Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua nauratta mun jatkuvat diagnoosit palstalla. Mutta tietysti saa ajatella ihan mitä halua. Oikeasti mitä mä veikaan, niin se ei edes ole mikään huoli ihmisestä, joku harmaa, vaan halua päästä haukumaan mua ja mun elämän tyyli, kun luule että mä masennun tai ahdistun tästä. Mutta huom. sinulle, en masennu enkä ahdistu, kun mua harmaat hiirit ei voi paljon kiinnosta täällä. Pakko vielä sanoa etten ollut shoppailemassa jo kauan, ensiks kun Suomessa myydään vain paska ja toiseks kun työhön kaikki ajat menneet. Sitten mun olosta vähän: Olen onnellinen ja onnellinen että päivittäin mulla vain hyväät tapahtumat ja muuten elämässä kaikki hyvin, kuin rahaa asiat, mies, lapset ym ym....monet muutkin asiat saa minut tuntemaan hyvältä. Jos mä olisin ahdistunut, niin olisi aika kykymätön. Olisin vain makanut sohvalla, enkä olisi jaksanut tehdä yhtään mitään, ehkä pillereitakin olisin popsinut ja itkenyt plussalla. Onneks mielenterveys kunnossa ja ei ole asioita mistä masentua=) kop kop kop
Mikä on sun mielestä kaunis kaupunki ja mihin voi lähteä vaikka lasten kaa?. kun nyt kesää vielä niin vähän jäljeellä, yritän edes joka vkloppu ajaa johonkin, ihan vaan lasten kaa. Kun yksin muutenkin käyn melko kokoajan Helsinkiin työn takia
Itse olen asunut ympäri suomea, nyt etelä-suomessa, mutta kaikkein rakkainta seutua on kyllä Pohjois-karjala, samoin saimaan alue. Suosittelen!
Se on varma aika kaukana? Jos siis Turusta ajaa?![]()
Itä-suomessa. Turusta 5h.riippuu toki miten ajat ja mistä. Muuten oletko kolunnut jo Turun saariston? Kustavi on myös yksi suosikkini, samoin Nauvo ja Korppoo <3
Pakko kertoa että pala meidän historia,,jos näin voi sanoa,,niin kans Hangossa.
Mun isoäidin isoisä oli yks rikkaimista Suomessa ja se on omistanut siellä kesämajoituksia ja joku kylpylä. Me halusimme kerran äidin kaa löytä siitä, siis sillä tavalla että voi todista kelle se kuulu. Mutta ilman mitään dokumenttia ei saa mitään tehtyä:/
Pakko kertoa että pala meidän historia,,jos näin voi sanoa,,niin kans Hangossa.
Mun isoäidin isoisä oli yks rikkaimista Suomessa ja se on omistanut siellä kesämajoituksia ja joku kylpylä. Me halusimme kerran äidin kaa löytä siitä, siis sillä tavalla että voi todista kelle se kuulu. Mutta ilman mitään dokumenttia ei saa mitään tehtyä:/
Milanna, mene maakunta-arkistoon, siellä säilytetään kaikki vanhat paperit![]()
Me oltiin. Mutta sinne jotain papereita tarvi. Kun kaikki on hukassa. Mun äiti ei tiedä edes syntymävuodet enää ja muuta
![]()
No entäs jos alat kahlaamaan kirkonkirjoja läpi...
sekin yritimme tehdä, mutta he sanoivat ettei enää saa tai kysyn äidiltä mitä he sanoivat tarkaan=), ehkä joku ratkaisu on
Mutta miten? Mun äidillä ei jäänyt mitään papareita, ei edes mummista... Mua kiinnosta löytää sukulaisia ja kiinnosta tutustua kaikeen mitä mun iso isoisä omisti. Koska sodan aikana kaikki suljettiin ja hänet pistettiin Siperiaan, siks kun hän omisti myös Pietarissa jotain ja Suomi ei ollut tietoinen tai jotain siellä oli joku juttu. Siks olenkin jonkin verran myös suomalainen. Kun juuret ovat täältä
Kyllä kirkonkirjoja saa/pääsee tutkimaan, ainakin täällä Suomessa. Itse oon tehny sukututkimusta ja pitkälle taaksepäin historiassa pääsee niiden avulla![]()