Nyt mä lähen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Baariin!! Tai en vielä.. :D Laitan tuon tytön unille ja sit sen jälkeen.. Saa neiti jäädä isin kans nukkumaan ja mä lähen tuulettuun!!

Ei mulla kyllä kaveria oo kenen kans lähtee :( Duunikamu ois lähteny kaveriks mutta oli jo lupautunu vahtii pikkuveljeensä. Ja toinen kamu on todennäköisesti niin kipee että on pystyssä nappien voimalla..

Mutta eipä tässä niin mitää hurjaa biletystä kaipaakaan. Kunhan pääsee vaan vähän pihalle näiden neljän seinän sisältä ja ihmisten ilmoille. Aika rankka on ollu tän uuden duunin alotus vaikka mä siitä kauheesti tykkäänki. Nyt haluaa hieman hengähtää :)

Erittäin hauskaa iltaa toivotan!Mäkin oon tänään menossa pitkästä aikaa yhden rakkaan kaverin kanssaa käymään vähän juoruilemassa yms parin tuopin äärellä. :D

Mä oon Vantaalla :D Mullaki ois se duunikaveri huomenna päässy myt mä en ku toi äijä on huomenna töissä, hienosti menee ristiin :D

Mut ei se haittaa, meen tohon paikalliseen hetkeksi pällistelee ja ku taas kyllästyn niihin naamoihin siellä ni tuun kotiin onnellisena siitä että on ittellä muutaki elämää ku baarissa istuminen :D

Mukavaa iltaa! Mäkin lähden illalla pitkästä aikaa viihteelle, kuuntelee Amorphista Nosturiin. Viimeisestä keikasta on aikaa paljon. No, lähdetän vähän juhlistaa miehen synttäreitä.

Alkuperäinen kirjoittaja MinäMyös:
Mukavaa iltaa! Mäkin lähden illalla pitkästä aikaa viihteelle, kuuntelee Amorphista Nosturiin. Viimeisestä keikasta on aikaa paljon. No, lähdetän vähän juhlistaa miehen synttäreitä.

Hauskaa iltaa sinne kans! Mulla tekis mieli lähtee Rocksiin mutta ei jaksa nii pitkälle..

Nyt meen kyllä tyttöö laittaa unille ja sit TSUP!!

Ihan hirvee päivä ollu.. :| Tänään oli päiväkoti kiinni jonku koulutuspäivän takia joten tyttö oli isänsä kans kotona ku mä olin duunis. Mutta kun tuo tyttö on niiiiiiin rutiinintarkka tyttö, meni ihan sekasin.. Joten suht levoton päivä ollu.. Aamulla jo kauhee tolkutus siitä että tänään ei mennä päiväkotiin jne jne. Huoh..

Yhteistyössä