Mä lähen tän näkösenä tuulettumaan.. *turhis*

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Tungen tännekin...

Näin nättinä ja asiallisesti puettuna olin. Ihan lasten juhlan kunniaksi. Ja haisinkin nätiltä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6285328.jpg

Tänäinen tukkani

ja klänninkini
http://www.aijaa.com/v.php?i=6285321.jpg

Kivan näköiset noi sun hiukset! Ihan hyvin voisit auttaa mua päättämään et minkä väristä mä laitan :D

Jonsered, mulla on aika samannäköinen tyyli, sama mekko ja hiukset melkein samanlaiset- mustaa ja punaviolettia tosin :) Ite puolen vuoden päästä 30, hienoa että olet noin tyylikäs "vielä tuossakin iässä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nette:
Jonsered, mulla on aika samannäköinen tyyli, sama mekko ja hiukset melkein samanlaiset- mustaa ja punaviolettia tosin :) Ite puolen vuoden päästä 30, hienoa että olet noin tyylikäs "vielä tuossakin iässä" :D

Tyylikkääksi ei olekaan ennen haukuttu :snotty: Edes "tässä iässä" :laugh: :saint:

Pukeudun näinkin konservatiivisesti, jos pakko on. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Peijakas:
Oletn ihan mukiinmenevän näköinen muidu, mutta olet sen verran harteikas, ettei halterneck pue sinua parhaalla tavalla. T-paita avoimella kaula-aukolla ja pienillä hihoilla voisi olla parempi vaihtoehto. Vahda ihmeessä ellet kerennyt jo lähteä.
Hauskaa iltaa jokatapauksessa! :)

Höpöhöpö,ap:llä on niin hyvä yläkroppa et halterneck on hälle just passeli.
Vaikka ois leveet hartiat niin silti.

Alkuperäinen kirjoittaja väri ei ehkä oo omin:
Oletn ihan mukiinmenevän näköinen muidu, mutta olet sen verran harteikas, ettei halterneck pue sinua parhaalla tavalla. T-paita avoimella kaula-aukolla ja pienillä hihoilla voisi olla parempi vaihtoehto. Vahda ihmeessä ellet kerennyt jo lähteä.

Tummempi, murretumpi sävy?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja väri ei ehkä oo omin:

Tummempi, murretumpi sävy?

Juu ehkä:)

Minusta tuo kuvakulma millä kuva on otettu nyt korostaa harteita. Punainen väri sopii hyvin ja se mikä näkyy näyttää hyvältä. Hauskaa iltaa. Meikkiä voi vielä lisätä..heh

Alkuperäinen kirjoittaja fgf:
Minusta tuo kuvakulma millä kuva on otettu nyt korostaa harteita. Punainen väri sopii hyvin ja se mikä näkyy näyttää hyvältä. Hauskaa iltaa. Meikkiä voi vielä lisätä..heh

En meikkaa normaalistikkaan oikeen ollenkaan niin en tunne oloani kovin kotoiseksi sitte kauheissa tällingeissä niin en käytä paljoa.. ;)

Mukava ilta oli, nyt ei oo pääkään kipiä ku hoiteli kuskin virkaa samalla.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Oot sit tehny yv-reeniä;)

Mahtavat olkapäät. Ite kyl esittelisin niitä ennemin ku piilottelisin.

Itse asiassa en oo treenannu varta vasten yv:tä.. ;) Ringetteä pelannu 11v nyttemmin on loppunu se harrastus mut nyt käyn hapkidossa... :)

Jonsered:lla oli kauniisti laitettu tukka ja oli kyllä hieno leninki, tosin ittiäni varten en ostais, mutta meillä on kyllä vähän ikäeroakin.. :)

Yhteistyössä