Mä lähden nyt Hankoon ajelemaan:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielettömän koukuttavaa hommaa :D. Meilläkin on mun toisen vanhemman suvusta tehty mieletön työ, siis joku tehny, ja se kirjana/kirjoina, ja uusia päivitettyjä kirjoja tulee näiden/meidän "uusien ihmisten" myötä.
Mä oon yrittäny tutkia sitä toista puolta sitten.

Uskon sen! Mun isoisäni aloitti työn ja enoni sitten jatkoi sitä ja varmaan olisi kirjoittanut enemmänkin, mutta ehti sitten nukkua pois. Mut hienoa, että kirjoihin ja kansiin tallentuu historiaa.

Teet upeaa työtä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26836120:
Tiijäkkö milanna,täällä itä-suomessa satoi koko päivän vettä. Ei päästy lapsen kanssa minnekkään. MUTTA me ratkaistiin se niin että katsottiin pojan kans yhessä elokuva ja tehtiin/syötiin herkkuja,syötiin ite tehtyjä sämpylöitä. Halailtiin ja luettiin satuja. Lapsi tosiaan sen 1v 10kk ja oli muuten yks elämäni ihanimmista illoista. Kuulostaako se sinusta tylsälle?

Jaksaako 1 v 10 kk katsoa elokuvan...? Meillä ei lähes 3 v. jaksa, paitsi jos se on yks tietty lasten piirretty elokuva, mutta mä taas en jaksa sitä enää sadatta kertaa. Jos me aiotaan viettä sisällä kiva päivä lapsen kassa( joka on kiva myös lapsen mielestä) niin se sisältää kyllä esim.leikkimistä, majojen rakentelua, piirtämistä, pelaamista. Kaikkea mikä ei ehkä mun mielest ole maailman kivointa, mutta lapsen mielestä on. Sämpylätkin voidaan syödä, mutta siinä menee ehkä 5 min. Niin, halusin vain sanoa, että ei se aikuisen kiva ole aina välttämättä se lapsen kiva. Mutta sitä kautta sitä jaksaa touhuta kun näkee miten lapsikin nauttii.

Yhteistyössä