¤
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ¤:samanlaisen kuvan olen sinusta nähnyt ennenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
siis tarkoitatko että mun pitää lihota?Must tuntu että en ole edes laiha vaan pitää vielä 5kiiloa saada pois ja yritänkin
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
siis tarkoitatko että mun pitää lihota?Must tuntu että en ole edes laiha vaan pitää vielä 5kiiloa saada pois ja yritänkin
Joo lihota, älä herranjumala laihduta, näytät mun mielestä tuossa kuvassa 15v, ei pahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
Joo lihota, älä herranjumala laihduta, näytät mun mielestä tuossa kuvassa 15v, ei pahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Niin ja kyllä mä 5kiiloa vielä haluan pois ja saan joskus,ei kiirettä mutta pikkuhilja,sekä vatsa pakko saada kuntoon
Alkuperäinen kirjoittaja Piste iin päälle:Hienot hiukset ja kerrassaan kivat meikit naamassaVarmaan jotain itsestään ruskettavaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Nyt tukka on paremman näköinen kuin aikaisemmin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
no,töissä mulla kysyttiin monta kerta että miten 16v päässyt tänne töihin eikö ole laitonta,mä khe,khe anteeks mutta mä olen 24,25kohta....
Niin ja kyllä mä 5kiiloa vielä haluan pois ja saan joskus,ei kiirettä mutta pikkuhilja,sekä vatsa pakko saada kuntoon,kuvassakin se on ihan turvottunut,kiinalais ravintolan takia,kun heillä oli niin isot ateriat
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ootpas hoikka!
mä oon kuvitellut sut ihan erilaiseks, sellaiseksi oikein kunnon tiimalasi vartaloksi, jolla on iiisot tissit, olemattoman kapea vyötärö ja kunnon rehevät lanteet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:jos tarkoitat kuva joka oli noin vuos sitten,niin mulla oli vaihdettu tukka tyyli jo monta sata kerta ja silloin se olikin yöääkk,kun oma tukka meni huonoon kuntoon koska olin siitä ennen blondi kans
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
no,töissä mulla kysyttiin monta kerta että miten 16v päässyt tänne töihin eikö ole laitonta,mä khe,khe anteeks mutta mä olen 24,25kohta....
Niin ja kyllä mä 5kiiloa vielä haluan pois ja saan joskus,ei kiirettä mutta pikkuhilja,sekä vatsa pakko saada kuntoon,kuvassakin se on ihan turvottunut,kiinalais ravintolan takia,kun heillä oli niin isot ateriat
Mut onko susta kiva näyttää alaikäiseltä pissikseltä eika naiselliselta naiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
Mut onko susta kiva näyttää alaikäiseltä pissikseltä eika naiselliselta naiselta.
On,on![]()
ja eikö nainenkin voi olla hoikka,mä ainakin tykkän kun nainen on hoikka