Mä meen huomenna ihan itse autolla keskustaan, mä varma kuolen sydänkohtauksen:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tärkeintä on, että ei törmää jalankulkijoihin tai pyöräilijöihin!!

Onneksi pyöräilijöitä on nyt vähemmän, kun ne voi ilmestyä ihan pirun nopeesti jostain tyhjästä. Muista, että jarrutusmatkat on pitkiä jos on liukasta.

Siis noin epävarmoja ja riskialttiita autoilijoita tuolla liikenteessä liikkuu. Ja sitten kun ammattikuski ajaa kuivalla kesäkelillä vähän ylinopeutta, niin se on niin suuri synti, että sakkoa ja kortti pois ettei pysty töitä tekemään. Säännöt on tietenki kaikille samat, mutta kumpi on suurempi riski..

Mä muistan ensimmäisen kerran kun lähdin yksin ajamaan kortin saamisen jälkeen. Se oli TOSI pelottavaa, eikä matkakaan ollut kuin 2km yhteensä :D kävin huoltoasemalla ja tulin takaisin kotiin kun en uskaltanut pidemmälle ajaa. Seuraavaks mentiinkin jo mäkkärille 3km jne jne.

Kyllä se siitä kun vaan uskaltaa lähteä, eikä ajattele ollenkaan että mitä ne muut siellä liikenteessä ajattelevat, sitten joutuvat vaan odottamaan jos sulla vähän kestää. JA AINA VOI SANOA ETTÄ OON JUST SAANUT KORTIN :D mä pistin jopa yhden miehen ajamaan auton korjaamolle sisälle kun siinä oli sellainen ihan pieni ovi mistä piti saada auto ajettua sellaisten juttujen väliin :O taas kerran sanoin, että oon vasta saanut kortin, että haluaisitko sä ajaa sen sinne :D

Otat vaan rauhallisesti, ei mee kauaa niin ajelet jo kuin vanha tekijä :)

Yhteistyössä