H
hölömö
Vieras
laittakaa listaa mistä kaupoista haluatte, mitä tavaraa ja minkä kokoista. asun täällä pk-seudulla että lähestulkoon kaikki kaupat ja putiikit löytyy, nyt vaan toivomuslistoja pinoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulle uudet kengät kokoa 39 siihen sopiva käsilaukku, sit jotku fiksummat housut ja puseroki olis kiva! Kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulle uudet kengät kokoa 39 siihen sopiva käsilaukku, sit jotku fiksummat housut ja puseroki olis kiva! Kiitos
saiskos vielä väri- ja kokotoivomukset ja mistähän kaupasta nää sais olla?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:karkkia, paljon karkkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulle uudet kengät kokoa 39 siihen sopiva käsilaukku, sit jotku fiksummat housut ja puseroki olis kiva! Kiitos
saiskos vielä väri- ja kokotoivomukset ja mistähän kaupasta nää sais olla?
no kengät jotku kivat nikkurit, mustat, housut jotku mageet kokoa 34 ja pusero myös joku kiva neule vaik koko s, ja mahd kalliit tietenki!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:karkkia, paljon karkkia![]()
salmiakkia, hedelmää, suklaata vai toffeeta? vai kaikkea sekaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja humoristi:Minulle jotain kukkia kotiin piristykseksi, voit kai kukkakaupassakin poiketa?
Laita limusiinilla tulemaan, joku komea adonis kuskiksi sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mulle vois tuoda ruokatarvikkeita, tosin tänne Oulun seudulle![]()
-maitoa
-viiliä
-jugurttia
-kurkkua, tomskua ja salaattia
-kinkkuleikkelettä
-juustoa
-jotain ruokaruokaa ...no, siinähän niitä taisi jo ollakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja tänne:siideriä ja reilusti