Mä lähden lauantaina reissun päälle...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Tampereelle nimittäin. Katsomaan Muumipeikkoa esikoisen kanssa, ja vähän kaupoille & syömään. Se on semmonen Sydänlasten pikkujoulureissu :) Pienempi pakkaus menee hoitoon, ei taitaisi jaksaa vielä katsoa sitä esitystä - käsittääkseni se on aika pitkä...

Tekee mulle tosi hyvää päästä hetkeksi johonkin muualle kuin kotiin / kouluun, varsinkin kun tilanne on tämä mikä on =) Vähän vaan jännittää että jaksaako toi pikkumies katsoa sen esityksen...mun mielestä se oli Muumipeikko ja pyrstötähti, mutta en oo ihan varma...

No kuule, täytyy myöntää että vaikka Treella asustankin niin keskustassa en ole varmaan puoleen vuoteen käynyt... :laugh: En laske sitä kun käyn TAYSissa töissä että tulisin keskustaan. Että nyt sitten vallan jänskättää... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
No kuule, täytyy myöntää että vaikka Treella asustankin niin keskustassa en ole varmaan puoleen vuoteen käynyt... :laugh: En laske sitä kun käyn TAYSissa töissä että tulisin keskustaan. Että nyt sitten vallan jänskättää... :o

:laugh: No, sitten kun mä harhailen siellä, niin tiedän että en ole ainut orpo piru koko kaupungissa :saint:

Yhteistyössä