Mä kuulin tänään mun tulokset verikokeista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
... Kammiovärinä potilaat ei paljon netissä pyöri... niitä voidaan kyllä yrittää elvyttää...mutta hyvä kaikkeen on varautua, onhan siihen moni kuollut ;)

Piti siis tuo teksti alunperin laitana...ei sitä "pelottavaa" tekstiä... vaikka varmasti pelottavia rytmihäiriöt on, etenkin toistuvina nuorella.

Mutta varmaan aika harvinaisia, flimmeri eli eteisvärinä on kyllä sitten jo paremmin lääkkeillä hoidettavissa, kammiovärinä siis on elvytettävä tila ja silloin on jo asiat hiukan huonommin...

Ollut kammiovärinä ja siitä elvytetty. Neljä vuorokautta ihan muualla. Pallolaajennus ja nyt kunnossa lääkityksellä.
Aiemmin otettu sydänfilmit ja astmapuhallukset, ei mitään merkkiä.

Mulla syynä rytmihäiriöihin läppävuoto, joka ollut syntymästä saakka. Rytmihäiriöt tulleet vasta raskauksien jälkeen. Tutkittiin sydämen ultraäänitutkimuksella, eikä vaikuta mitenkään arkielämään. Joskus "vanhana" saattaa kuulemma pahentua, jolloin mahdollinen leikkaushoito.

[QUOTE="vieras";26676124]Kaliumvaje?[/QUOTE]

Tuo on varmaan katsottu perusverikokeissa ap:lta. Sydänfilmi ja keuhkokuvat ovat varmaan seuraavat vaihe ja sitten jos lääkäri edelleen katsoo tarpeelliseksi, 24 h sydänfilmi. Useimmilla tutkituilla lisälyönnit
ovat vaarattomia, mutta kurjia tietysti.