Mä meen huomenna ihan itse autolla keskustaan, mä varma kuolen sydänkohtauksen:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
pelottaa jo, en ole ikinä ajannut yksin. Huoh, iten kauan se menee kun tottun tähän?

Huomenna pitää hakea kaikki tarvikkeet nukkekodin varteen, pupu kaavoja, Tilda kirja siis.... ja muuta....

Ei ole vielä siitä vaaleanpunaista hirvitysta. Koska tilasin niin paljon sinne juttuja että sen tehdään vielä tehtaalla ja se tulee vast helmikuun alussa ja teipataan pinkiks siellä liikkeessä mistä ostin, eli saan noin helmikuun puolessa välissä....

Nyt on muuta hirvitykset millä ajaan sitten....

Juu Turkuun meen

Minun uskovainen äitipuoleni, joka on maalta kotoisin, kiroili kun merimies ajaessaan Helsingin keskustassa. Tämä ei kyllä helpottanut varmaan yhtään :ashamed: Noh, hengissä on mutsipuolikin edelleen, että eiköhän se siitä :)

Mä en edes tiedä, millä autolla sitten menen. Kun en ole kauheasti kokeillut autoja joka on kotona, en tiedä mikä mukavampi ja onko kaikissa talvirenkaat vai ei:mad:

Mä en edes tiedä, millä autolla sitten menen. Kun en ole kauheasti kokeillut autoja joka on kotona, en tiedä mikä mukavampi ja onko kaikissa talvirenkaat vai ei:mad:

Ota pienin, on helpompi parkkeerata ja ajaa ahtailla kaduilla. On myös parempi ajaa rauhallisesti ja tukkia kaikki tiet (Helsingin keskustassa) kuin hätäillä ja panikoida. Kysy mieheltäs noista talvirenkaista ja eiku menoks. Tsemppiä, kyllä se siitä :D

Edit. Turussako se asuukin? Mistäköhän olin päätelly että Helsingissä? Noo samat neuvot pätee varmaan sinnekin :D

Viimeksi muokattu:
Ei Venakko nyt Turusta Hgin keskustaan ole ajelemassa?

Kato nyt vaan Venakko oikeasti missä autossa on talvirenkaat alla! Äläkä todellakaan ota sitä koiraa mukaan, vie vaan huomiosi muualle.

Kunhan vain muistat tarkistaa, ettet yksisuuntaisia katuja aja väärään suuntaan. Voisi olla helpompi ensimäisellä kerralla jos saisit auton vaikka parkkiin kaupungin laitamille. Ei tarvitsisi keskustassa pyöriä.

Hyvin se menee. Otat vain rauhallisesti. Seuraat liikennettä ja liikennemerkkejä.

Yhteistyössä