne)
Alkuperäinen kirjoittaja dani:Siis miten se veri sinne paitaan asti tuli?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä värinen paita sulla oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä värinen paita sulla oli?
vaalea pinkki :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä värinen paita sulla oli?
vaalea pinkki :/
auts![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:mä näin sut eilen ikeassamutta en kyllä mitään verta huomannut...
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:mä näin sut eilen ikeassamutta en kyllä mitään verta huomannut...
ÄLÄsinäkin näit mua,onneks et huomannut :|
voi ei miten te mua tunnistatte :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:mä näin sut eilen ikeassamutta en kyllä mitään verta huomannut...
ÄLÄsinäkin näit mua,onneks et huomannut :|
voi ei miten te mua tunnistatte :ashamed:![]()
Sun suloiset lapses mä ensin tunnistin, kun joskus sulla ollut heistä kuvia täällä, sit vasta huomasin sinut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä
Miten tampooni voi pudota? Eikö se yleensä turpoa niin että ei todellakaan valahtele yksikseen ulos.. ainakaan mitä mulla on kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oletko sinä muuten mustatukkainen nainen kenellä on lyhyt hiukset?Olitko lasten kans sielä,mä vaan katsoin sun profiili ja tuntu että näin samalaista lasta kun ensimäisessä kuvassa tumma tukkaisen naisen kaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kun oli vielä stripparina niin mulla oli menkkoja,niin kun menin tanssimaan,ensiks tanssinut kaikki oli ok,sitten yhtäkkiä tamponi putosi,arvakaa oliko noloa,kun oli niin paljon ihmisiä vielä silloin sielä
Miten tampooni voi pudota? Eikö se yleensä turpoa niin että ei todellakaan valahtele yksikseen ulos.. ainakaan mitä mulla on kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Oletko sinä muuten mustatukkainen nainen kenellä on lyhyt hiukset?Olitko lasten kans sielä,mä vaan katsoin sun profiili ja tuntu että näin samalaista lasta kun ensimäisessä kuvassa tumma tukkaisen naisen kaa =)
Pitkät ja vaalenruskeat hiukset, mutta olimme kyllä lasten kanssa, joten hyvin olet heidät voinut nähdä![]()