Mä luulin että meillä sattui hassusti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
kun mä ja meidän kylän lääkäri, saatiin lapset minuutin ikäerolla. Hänellä meni pari viikkoa yli ja mulla syntyi tyttö 10pvää ennen laskettua aikaa. Ja mun tyttö on minuutin vanhempi.

Mutta nyt kuulin vielä paremman. Täällä asuu perhe, joiden lapset on syntyneet samana päivänä, kahden vuoden välein. Ja lisäksi tämä päivä sattuu olemaan äidin nimipäivä :D Siitä ei enää kyllä paremmaksi voi pistää.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja ei kässää;22584442:
Mä en nyt tajunnut et mitä erikoista tuossa on?

Ehkä oon jo liian väsynyt nettiin tälle iltaa..:D

jaa meidän tapauksessa?

no musta vaan on hassua että me, kaksi äitiä reissataan 460km synnyttämään. Toinen on odotellut jo kaksi viikkoa yli lasketun päivän ja mä reissaan synnytyksen alkaessa täältä sinne, sitten toisistamme tietämättä ollaankin yhtäaikaa hommissa ja lapset syntyy lähes yhtäaikaa :) Syntyyhän lapsia koko ajan minuutin ikäerolla mutta että tänne pikkukylään ja tuttavien lapset. Oltiin sitten samassa huoneessakin vielä.

Meidän ristiäisten jälkeen, kun tytöstä tuli Laura, tämä äiti nauroi että he mietti vielä vähän ennen ristiäisi josko pojasta tulisi Lauri :D

No tää ei oo varmaan mitenkään erikoista, mut jotenkin hauskaa. Mun sisko syntyi samana päivänä kun mummilta poistettiin sappirakko ja äitin sisko täytti 35-vuotta. Voih, tästäkin on jo aikaa melkein neljännes vuosisata!

Mun kanssa synnytysvalmennuksessa kävi yksi tuttu tyttö, melkein saman ikäinen. Meillä oli pari viikkoa eroa lasketussa ajassa. Mutta niin vaan kävi, että synnytettiin samana päivänä, oltiinpa samassa huoneessakin.

Tää ei kyllä ollut mikään hurja juttu, kuhan kerroin.

Meillä kävi sellanen säkä, että ollaan miehen kanssa synnytty samana päivänä ja tasana samana vuonna. Kellon ajoista ei oo tietoo.. :D Ja nyt esikoisen laskettu aika tulee parin viikon päähän meidän syntymäpäivästä.. :)

Synnytin kuopuksen jouluaattona ja samaan aikaan synnärillä oli nainen joka oli saanut esikoisensa edellisenä joulun. Heillä on sitten joulu ja kahdet synttärit samana päivänä.
Kätilöt sanoivatkin että ihme porukkaa osunut synnyttämään sille päivälle kun itsekin olin jo toistamiseen synnyttämässä sinä vuonna:)

Mun kummityttö on serkkunsa kanssa samana päivänä. Eli sisarukset odotti samaan aikaan kolmen viikon la erolla. Toinen sit putkautti himan aikaisemmin lapsensa ja toinen pidätteli niin että tulivat sit samana päivänä. Kumpikaan ei tiennyt toisistaan ( tästä siis reilu 19v aikaa )et tytöt on syntynyt vaan näkivät toisensa synnärillä sit ja yllätyshän oli melkoinen. Toinen syntyi päivälläja toinen iltapäivällä n 4h on ikäeroa.

Mun tyttö on syntynyt ( 8 pvää yli la:n ) mun äidin nimipäivänä ja meidän neljännen lapsen la on sama kuin kolmannen lapsen syntymäpäivä. Saas nähdä kuin käy :)

Siskon kaksi vanhinta ovat syntyneet samana päivänä peräkkäisinä vuosina eli tasan vuosi ikäeroa heillä. Kolmas tulikin siitä sitten vuoden päästä, mutta meni hieman pitkäksi ja syntyi äitienpäivänä.

Yhteistyössä